stefk Posted 5 maart 2008 Report Share Posted 5 maart 2008 Ummagumma 2lp En nog een paar gouwe ouwe! Is je exemplaar van Ummagumma ook met de Gigi hoes onderaan? Prima aankopen allen!! Greetz Stef Stef Grappig dat je het zegt, nee er staat alleen een blanco plek op de hoes! Wist niet dat daar verschil in zat? Greetz, Lestat Of er verschil is in klank of persing weet ik niet meer, zou het moeten opzoeken. Op een zeker ogenblik mocht Gigi commercieel niet meer gebruikt worden, vandaar de blanco hoes. 15 -20j geleden waren we blij dat we een exemplaar hadden met Gigi erop ... Zeg ik niet om de ogen uit te steken hoor BTW, het is een geweldige LP met een knappe Live registratie Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 5 maart 2008 Report Share Posted 5 maart 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 maart 2008 Report Share Posted 8 maart 2008 Nick Cave & The Bad Seeds - Dig, Lazarus, Dig!!! Met een mooi, dik boekje erbij. En een shirt... Opeth - The Roundhouse Tapes (Live at Camden Roundhouse, London) PJ Harvey - Is This Desire PJ Harvey - White Chalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 maart 2008 Report Share Posted 8 maart 2008 Goed zo Henrie! Ben benieuwd wat je van 'Is this desire' zult vinden, als je alleen 'White Chalk' kent van haar Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 8 maart 2008 Report Share Posted 8 maart 2008 Net opgehaald op LP Radiohead - In Rainbows Lou Reed - Songs for Drella (zou een heruitgave zijn rechtstreeks van de mastertapes) Ben benieuwd Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 maart 2008 Report Share Posted 8 maart 2008 Goed zo Henrie! Ben benieuwd wat je van 'Is this desire' zult vinden, als je alleen 'White Chalk' kent van haar Ik ken A Perfect Day Elise ook he Maar inderdaad, ik ben ook benieuwd. Ik ga het vanavond misschien nog wel even luisteren. Ik had trouwens ooit ook eens het album To Bring You My Love gedownload. Maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik daar nou van vond... Ik heb 'm nog wel staan, dus ik kan 'm gewoon een keer gaan luisteren natuurlijk Is This Desire? kostte me maar €8,99, dus een erg grote buil kan ik me er niet aan vallen... Vanmiddag The Roundhouse Tapes geluisterd (CD 1 tenminste). Wat zijn die lui live goed zeg. Ook de stem van Mikael Link to comment Share on other sites More sharing options...
sofa2007 Posted 8 maart 2008 Report Share Posted 8 maart 2008 Blossom Toes, 180 grs op Sunbeam 2e hands, originele Manassas/Stephen Stills Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 8 maart 2008 Report Share Posted 8 maart 2008 Goed zo Henrie! Ben benieuwd wat je van 'Is this desire' zult vinden, als je alleen 'White Chalk' kent van haar Ik ken A Perfect Day Elise ook he Maar inderdaad, ik ben ook benieuwd. Ik ga het vanavond misschien nog wel even luisteren. Ik had trouwens ooit ook eens het album To Bring You My Love gedownload. Maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik daar nou van vond... Ik heb 'm nog wel staan, dus ik kan 'm gewoon een keer gaan luisteren natuurlijk "To bring you my love" vind ik een heel mooi album. "White chalk" is z Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 9 maart 2008 Report Share Posted 9 maart 2008 Blossom Toes, 180 grs op Sunbeam 2e hands, originele Manassas/Stephen Stills Wow Blossom Toes !!! Vind ik nu eens geweldig te merken dat er nog mensen zijn die deze muziek knap vinden. Verzamel je "psychedelisch" muziek? Hoe is de sunbeam uitgave eig? Mijn exemplaar heeft een zeer versleten 1e kant, lang geleden van iemand overgekocht wegens origineel @Henrie Ben het eens met ReneN en anderen HEAR, To Bring you my love is een geweldig mooie en sterke plaat. Vind het raar dat je je deze niet meer herinnert ... Henrie, wat Dig Lazarus Dig betreft, nr 2 3 en 5 vind ik echt minder ... nr 4 prachtig en na 5 geweldig album. Ik zeg het maar omdat Buizenbart en ikzelf de reflex hadden van deze Cave maar zus en zo te vinden en dat komt waarschijnlijk door die eerste mindere indruk. Mooi evenwichtige opname dus ik op CD heb en niet op LP (gekregen vr de verjaardag) Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 maart 2008 Report Share Posted 9 maart 2008 @HenrieBen het eens met ReneN en anderen HEAR, To Bring you my love is een geweldig mooie en sterke plaat. Vind het raar dat je je deze niet meer herinnert ... Volgens mij heb ik 'm gewoon niet zo vaak geluisterd. Zal het nog eens proberen. Is This Desire? heb ik net helemaal geluisterd. Best mooi album, al blijft het niet meteen hangen. Maar dat is ook wel weer goed, want dan moet het wat groeien. Zulke albums blijven meestal wat langer houdbaar dan albums die je meteen geweldig vind (die zijn te catchy)... Henrie, wat Dig Lazarus Dig betreft, nr 2 3 en 5 vind