joopus Posted 8 augustus 2005 Report Share Posted 8 augustus 2005 Je bent toch hoop ik niet alleen veroordeeld tot audiofiele cd's Ruud Uiteraard niet Henk Als je echter de cd's nog niet hebt waarom zou je dan niet voor de "beste" kwaliteit gaan. Ofschoon ik de cd van Dire Straits al had is deze van een beduidend betere kwaliteit....hij degradeerd de "gewone" cd op snelheid(dynamiek zoals sommige zeggen), hoog(in vergelijking lijkt er totaal geen hoog in de "gewone" cd te zitten), ruimtelijkheid. euuh ruud dan PROMOVEERT hij de oude cd,,danku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 8 augustus 2005 Report Share Posted 8 augustus 2005 Deze had je trouwens wat mij betreft wel in de bak kunnen laten Lee Ritenour - Earth run (1986) Dan kom je 'm toch gewoon bij mij stelen. Deze plaat kocht ik in 1986 al op LP toen die pas uitkwam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 augustus 2005 Report Share Posted 8 augustus 2005 M.i. een misser van jewelste Ik heb 'm nog niet beluisterd, al wel gewassen. Voor die 3 EURO en in nieuwstaat kon ik 'm niet laten liggen. De rest van de aankopen bevalt heel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 Metal Works '73 - '93 (remastered) - Judas Priest The last of the famous international playboys (promo) - Emotional Elvis (gekregen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 Die nieuwe van Chieli Minucci (Special EFX) heb ik ook en die klinkt gewoon lekker. Z'n vorige (Night grooves uit 2003) vind ik zelfs nog iets beter. Hoe is de nieuwe van Ronny Jordan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 Moeten nog binnenkomen , heb ze vannacht bestelt maar hier kan je al een beetje horen hoe ie klinkt en dat is geweldig natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 (edited) Vandaag een prima-conditie versie gekocht van Fleetwood Mac's Tango in the night! Euh, LP dus. Edited 10 augustus 2005 by Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 augustus 2005 Report Share Posted 11 augustus 2005 Een oudje inmiddels, maar nog steeds mooi, en voor 7,50 kon ik 'm niet laten liggen Heb nog vakantie en ben daarom vandaag naar de "LP/CD beurs" geweest in Grunn'n, "op de vismarkt". Wat een aanfluiting Ik maar denken dat de vismarkt aardig vol zou staan met kraampjes, getuige onderstaande foto die ik zag bij 'agenda' op hear.nl Er waren slechts 4 kraampjes. (met voornamelijk 't geijkte spul) Daar was ik dus snel uitgekeken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 12 augustus 2005 Report Share Posted 12 augustus 2005 Een oudje inmiddels, maar nog steeds mooi, en voor 7,50 kon ik 'm niet laten liggen Heb nog vakantie en ben daarom vandaag naar de "LP/CD beurs" geweest in Grunn'n, "op de vismarkt". Wat een aanfluiting Ik maar denken dat de vismarkt aardig vol zou staan met kraampjes, getuige onderstaande foto die ik zag bij 'agenda' op hear.nl Er waren slechts 4 kraampjes. (met voornamelijk 't geijkte spul) Daar was ik dus snel uitgekeken Zo ben ik een keer in Enschede naar een platen en cdbeurs geweest, eveneens een kraam of 5. Het was gewoon helemaal niks. In september ga ik maar eens in de Ahoy (Rotterdam) kijken of dat wat is. Groet, JKR Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 12 augustus 2005 Report Share Posted 12 augustus 2005 besteld maar zal nog wel ff duren voor ik ze heb.... Talk Talk - Colour Of Spring vinyl Talk Talk - It's My Live vinyl no pic Talk Talk - Spirit Of Eden vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 12 augustus 2005 Report Share Posted 12 augustus 2005 Talk Talk - It's My Live vinylno pic Hoezo geen pics? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 12 augustus 2005 Report Share Posted 12 augustus 2005 sja, sommige mensen zijn beter in zoeken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 augustus 2005 Report Share Posted 12 augustus 2005 sja, sommige mensen zijn beter in zoeken Ja, of ze zijn gewoon minder lui Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 13 augustus 2005 Report Share Posted 13 augustus 2005 sja, sommige mensen zijn beter in zoeken Ja, of ze zijn gewoon minder lui busted nouja valt mee, meestal zijn amazon en google wel behulpzaam, alleen bij deze niet echt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 15 augustus 2005 Report Share Posted 15 augustus 2005 Heb nog vakantie en ben daarom vandaag naar de "LP/CD beurs" geweest in Grunn'n, "op de vismarkt".Wat een aanfluiting Ik maar denken dat de vismarkt aardig vol zou staan met kraampjes, getuige onderstaande foto die ik zag bij 'agenda' op hear.nl Er waren slechts 4 kraampjes. (met voornamelijk 't geijkte spul) Daar was ik dus snel uitgekeken Ik ben daar afgelopen week nou net niet geweest. Echter de voorgaande twee edities heb ik wel bezocht. Ik heb daar ook iets over geschreven hier. Vooral de eerste keer was nou