Members Arden Posted 15 augustus 2006 Members Report Share Posted 15 augustus 2006 Zojuist besteld, 3 covers uitgevoerd door Dream Theater... Dream Theater - Master Of Puppets Dream Theater - The Number Of The Beast Dream Theater - Dark Side Of The Moon ... de originele albums worden door mij zeer gewaardeerd, ik ben zeer benieuwd hoe de gecoverde versies zijn. Dream Theater kennende zal dat wel goed zitten. Met dank aan Henrie, die mij op de site wees waar deze albums te verkrijgen zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 augustus 2006 Report Share Posted 15 augustus 2006 Met dank aan Henrie, die mij op de site wees waar deze albums te verkrijgen zijn... En voor overige geinteresseerden: de site waar deze (officiele) bootlegs te koop zijn, is Ytse Jam Records Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 16 augustus 2006 Report Share Posted 16 augustus 2006 deze twee elpees op 180 gram vinyl kari bremnes over en by en madeleine peyroux careless love 16.30 uur besteld de volgende dag 9.30 uur in huis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted 16 augustus 2006 Report Share Posted 16 augustus 2006 En nog een keer... verder Die laatste is echt geweldig. Iedere avond draait ie wel een rondje. Mark ps. sorry voor de grote plaatjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 16 augustus 2006 Report Share Posted 16 augustus 2006 Die laatste is echt geweldig. Iedere avond draait ie wel een rondje. Op vinyl neem ik aan? Hij is inderdaad erg goed. Hoe vind je het Keane album klinken op vinyl? De CD klinkt erg slecht en ik twijfel of het de moeite waard is om de LP te kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted 16 augustus 2006 Report Share Posted 16 augustus 2006 Alles op vinyl...koop eigenlijk geen CD Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 16 augustus 2006 Report Share Posted 16 augustus 2006 deze twee elpees op 180 gram vinyl kari bremnes over en by en madeleine peyroux careless love 16.30 uur besteld de volgende dag 9.30 uur in huis Careless Love is Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Beck - Sea Change lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Thom Yorke - The Eraser (LP) Leuke plaat! Die Keane LP vind ik niet onaardig klinken, maar niet dusdanig veel beter dan de cd dat ik een aanschaf naast de Cd wil aanbevelen. Wat mij opvalt is dat de 1e LP van dit album beter klinkt dan de 2e. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Vandaag 2 oude jazzrock toppers op CD ontvangen, de LP's had ik al. Maar op (Japanse) CD's klinkt het toch iets. Masabumi Kikuchi ''wishes''' 1977 (EW Japan CD) Klinkt als Miles Davis, maar dan op z'n japans. En deze. John Mclaughlin ''electric guitarist'' 1978 (Sony Japan, orginal cover) Als extraatje zat er ook nog een copy bij van Barry Finnerty ''space age blues'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 [quote name='R Link to comment Share on other sites More sharing options...
