Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

• Members

Zojuist de volgende 2 lp's besteld...

ACHE-127.jpg

Muddy Waters - Fathers And Sons

ACOL-65955.jpg

Johnny Cash - At Folsom Prison

... beiden in een audiofiele (what's in a name) persing van 180 gram, ik moet alleen nog even geduld hebben, ze verschijnen pas van het najaar.

UFO strangers in the night eem klasse album uit de jaren 70 waarop een Michael Schenker  schitterde.

Een heel belangerijke en naar mijn idee onderschatte band  die toch voor velen van invloed was.

Heb je die nu pas gekocht Don :huh: Na ruim 26 jaar :blink:

Nee Henk ik had hem al op dat stoffige vinyl maar dat spul is inmiddels zo instabiel geworden dat ik daar niet meer aan durf te zitten :D

Ik heb de CD nu en daar ben ik heel blij mee.

26 jaar inderdaad de tijid gaat wel heel hard.

Vandaag met dochterlief naar de jaarmarkt in het gezellige Haastrecht geweest. Even naar de leuke dames van Kus gekeken (en een beetje geluisterd), een suikerspin gegeten en veel platen voor weinig geld opgesnord:

Math

Vandaag met dochterlief naar de jaarmarkt in het gezellige Haastrecht geweest. Even naar de leuke dames van Kus gekeken (en een beetje geluisterd), een suikerspin gegeten en veel platen voor weinig geld opgesnord:

Math

Math

In de Aleksander Nevski-kathedraal in Sofia een cd met een Bulgaars-orthodoxe mis. Volstrekt onverstaanbaar voor de leek, maar mooi om te horen. Temeer daar er tijdens mijn bezoek een dergelijke mis werd gehouden (nee, niet ter ere van mij :unsure: ).

Als extra staat achter op de cd vermeld, dat deze is uitgebracht met goedkeuring en zegen van Maxim, de patriarch van de Bulgaars-orthodoxe kerk.

Wat kan er dan mis zijn aan deze aankoop :D

Met opgewekte groet,

Dat kan bijna niet. Blond is sowieso al minder mooi, zeker als het uit een flesje komt...

g27052rbljf.jpg

Ohja? Dan verschillen we duidelijk van mening.

Enne, als je dat haar niet mooi vindt, dan schuif je dat toch gewoon aan de kant? ;):D

Dat kan bijna niet. Blond is sowieso al minder mooi, zeker als het uit een flesje komt...

g27052rbljf.jpg

Enne, als je dat haar niet mooi vindt, dan schuif je dat toch gewoon aan de kant? ;):D

Zo'n leuk smoeltje heeft ze toch ook weer niet? :rolleyes:;)

g27052rbljf.jpg

Zo'n leuk smoeltje heeft ze toch ook weer niet? :rolleyes:;)

:o

Maar ze heeft w