niet om over naar huis te schrijven. Zou tot 20.00 uur duren en toen ik om ongeveer 19.00 uur aankwam waren ze bijna collectief aan het inpakken. De tweede keer was het weer beter en was dit niet zo. Ik heb er wel al aardig wat gescoord. Ik denk dan ook in de toekomst nog wel langs te wippen. De prijzen zijn goed te doen. Zo kun je nog eens iets 2e hands aanschaffen, dat is bij anderen (winkels e.d.) nog wel eens om triest van te worden. En in het geijkte spul is er nog voldoende voor mij te halen, daar kan ik voorlopig nog wel mee uit de voeten. Ik heb overigens ook wel eens een kraam gezien die wel wat lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 15 augustus 2005 Report Share Posted 15 augustus 2005 besteld maar zal nog wel ff duren voor ik ze heb.... Talk Talk - Colour Of Spring vinyl Talk Talk - It's My Live vinyl no pic Talk Talk - Spirit Of Eden vinyl Ik kijk wel eens of ik London 1986 live 2e hands tegenkom. Ik ben er inmiddels achter dat die zo zeldzaam schijnt te zijn dat ik dat wel kan vergeten. Als ik de verhalen mag geloven moet dat een zeldzaam mooie LP zijn. Wellicht een tip?? Nieuw moet hij volgens mij wel te krijgen zijn. En niet deze week maar vorige week kon ik de verleiding niet langer weerstaan. Dus toch maar het volle pond betaald voor de hybride (SA)CD (hoewel, drie halen twee betalen valt nog mee) Ik heb wel het idee dat hij klankmatig nog een aardig tandje beter is dan de oude cd versie. Ik heb geen SACD speler dus voor mij alleen de CD variant. No one could have believed that in the last years of the 20th century...... Ahhh..... fantastisch een absolute topper en alltime favoriet van mij. Daarnaast ook al een tijdje aan het kijken of ik deze beneden de 10 euro kon krijgen. Eindelijk gelukt, een juweeltje vindt ik het... Als laatste de verzamelaar van de Smashing Pumpskins. Die gitaren, die stem. Wel even wennen en niet alles is even goed. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 15 augustus 2005 Report Share Posted 15 augustus 2005 Voor 7,95 $ plofte deze CD op de mat. RANDY BERNSEN ,mo' wasabi, 1988 (Zebra/MCA) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 15 augustus 2005 Report Share Posted 15 augustus 2005 besteld maar zal nog wel ff duren voor ik ze heb.... Talk Talk - Colour Of Spring vinyl Talk Talk - It's My Live vinyl no pic Talk Talk - Spirit Of Eden vinyl Ik kijk wel eens of ik London 1986 live 2e hands tegenkom. Ik ben er inmiddels achter dat die zo zeldzaam schijnt te zijn dat ik dat wel kan vergeten. Als ik de verhalen mag geloven moet dat een zeldzaam mooie LP zijn. Wellicht een tip?? Nieuw moet hij volgens mij wel te krijgen zijn. Conqubite hmmm, zal eens vragen bij de tweedehands platenboer hier in zwolle, als hij hem kan vinden zal hij denk ik dan uit het buitenland komen, daar gaat hij ook nog wel (regelmatig) eens heen platen halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 15 augustus 2005 Report Share Posted 15 augustus 2005 hmmm, zal eens vragen bij de tweedehands platenboer hier in zwolle Offtopic: Dat klinkt me bekend in de oren bedoel je soms op het hoekje van de Assendorperstraat? Ik liep er gisteren toevallig langs toen ik bij mijn moeder op bezoek was. (Ik ben in Assendorp opgegroeid) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 15 augustus 2005 Report Share Posted 15 augustus 2005 Ik was afgelopen Zaterdag, voor 't eerst sinds jaren, ook weer eens in Zwolle. OF ik weet de interresante muziek winkels niet te vinden, OF...ze zijn er niet. Ik telde slechts 1 piepklein CD-winkeltje, met een idem-dito aanbod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 augustus 2005 Report Share Posted 15 augustus 2005 Er zit toch een Plato in Zwolle? Nou is de ene Plato de andere niet, maar Plato heeft toch doorgaans wel een vrij breed aanbod. Iig niet alleen maar het populaire spul... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 15 augustus 2005 Report Share Posted 15 augustus 2005 Er zit toch een Plato in Zwolle? Zitten zelfs op `t internet. Plato.nl Hoef je de deur niet meer uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 augustus 2005 Report Share Posted 15 augustus 2005 Er zit toch een Plato in Zwolle? Zitten zelfs op `t internet. Plato.nl Hoef je de deur niet meer uit. Ik snuffel toch graag ff in de (nogal forse) aanbiedingsbakken van Plato. En ik hoef er niet echt ver voor te reizen. Kwartiertje a 20 minuten fietsen (Enschede)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 15 augustus 2005 Report Share Posted 15 augustus 2005 Er zit toch een Plato in Zwolle? bloodyhell, is dat zo ? damn...., die heb ik nergens kunnen vinden, in die doolhof... Plato heeft toch doorgaans wel een vrij breed aanbod. Iig niet alleen maar het populaire spul Precies, Plato is zo'n beetje m'n favoriete zaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts