Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Guest Kraus vonBentinck

ook geshopt maar allemaal dingen uit de mainstream ingeslagen: mijn eerste plaatje van Madonna en van Robbie Williams. Ik vermoed dat het daar ook wel bij zal blijven maar wat een mooie hoezen! (ook maar zelf gefotografeerd :D )

hoeswilliams.jpg

hoesmadonna.jpg

en nog maar een oudje:

hoescash.jpg

allemaal op vinyl natuurlijk

c93971j487w.jpg

Paradise Lost - Draconian Times

Hey! gouwe ouwe! Blijft een van de mooiste latere platen van P.L.! Forever failure is een van mijn alltime favo's! Heb hem zelf in een Booklet vorm kunnen kopen, met een bonus live-cd met wat remixes. Heerlijk!

c93971j487w.jpg

Paradise Lost - Draconian Times

Hey! gouwe ouwe! Blijft een van de mooiste latere platen van P.L.! Forever failure is een van mijn alltime favo's! Heb hem zelf in een Booklet vorm kunnen kopen, met een bonus live-cd met wat remixes. Heerlijk!

Ik heb 'gewoon' de jewel case. Van One Second ook trouwens, das wel jammer, want de 'kartonnen versie' (digipack?) daarvan is eigenlijk veel mooier...

Draconian Times is ook mijn favoriet van Paradise Lost. Icon en One Second zitten daar net onder wat mij betreft. In chonologische volgorde een optimum-curve zeg maar... ;)

Het is soms erg prettig om vrienden op bepaalde plaatsen te hebben B) Bij thuiskomst vond ik een pakketje bij de voordeur met daarin:

h52404op4o1.jpg

Iron Maiden - A Matter Of Life And Death

Op dubbel picture disc. Qua muziek niet helemaal mijn ding en ook de geluidskwaliteit van de picture discs is om te huilen, door een (harde!) plaatruis.

Ik vind de oude albums van Iron Maiden die ik heb (Piece Of Mind en Powerslave) en het wat minder oude dubbel live album A Real Life/Dead One een stuk beter.

Toch is het een aanwinst voor de collectie, zeker gezien de wijze waarop hij hier terecht is gekomen.

Tip van de Luisterpaal van Plato en vandaag besteld op vinyl:

Fink - Biscuits for Breakfast

BRZN-104.jpg

Dit album heb ik ook besteld naar aanleiding van de luisterpaal tip van Plato. Apart album met een aantal goede en een aantal zwakkere nummers. Een wat spannender alternatief voor Jack Johnson

Net besteld en ik kan niet wachten tot het op de deurmat valt. Zag ze op tv en was binnen een halve minuut verkocht.

B0000DBJ9P.01._SS400_SCLZZZZZZZ_V1115644949_.jpg

Sindsdien leef ik de blue man group en droom ik de blue man group. I'm totally intoxicated by the blue man group. Een hype in the States en ik begrijp volledig waarom. Ze treden eind dit jaar en begin volgend jaar op in Amsterdam en hoewel ik absoluut geen theaterliefhebber ben heb ik zoiets van... Dit moet ik gezien hebben, dit wil ik heel graag gaan zien. Het zal hier wel weer vloeken in de kerk zijn, want niet echt audiofiel :ph34r: , maar ik vind dit getuigen van een nooit eerder door mij geconstateerde genialiteit. Dit is voor mij muzikaal, creatief, cultureel, humoristisch het allerhoogste niveau. Maken ook bijna al hun bijzondere instrumenten zelf.

Voor ze niet kent maar wel nieuwsgierig is geworden...

http://video.google.nl/videoplay?docid=-78...=blue+man+group

http://video.google.nl/videoplay?docid=557...=blue+man+group

Conqubite

Hebbes, eindelijk een gaaf examplaar van de allereerste CD uitgave van deze titel. :rolleyes:

Je hebt het object gewonnen!

SLAYER--SHOW NO MERCY--RARE JAPAN CD--1984.

0c_1_b.JPG

ROADRUNNER RECORDS(JAPAN). RR 34 9868. 1984. (NO BARCODE).

WEIRD PACKAGE LOOKS LIKE SOME OF COMPUTER DISC?? ON OPENING THE DISC POPS UP AS IF DESIGNED FOR A CD JUKEBOX LIKE WHERE YOU PUTS YA MONEY IN AND IT DOES ALL THE REST???

Tevens, een heerlijk (fusion) snoepje van de mat geplukt voor slechts 4,99

Net besteld en ik kan niet wachten tot het op de deurmat valt. Zag ze op tv en was binnen een halve minuut verkocht.

Conqubite

Da's toevallig, die heb ik bij Play.com besteld voor iets van

Hebbes, eindelijk een gaaf examplaar van de allereerste CD uitgave van deze titel. :rolleyes:

Je hebt het object gewonnen!

SLAYER--SHOW NO MERCY--RARE JAPAN CD--1984.

0c_1_b.JPG

ROADRUNNER RECORDS(JAPAN). RR 34 9868. 1984. (NO BARCODE).

WEIRD PACKAGE LOOKS LIKE SOME OF COMPUTER DISC?? ON OPENING THE DISC POPS UP AS IF DESIGNED FOR A CD JUKEBOX LIKE WHERE YOU PUTS YA MONEY IN AND IT DOES ALL THE REST???

Tevens, een heerlijk (fusion) snoepje van de mat geplukt voor slechts 4,99

Vandaag gekocht:

Bob Dylan "Modern Times" 2 LP 180gram

moderntimesCvr200.jpg

Uit het NRC Handelsblad:

Dylan veroordeelt kwaliteit van digitaal geluid

Door een onzer redacteuren

Rotterdam, 26 aug.

Aan de vooravond van het verschijnen van zijn nieuwe cd heeft songwriter Bob Dylan in een interview de vloer aangeveegd met de opnamepraktijk van de laatste twintig jaar. 

"De geluidskwaliteit van cd

Corvus-Corax-live-CD-web.jpg

Ziet er interessant uit! Omschrijf eens? Iets als In Extremo?

De Cantus Burana van Orff in een nieuw jasje, ook op LowLands een enorm succes.......

Titelfolge

Intro Cantus Buranus

Florent Omnes

O Langueo

Venus

Rustica Puella

Nummus

Sol Solo

Ergo Bibamus

Curritur

Lingua Mendax

Dulcissima

Fortuna

Die Orchestrale Neuvertonung von Texten aus der Mittelalterlichen Handschrift Carmina Burana durch Corvus Corax - Live auf der Museumsinsel in Berlin auf CD und DVD.

Vor der wundersch

Hoi,

gister met Arden en Kraus in a Amsterdam geweest. Naar de opening van de nieuwe winkel van Record friend. Gelijk een paar lp's gescoord.

B00002668Z.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

jethro tull: Living in the past.

B000006TRV.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Pink floyd: The wall.

LPUREPL003_LG.jpg

John lee hooker: Get back home in the U.S.A. (180 gr)

Gr Piet.

PS Arden en kraus het was een gezellige middag.

Hoi,

gister met Arden en Kraus in a Amsterdam geweest. Naar de opening van de nieuwe winkel van Record friend. Gelijk een paar lp's gescoord.

B00002668Z.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

jethro tull: Living in the past.

B000006TRV.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Pink floyd: The wall.

LPUREPL003_LG.jpg

John lee hooker: Get back home in the U.S.A. (180 gr)

Gr Piet.

PS Arden en kraus het was een gezellige middag.

Inderdaad plaatjes scooren is heel veel leuker dan "rellen om niks" in topics met een hoge Ph-waarde. ;)