rene59 Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Vandaag gekocht: de cd box van Neerlands Hoop In Bange Dagen, de cd van Eelco Gelling en een cd van Roy Buchanan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Van de week gedownload daar niet te koop . Seventh Star van Tony Iommi (Black Sabbath) met als zanger Glen Hughes. Ja dat kan alleen maar goed klinken natuurlijk. Nu het album nog officieel te pakken zien te krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Nu het album nog officieel te pakken zien te krijgen. Ff bij Bol.com bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Ff bij Bol.com bestellen Waarom altijd duur doen (Bol.com) als 't goedkoper kan Ff bij NLstore bestellen! (NLstore is vaak al goedkoper en rekent geen bezorgkosten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 18 augustus 2006 Report Share Posted 18 augustus 2006 Deze hoop ik vandaag of morgen in de bus te krijgen. Jack Johnson: Brusfire fairytales. Het klinkt op cd zo live dat ik hem op vinyl besteld heb(had de cd geleend van een maatje). Was wel moeilijk maar toch gevonden in duitsland. 180 gr vinyl. Gr Piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 augustus 2006 Report Share Posted 18 augustus 2006 Deze hoop ik vandaag of morgen in de bus te krijgen. Zohee, grote brievenbus heb je dan Was wel moeilijk maar toch gevonden in duitsland Wederom,...nix moeilijks aan hoor... gewoon verkrijgbaar bij NLstore Klik hier, et voila.... voor 19,75 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted 18 augustus 2006 Report Share Posted 18 augustus 2006 Alco, kan zijn dat ik een misser er tussen, maar ik moet Donavon Frankenreiter terugsturen naar NLstore. De LP was niet schoon te krijgen op het rechter kanaal. Ruisen en tikken. Kon hem wel meteen terugsturen, en krijg ook weer een nieuwe hoor. Service!!. Voordeel vind ik dat er geen verzendkosten worden berekend. Scheelt aanzienlijk. Nadeel bij NLstore is het zoeken in de collectie. Je moet precies weten wat je zoekt. Maar hebben jullie hier vaak last van dat LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 18 augustus 2006 Report Share Posted 18 augustus 2006 Ff bij Bol.com bestellen Waarom altijd duur doen (Bol.com) als 't goedkoper kan Ff bij NLstore bestellen! (NLstore is vaak al goedkoper en rekent geen bezorgkosten) Mag ik jullie bij deze bedanken voor de verwijzing naar deze sites. Don van der Deijl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 augustus 2006 Report Share Posted 18 augustus 2006 Mag ik jullie bij deze bedanken voor de verwijzing naar deze sites. Graag gedaan, Don Wat ook nog 'n leuk extraatje is van NLstore: Bij elke bestelling krijg je iets van 'bonusmiles'. Daarmee bouw je ongemerkt en geleidelijk aan een vorm van kapitaaltje, waarmee je ook weer aankopen kunt betalen. Ik bestel al bijna 4 jaar lang bij NLstore, en heb op die manier een aantal CD's kunnen betalen. Als je er eenmaal geregistreerd bent, kun je rechts boven klikken op 'service' en dan op 'overzicht vorige bestellingen', en dan kun je exact zien hoeveel, wanneer, de prijs, wel/niet al betaald,etc + 't aantal bonuspunten die je hebt opgebouwd/besteedt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 19 augustus 2006 Report Share Posted 19 augustus 2006 Maar hebben jullie hier vaak last van dat LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 19 augustus 2006 Report Share Posted 19 augustus 2006 Deze hoop ik vandaag of morgen in de bus te krijgen. Zohee, grote brievenbus heb je dan Was wel moeilijk maar toch gevonden in duitsland Wederom,...nix moeilijks aan hoor... gewoon verkrijgbaar bij NLstore Klik hier, et voila.... voor 19,75 euro Mogge, nee ik heb niet zo'n grote brievebus . Volgens mij is dat een gewone uitvoering en ik heb hem op 180 gr besteld. Plus hij is daar NIET voorradig . Mvg Piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 20 augustus 2006 Report Share Posted 20 augustus 2006 [quote=T Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 20 augustus 2006 Report Share Posted 20 augustus 2006 T Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 20 augustus 2006 Report Share Posted 20 augustus 2006 Ik heb niet zo lang geleden een collectie gekregen die pakweg 20 jaar niet gedraaid heeft. In de VPI 16.5 wasmachine en vervolgens geen tikken, ploppen of wat dan ook, alleen muziek. Er was toen gewoon een goede kwaliteitscontrolle. Kom daar eens mee aan met nieuwe LP's. Met Speakers Corner nog nooit een probleem gehad en met de rest wel degelijk misschien wel 1 op de 3 LP's. Ik hoorde laatst dat een deel van het probleem was dat LP's veel te warm de hoes in gingen en daardoor makkelijk beschadigen. In ieder geval voor 30 euro mag je toch wel wat verwachten, een tik of een plop hoeft gewoon niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts