mordante Posted 29 december 2006 Report Share Posted 29 december 2006 Dat album heeft mijn vriendin op LP maar die LP is niet zo best. Zit een golf in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 29 december 2006 Report Share Posted 29 december 2006 Vandaag besteld (hopelijk morgen in huis): Charlotte Gainsbourg - 5:55 (2 x LP) Buscemi - Retro Nuevo (2 x LP) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 31 december 2006 Report Share Posted 31 december 2006 Voor het geval de winter toch nog invalt alvast een rijtje ontbrekende klassiekers at bol.com (EUR 7.99 p/st) besteld: Aretha Franklin - I Never Loved A Man The Way I Love You Aretha Franklin - Lady Soul Bob Dylan - Blood On The Tracks Bob Dylan - Bringing It All back home Bob Dylan - Freewheelin' Bob Dylan Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again Byrds - Sweetheart Of The Rodeo Elvis Presley - From Elvis In Memphis Elvis Presley - Elvis Presley Lemmonheads - It's A Shame About Ray Marvin Gaye - What's Going On Neil Young - Zuma REM - Life's Rich Pageant Steely Dan - Countdown To Ecstasy Steely Dan - Katy Lied Steely Dan - Pretzel Logic Steely Dan - Can't Buy A Thrill The Who - Who's Next The Who - The Who Sell Out Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 31 december 2006 Report Share Posted 31 december 2006 Voor het geval de winter toch nog invalt alvast een rijtje ontbrekende klassiekers at bol.com (EUR 7.99 p/st) besteld: Aretha Franklin - I Never Loved A Man The Way I Love You Aretha Franklin - Lady Soul Bob Dylan - Blood On The Tracks Bob Dylan - Bringing It All back home Bob Dylan - Freewheelin' Bob Dylan Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again Byrds - Sweetheart Of The Rodeo Elvis Presley - From Elvis In Memphis Elvis Presley - Elvis Presley Lemmonheads - It's A Shame About Ray Marvin Gaye - What's Going On Neil Young - Zuma REM - Life's Rich Pageant Steely Dan - Countdown To Ecstasy Steely Dan - Katy Lied Steely Dan - Pretzel Logic Steely Dan - Can't Buy A Thrill The Who - Who's Next The Who - The Who Sell Out Als je nou ook nog voldoende snert in huis haalt kan de sneeuw tot aan de dakgoot.... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 31 december 2006 Report Share Posted 31 december 2006 Als je nou ook nog voldoende snert in huis haalt kan de sneeuw tot aan de dakgoot.... ~ Hans ~ Ik hoop niet dat de sneeuw zo hoog uit komt want ben gek op snert mits het door m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 3 januari 2007 Report Share Posted 3 januari 2007 Heb vandaag binnen gekregen; De 180 grams repress van Amused to Death van Roger Waters (de originele uit 1992 heb ik gelukkig ook), en een genummerde dubbel LP van Gary Moore - Blues Alive. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 4 januari 2007 Report Share Posted 4 januari 2007 Gisteravond genoten van Rammstein- V Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 5 januari 2007 Report Share Posted 5 januari 2007 Eindelijk nog eens kunnen gaan snuffelen gisteren snel snel onder de middagpauze nr 1 van mn favoriete winkels Wat is het geworden Stray Cats Chuck Berry dubbele verzamelaar Sisters of Mercy Maxi Temple of Love Plan 9 Second album The Prisoners op dubbele 10 inch SRC ben een tevreden man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 5 januari 2007 Report Share Posted 5 januari 2007 Waarschijnlijk al door iedereen ontdekt Charlotte Gainsbourg 5:55 Ook op dubbel LP Onbeschrijfelijk mooi ook via mijn torrenbakkie Met vriendelijke groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 5 januari 2007 Report Share Posted 5 januari 2007 Waarschijnlijk al door iedereen ontdekt Charlotte Gainsbourg 5:55 Ook op dubbel LP Onbeschrijfelijk mooi ook via mijn torrenbakkie Met vriendelijke groet, Jack Ik heb hem sinds een week en inmiddels 3x beluisterd. Een heel mooi album! Link to comment Share on other sites More sharing options...
frankbunnik Posted 7 januari 2007 Report Share Posted 7 januari 2007 De volgende lp's Last Time Around - Buffalo Springfield Neil Young - Neil Young (1e solo lp uit 1968) Journey through the past - Neil Young On the Beach - Neil young en nog een exemplaar van Time fades Away, eveneens van Neil Young (er wordt nog 1 exepmplaar op Amazon.com aangeboden voor 125 US dollar. Ik heb er overigens veel minder voor betaald, ongeveer 7,50 euro). Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 9 januari 2007 Report Share Posted 9 januari 2007 En alweer 2 titels uit de Fantasy Jazz serie. Coleman Hawkins - Hawkins Relaxes en Eric Dolphy Quintet - Outward Bound Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 januari 2007 Report Share Posted 10 januari 2007 Cranes..Live in Italie [176gr] ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 10 januari 2007 Report Share Posted 10 januari 2007 Vandaag bezorgd: Faithless - To All New Arrivals (CD); 'k had hem al stiekem gedownload, maar nu dus legaal (en van betere kwaliteit)! Nog in bestelling: Tom Waits - Orphans (3-CD) Gotan Project - La Revancha del Tango (2-LP); 'k had deze al op CD maar vind hem erg goed dat ik besloten heb om ook op LP aan te schaffen (voor hete betere genieten) Stereolab - Margerine Eclipse (2-LP) Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 10 januari 2007 Report Share Posted 10 januari 2007 En alweer 2 titels uit de Fantasy Jazz serie. Coleman Hawkins - Hawkins Relaxes en Eric Dolphy Quintet - Outward Bound Oef, vergeten. toch 720gram Link to comment Share on other sites More sharing options...