ik echt minder ... nr 4 prachtig en na 5 geweldig album. Ik zeg het maar omdat Buizenbart en ikzelf de reflex hadden van deze Cave maar zus en zo te vinden en dat komt waarschijnlijk door die eerste mindere indruk. Mooi evenwichtige opname dus ik op CD heb en niet op LP (gekregen vr de verjaardag) Gr Stef Ik ben nu Dig, Lazarus, Dig!!! aan het luisteren. Ik moet altijd eigenlijk wennen aan een nieuwe plaat van Nick Cave, dus ik neem er rustig de tijd voor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 9 maart 2008 Report Share Posted 9 maart 2008 http://www.pollyharvey.co.uk/ voor pj fans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 10 maart 2008 Report Share Posted 10 maart 2008 Alweer een paar weken in huis, maar geweldig goed. Het schijnt tegenwoordig populair te zijn in de/een New Yorkse scene om Afrikaanse invloeden in indie pop te verwerken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 12 maart 2008 Report Share Posted 12 maart 2008 Vandaag binnen Smetana - Ma Vlast MFSL SACD Prokofiev - Symphony No.5 200Gr. LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 13 maart 2008 Report Share Posted 13 maart 2008 1e cd's van mijn voivod collectie zijn binnen. nog 11 te gaan exrpirimentele metalband uit canada met een door king crimson beinvloed geluid. beetje trash, beetje speedmetal. maar prachtige muziek. vernam op internet pas dat de gitarist overleden was. dat gaf weer eens de boost het te gaan draaien. ik heb al een paar platen nl. de eerste de 2e wat is dat toch met mij en bands uit canada? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 13 maart 2008 Report Share Posted 13 maart 2008 1e cd's van mijn voivod collectie zijn binnen. nog 11 te gaan exrpirimentele metalband uit canada met een door king crimson beinvloed geluid. beetje trash, beetje speedmetal. maar prachtige muziek. vernam op internet pas dat de gitarist overleden was. dat gaf weer eens de boost het te gaan draaien. ik heb al een paar platen nl. de eerste de 2e wat is dat toch met mij en bands uit canada? Wat is da toch met jou en metal uit de jaren 80 - 90? prima cd's hoor VoiVod 1 en 2, in mijn jeugdigere periode had ik ze op tape Verwacht straks The Kills (titel ontsnapt mij) Stray Cats - Rant n Rave gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 13 maart 2008 Report Share Posted 13 maart 2008 kills is leuk morgen verwacht ik rrroooaaaarrr van voivod Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 13 maart 2008 Report Share Posted 13 maart 2008 kills is leukmorgen verwacht ik rrroooaaaarrr van voivod Deze vonden wij indertijd heel sterk ... Nu kan al het metalgeweld mij niet meer bekoren Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 14 maart 2008 Report Share Posted 14 maart 2008 met post 2000 kan ik opmerken zometeen kwijlend voor de brievenbus te zitten. straks komt binnen converge , toch wel de band waarvan ik deze jaren het meest onder de indruk ben. meedogeloze mathmetal maar met mooie structuren, voor mij is het luistermuziek voor een ander "gekkenhuis" post 2000!!! en ze waren alle even zinvol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 14 maart 2008 Report Share Posted 14 maart 2008 post 2000!!!en ze waren alle even zinvol Gefeliciteerd knul. En dat er nog vele mogen volgen. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 14 maart 2008 Report Share Posted 14 maart 2008 post 2000!!! en ze waren alle even zinvol Gefeliciteerd knul. En dat er nog vele mogen volgen. Groeten... oh ja kwabbernoot de cd's zijn klaar. eind volgende week ga ik de nachtdienst in en dan ga ik de hoesjes schrijven , kippen en plakken. als het goed is heb ik de adressen nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 14 maart 2008 Report Share Posted 14 maart 2008 post 2000!!! en ze waren alle even zinvol Gefeliciteerd knul. En dat er nog vele mogen volgen. Groeten... oh ja kwabbernoot de cd's zijn klaar. eind volgende week ga ik de nachtdienst in en dan ga ik de hoesjes schrijven , kippen en plakken. als het goed is heb ik de adressen nog Ik weet niet wat jij doet tijdens je nachtdienst met pluimvee maareuhhh... heel eerlijk gezegd wil ik het ook niet eens weten. Hmmm, direct slaat mijn fantasy weer op hol. Sh*t! En bedankt he! Ben wel benieuwd naar die CD Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 14 maart 2008 Report Share Posted 14 maart 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 14 maart 2008 Report Share Posted 14 maart 2008 Michael Jackson - Thriller 25th edition Adele 19 Beiden op vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 15 maart 2008 Report Share Posted 15 maart 2008 Duffy - Rockferry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 15 maart 2008 Report Share Posted 15 maart 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts