ravon Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 In een onbewaakt ogenblik ... Bedoel je dat je begeleiders even de andere kant opkeken? Dat noemen ze ook wel " onbegeleid verlof..".... ~ Hans ~ Dat had ik nou n Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 (...)Bedoel je dat je begeleiders even de andere kant opkeken? O jee, ik dacht dat er aan proefverlof geen ruchtbaarheid werd gegeven. Maar klaarblijkelijk van Gouda tot het Heilige Land is men op de hoogte. Maar lief was in haar nopjes en ik ook ) Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Een 10" van Soeur Sourire RastaPhil PS: gevonden op straat Heb ook al een 10" met originele stem-opnames van Ernest Claes! En 1tje van Bobbejaan Schoepen! (medley) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 vandaag bezorgd dez lp Wat vind je ervan? mooi album je moet er van houden Ik heb hem ook besteld. Krijg deze van mijn vrouw voor mijn verjaardag. Lucky me. Frank. nu maar afwachten of hij snel geleverd word Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd door Velvetmusic. De reden is dat het dubbelalbum niet geleverd kan worden. Dan maar zometeen het enkelalbum bestellen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Ik weet niet waar je 'm besteld, maar bij HighFidelity Discs heb je 'm binnen twee dagen in huis. En is nog geen Euro duurder als bij Velvet. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Ik weet niet waar je 'm besteld, maar bij HighFidelity Discs heb je 'm binnen twee dagen in huis. En is nog geen Euro duurder als bij Velvet. Frank. ik had het dubbel album besteld bij nl store maar ze hebben mij de enkele toegestuurd omdat de dubbele niet leverbaar is toch netjes van nl store Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Netjes. Ik wist trouwens niet dat er een dubbel LP-versie was. Maar de enkele klinkt ook zeker niet verkeerd. Na een paar maal beluisterd te hebben, klinkt ie echt schitterend. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Ik heb hem besteld bij HiFidisc.nl. Meteen een LP van Depeche Mode (Playing the Angel) erbij genomen. Vandaag werd overigens door Tante Post een MSFL uitgave van Steve Miller - Fly Like an Eagle bezorgd. Na de Okki Nokki behandeling (+ nieuwe binnen/buitenhoes) meteen geluisterd: geweldig mooie opname (uit 1976!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 juni 2006 Report Share Posted 15 juni 2006 Vandaag..zonder verdere kunstgrepen.... BB King....King Biscuit Flower Hour Presents B. B. King Live! [LIVE] Damien Rice...Live from the Union Chapel...[via een lange omweg] Een kado.. Neil Young..Living with war Nog een kado'tje.. KT Turnstall...Eye to the telescope... Voorlopig weer genoeg om te luisteren... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Ik wist trouwens niet dat er een dubbel LP-versie was die is er ook nog niet maar die zou te gelijk uit komen met de enkele versie zal nu wel niet meer verschijnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Deze week dit album gekocht: Editors - The Back Room In de reeks "Simple Minds/Coldplay"-klonen is dit wel de leukste die ik gehoord heb tot nu toe. Niks origineels, maar gewoon lekkere pop. Ook live de moeite waard. Ik heb een stukje van hun Pinkpop optreden op TV gezien. Alsof je U2 uit hun beginjaren hoorde. Inderdaad verre van origineel, maar klonk wel aardig. De NOS heeft ze ook al een paar keer als achtergrondmuziek bij het WK laten horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Ik wist trouwens niet dat er een dubbel LP-versie was die is er ook nog niet maar die zou te gelijk uit komen met de enkele versie zal nu wel niet meer verschijnen Misschien hebben we nog het geluk dat er een dubbel LP uitvoering komt. Tot die tijd "behelpen" met de enkele uitvoering? Deze klinkt ook schitterend. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Radio 4 - Enemies Like This (LP) Beth Orton - Comfort Of Strangers (LP) The Zutons - Tired Of Hanging Around (LP) Snow Patrol - Eyes Open (2xLP) Phoenix - It's Never Been Like That (LP) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Zojuist van het postkantoor afgehaald: Eindelijk op MFSL vinyl: Al Stewart - Year of the Cat Straks even door mijn Okki Nokki halen en dan lekker genieten .......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Gefeliciteerd, en heel veel luisterplezier toegewenst. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Ik wist trouwens niet dat er een dubbel LP-versie was die is er ook nog niet maar die zou te gelijk uit komen met de enkele versie zal nu wel niet meer verschijnen We now have official clarification on these releases. Firstly, the vinyl release will be a SINGLE disc edition, not double. Bron. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Zojuist van het postkantoor afgehaald: Eindelijk op MFSL vinyl: Al Stewart - Year of the Cat Straks even door mijn Okki Nokki halen en dan lekker genieten .......... mooie lp heb hem zelf ook op mfsl klinkt een stuk beter dan de cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 vandaag bezorgd dez lp Wat vind je ervan? mooi album je moet er van houden Ik heb hem ook besteld. Krijg deze van mijn vrouw voor mijn verjaardag. Lucky me. Frank. nu maar afwachten of hij snel geleverd word Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd door Velvetmusic. De reden is dat het dubbelalbum niet geleverd kan worden. Dan maar zometeen het enkelalbum bestellen..... Vandaag ontvangen Vanavond maar eens rustig voor gaan zetten. Ook het volgende album werd vandaag bezorgd en klinkt lekker: Depeche Mode - Playing the Angel Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Zojuist van het postkantoor afgehaald: Eindelijk op MFSL vinyl: Al Stewart - Year of the Cat Straks even door mijn Okki Nokki halen en dan lekker genieten .......... mooie lp heb hem zelf ook op mfsl klinkt een stuk beter dan de cd En ook veel mooier dan de gewone persing op LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 22 juni 2006 Report Share Posted 22 juni 2006 Eindelijk binnengekregen op LP: On an island van David Gilmour en Collected van Massive Attack. dat wordt even de buren pesten vanavond....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 22 juni 2006 Report Share Posted 22 juni 2006 Eindelijk binnengekregen op LP: On an island van David Gilmour en Collected van Massive Attack. dat wordt even de buren pesten vanavond....... Ha die Eric, Long time no see Gefeliciteerd met je aanwinsten. Ik ben zelf ook erg in mijn nopjes met de Massive Attack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 23 juni 2006 Report Share Posted 23 juni 2006 Zijn erg leuk! Ben wel af en toe aan het lezen geweest, maar erg druk met andere dingen en het lekkere weer en de navenante avonden in de achtertuin.... Thanx! Met jullie alles ok? Groetjes, E Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 23 juni 2006 Report Share Posted 23 juni 2006 ...ook zojuist ingedaan: 'On an Island' van Dave. Hoewel meer van hetzelfde toch een geweldige plaat, als vanouds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 23 juni 2006 Report Share Posted 23 juni 2006 Blijft mooi! M Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 23 juni 2006 Report Share Posted 23 juni 2006 Fraai, net als toen bij 'Darksite of the Moon'. Een nieuwe LP zoals deze van Dave is alle opzichten een beleving: de muziek-, de opname-, het vinyl- en zelfs de hoes is in HQ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts