Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ik twijfel aan de echtheid van de 180 grams;geluidskwaliteit is slecht, vinyl zit vol met putjes en de kwaliteit van de foto's is slecht. Leg de 2 maar eens naast elkaar.

Waar heb jij jou exemplaar gekocht?

Groet

Karel

Hoi Frank,

Ik ben het volstrekt eens met Karel:

slechte persing (veel pitten)

andere tekst op het label (de witte rondgaande tekst)

hoes is anders, kijk eens naar de haren van de aap, lijkt een slechte scan tov het origineel, ook het boekje is slecht gescand...

En last but not least, hij klinkt slecht t.o.v. het origineel: de stem van Waters is mat en duf, mist iedere sprankeling.

Groet,

Patrick

Zojuist uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de plaat een bootleg is; knap gedaan maar wel illegaal.

Groeten

Karel

Ah, dit verheldert heel veel. Ik kreeg mijn exemplaar eergisteren binnen. Deze was niet centrisch op kant A en C, op elke kant zaten er wel wat putjes, kant C was een maanlandschap.

Ik heb hem teruggestuurd <_<

Ik krijg een nieuwe, als die

Edited by azh

Mijn aanwinsten van de afgelopen tijd:

OP CD:

Amy Winehouse - Back To Black

Hoover - A New Stereophonic Sound Spectacular

Hooverphonic - Jackie Cane

Hooverphonic - Sit Down And Listen To Hooverphonic

Hooverphonic - No More Sweet Music

Op Vinyl:

Radiohead - OK Computer

E

Een honderdtal LP's gescoord bij het grof vuil... de meesten zijn in zeer erbarmelijke staat maar er zitten ook nog juweeltjes tussen: een impeccabele Herman Van Veen live dubbelaar (digital mastering staat er op, 't is van 1984). Klinkt zeer mooi, geen spatje te horen (zelfs geen vuile vingers) :)

En twee Kluwer hifi test LP's :):) ook als nieuw :)

Verder: Joan Baez, Bob Dylan, Cat Stevens, Country Joe & The Fish, CCR, Carlos Jobim, Ella Fitzgerald, Acker Bilk, een trits echte ouwe jazz LP's op Verve, Madness, Bob Marley :P , zal serieus wat poetswerk worden :(

Goeie versie van Exodus en Rastaman Vibration op "James Last plays Carribean euh dinges" :huh::lol:

enz enz

Heb ook een aantal lege hoezen mee (eerste Beatles en zo...); iemand had nl al de platen met nogel veel geweld door elkaar gesmeten :mad2:

Ik heb ook een aantal (splinternieuwe) 12" schellakplaten mee (zo

Ik heb van de week in de kringloopwinkel twee keer een slag geslagen. Eerst voor 30,- 40 CD's, toen noges 10 voor 7,50.

Als ik er uiteindelijk 25 voor gebruik in de kast zet is het mooi, ik neem ook dingen mee waar ik nog nooit van heb gehoord. Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Bekende spullen waren John Scofield (2), Van Morrison (live at the Operahouse), AJ Croce, U2, Level 42. Nooit van gehoord maar een voltreffer is Jack Pearson. Jammer maar helaas is bijvoorbeeld Lucinda Williams.

Een kleine greep op wat ik de afgelopen maand heb aangeschaft...

CD:

(...)

Dream theater- Score

(...)

Waarom niet de DVD als ik vragen mag? Ik vind het beeldmateriaal wel wat toevoegen namelijk. Kun je niet alleen horen, maar ook zien hoe meesterlijk ze zijn ;):D

Waarom niet de DVD als ik vragen mag? Ik vind het beeldmateriaal wel wat toevoegen namelijk. Kun je niet alleen horen, maar ook zien hoe meesterlijk ze zijn ;):D

DVD's: Beth Hart is de meest recente, en daarvoor Joni Mitchell, shadows & light..

CD:

(...)

Dream theater- Score

(...)

De dvd had ik al, maar voor in de auto is dat zo lastig afspelen... :P

CD:

(...)

Dream theater- Score

(...)

De dvd had ik al, maar voor in de auto is dat zo lastig afspelen... :P

Ah ok... In dat geval had ik 'm niet op cd gekocht, maar als mp3 gedownload en gebrand, maar ok... :)

Wees gerust, ik laat ze niet liggen. En ik vind het soms ook wel een gedoe om eerst alle menu's door te komen voor ik eindelijk iets zie/hoor. Daarbij draai ik om de week in een pub (voornamelijk rock-ge

DVD's: Beth Hart is de meest recente, en daarvoor Joni Mitchell, shadows & light..

Is wel een gaaf wijf h

Hoe heette die cd van Tori Amos die je meenam toen je bij mij was? Volgens mij met covers.

Dat zal de cd "Strange Little Girls" zijn geweest.

De cd heeft een van deze fotootjes als voorkant, er zijn 4 verschillende versies uitgebracht.

B00005NKYQ.03._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Tenzij het een van de vele single-cd's van haar was waarop ook vaak (erg fraaie) covers staan...