No.383 Posted 10 januari 2007 Report Share Posted 10 januari 2007 Errr... Normaal heb ik weinig op met soundtracks, nog minder met fussbal (jouer au football, zoals u wilt) en al helemaal niet met Zinedine Zidane, maar deze van Mogwai vond ik toch wel weer grappig. Lekker bij openhaardvuur, whisky en een goed boek en laat het landschap van geluid in slowmotion maar aan je voorbij trekken... En als we dan toch aan het soundtracken/soundscapen zijn: Delirium Cordia van Fantomas (hersenspinsels van Mike Patton, v/h Faith No More), erg "weird" album met stakkato uitbarstingen (wat later op de avond na wat meer whisky draaien en dan is 't nog de vraag of ik 'm helemaal kan uitzitten...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
No.383 Posted 11 januari 2007 Report Share Posted 11 januari 2007 En nog wat cd's in de Vrije Opname Zaak gescoord, want 314.159.265.358.979.323.846.264.338.327.950.288.419.716.939.937.510.582.097.494. 459.230.781.640 FreeBee punten op mijn fijnstofkaart staan waar je precies 3 cd's voor 25 euri voor kan scoren. Na kort maar heftig zoeken (want: keusch ernstig beperkt in de VOZ) naast 2 back catalog cd's ook nog een gok gewaagd met Bruce Jumpstone cd, The Rising. En ik vind 'm best wel goed... (should I be ashamed? ;-) Zag ook nog een nieuwe cd van The Who, zal eens ff voorluisteren op een muzieksite want ben bang dat die mannen inmiddels jicht in de vingers hebben en dichtgeslibte strottenhoofden. But it draw/drewed? of toch drawn? anyway, my attention. Gruss, Jules ~ in luisterpositie met laptop op schoot bij gebrek aan schootkat (dus toch nog warme ballen) en een aantal niet nader te specificeren geconsumeerde Palmpjes. En dan bedoel ik niet die tropische Bounty-drank, maar het echte Belgische werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 11 januari 2007 Report Share Posted 11 januari 2007 Waarschijnlijk al door iedereen ontdekt Charlotte Gainsbourg 5:55 Ook op dubbel LP Onbeschrijfelijk mooi ook via mijn torrenbakkie Met vriendelijke groet, Jack Ik heb hem sinds een week en inmiddels 3x beluisterd. Een heel mooi album! Dat een CD zo mooi kan klinken he, je snapt het niet..... Zou ie op vinly, nog mooier klinken? Met vriendelijke groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 12 januari 2007 Report Share Posted 12 januari 2007 Bruce Jumpstone cd, The Rising. En ik vind 'm best wel goed... (should I be ashamed? ;-) Nee hoor, je hoeft je niet te schamen ...persoonlijk vind ik 't wel zo'n beetje de minste die hij ooit gemaakt heeft, maar ach...voor 8,- euri, nog wat. Ik heb deze week nog nix gekocht, maar wie weet... 't weekend staat weer voor de deur Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 12 januari 2007 Report Share Posted 12 januari 2007 Waarschijnlijk al door iedereen ontdekt Charlotte Gainsbourg 5:55 Ook op dubbel LP Onbeschrijfelijk mooi ook via mijn torrenbakkie Met vriendelijke groet, Jack Ik heb hem sinds een week en inmiddels 3x beluisterd. Een heel mooi album! Dat een CD zo mooi kan klinken he, je snapt het niet..... Zou ie op vinly, nog mooier klinken? Met vriendelijke groet, Jack 'k heb 'em op vinyl (vind hem wel een tikkeltje te hard opgenomen; past niet zo goed bij deze muziek) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 ---- He Alco?...long time no see? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalys Posted 19 januari 2007 Report Share Posted 19 januari 2007 Deze week.... De nieuwe Therion / Gothic Kabbalah - Digi-pack 2 CD uitvoering Xandria / Ravenheart Edenbridge / The Grand Design Angtoria / God Has A Plan For Us All Haydn Symphonies No. 92, 94 en 96 Cleveland Orchestra, George Szell Ik moet nog binnenkrijgen: Black Sabbath / Masters of the Universe, 180 grams gekleurd vinyl re-release. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 Vandaag maar weer eens Plato binnengelopen: Marillion - Misplaced Childhood Marillion - Brave Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalys Posted 22 januari 2007 Report Share Posted 22 januari 2007 Niet gekocht, maar gisteren gekregen van mijn meisje, die terug kwm van een bezoekje aan haar moederland.. B-2 - Moloko (Brothers 2 - Milk) Russische rockband. In Rusland wordt heel goede pop en rockmuziek gemaakt, en daar heb ik aardig wat van staan (athans voor een Nederlander). Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 22 januari 2007 Report Share Posted 22 januari 2007 Niet gekocht, maar gisteren gekregen van mijn meisje, die terug kwm van een bezoekje aan haar moederland.. B-2 - Moloko (Brothers 2 - Milk) Russische rockband. In Rusland wordt heel goede pop en rockmuziek gemaakt, en daar heb ik aardig wat van staan (athans voor een Nederlander). Meer dan ik in ieder geval..... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts