Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Guest Kraus vonBentinck

ik heb de box nog niet binnen; de Plaatboef heeft niet die dure LP's op voorraad want men blijft daar liever niet mee zitten.

Zo gauw ik de boel binnen heb ga ik er een hele avond aan wijden.

Dit staat er over op het net:

July 15, 2008 pre-order your copy today! Orders with both pre-order and in stock items will have all in stock items shipped immediately!

All-Analog Remastering by Bernie Grundman and authorized by Jennifer Warnes herself! No true audiophile's collection is complete without this album!

"The purity of sound that Cisco Music and Bernie Grundman have achieved with this 45rpm version of Famous Blue Raincoat 20th Anniversary Edition is shockingly perfect. I have never heard any version of Famous Blue Raincoat which sounds better... and I've heard them all. No caveats: This LP set is unbelievably gorgeous. I have been waiting two decades to hear it like this. Cisco's 45rpm edition is simply as good as Famous Blue Raincoat gets." - Jennifer Warnes

Cisco Music proudly presents Jennifer Warnes' Famous Blue Raincoat pressed on 45rpm 180 gram vinyl for the best sound possible! This deluxe 180g 45rpm reissue contains four previously unreleased songs and a VINYL EXCLUSIVE track of "A Singer Must Die", an all-analog demo recording with Jennifer playing an electric piano and singing the song in its entirety! (The original song does not include two verses.)

Packaged in a beautiful box, this set contains a 24-page booklet with rare photos from Jennifer's personal collection, photos previously unreleased, liner notes and lyrics (This is the first version of this album to include all the lyrics to the songs.)

On Famous Blue Raincoat: The Songs of Leonard Cohen, Jennifer Warnes rearranged and reinterpreted some of Leonard Cohen's greatest songs for a unique album that remains the ultimate tribute to Cohen's music.

Best known for such pop hits as the Oscar- and Grammy-winning duets "(I've Had) The Time of My Life" with Bill Medley, from the film Dirty Dancing, and "Up Where We Belong" with Joe Cocker, from the film An Officer and a Gentleman, Jennifer Warnes has earned her greatest acclaim for Famous Blue Raincoat, considered by many to be one of the best albums of the '80s.

Features:

Ben de laatste tijd veel (bibliotheek CD's) en andere ongewenste CD uitgaves aan het vervangen door oorspronkelijk eerste CD versie's. Dit zijn alvast de eerste resultaten. :)

Lee Ritenour First course 1976

2h3z9ll.jpg

De bovenste CD is de tweede wereldwijde CD uitgave (uit 1990) met een iets andere cover en klinkt ook wat minder dan de mooie Japanse CD die bovendien de oorspronkelijke cover afbeelding heeft zoals de LP hoes.

Mahavisnu Orchestra Birds of fire 1973

fvfhqe.jpg

Oorspronkelijk label CBS CD 65321

Eerste CD persing uit 1985

Orginel cover en artwork zoals LP hoes

VG ++ condition

Printed in Holland

Allan Holdsworth Sand 1987

72c4lc.jpg

Oorspronkelijk label Intima records 3293-2

Eerste CD uitgave zonder barcode op backcover

Orgineel cover en artwork zoals LP hoes

VG ++ condition

Made in W Germany

AAD opgenomen

Steve Morse band The introduction 1984

2eqatqq.jpg

Oorspronkelijk label Electra/Musican 9 60369-2

Eerste CD uitgave uit 1985

Orgineel cover zoals LP hoes

VG ++ condition

Made in W Germany

Passport Running in real time 1985

538ubc.jpg

Oorspronkelijk label WEA 240 633-2

Eerste CD uitgave uit 1985

Orgineel cover en artworrk zoals LP hoes

VG ++ condition

Made in W Gernany

Jean Luc Ponty Mystical adventures 1982

dwchtf.jpg

Oorspronkelijk label Atlantic 19333-2

Eerste CD uitgave zonder barcode op backcover

Orgineel cover en artwork zoals LP hoes

VG ++ condition

Made in W Germany

• 2 weeks later...

Net gekregen van een vaste klant voor de gratis installatie van zijn pc :cool2:

131019.jpg

Joan as a police woman- survive lp en cd

Wordt vanavond genieten (na het voetbal, natuurlijk...)

Guest Rev. Fatman

mywaylt7.jpg

Lijkt misschien een een beetje afgezaagd, deze titel, maar dat is dit album om den drommel echt niet. :)

:) Voor de eerste keer vamme leve iets in de steets gekocht!

en wel hiero:

http://store.acousticsounds.com/

deze:AAPW-29.jpg

A Meeting By The River

Ry Cooder & V.M. Bhatt

Label: Analogue Productions

Genre: World

Product No.: AAPW 29

Availability: In Stock

Format: 45 RPM Vinyl LP

No. of Discs: 2

Note: 180-gram Vinyl

$50.00

Also available on:

Hybrid Stereo SACD

$30.00

Vinyl Test Pressing

$100.00

"

Net gekregen van een vaste klant voor de gratis installatie van zijn pc :cool2:

131019.jpg

Joan as a police woman- survive lp en cd

Wordt vanavond genieten (na het voetbal, natuurlijk...)

Hoi Eric,

Is dit een nieuwe of al een oudere? En hoe isze? Ik ga op zoek!

deze:

A Meeting By The River

Hi,

Heb ik ff geluk gehad: Ik heb hem gevonden in de 2e hands bak voor 10euro.

Leuk, maar wel een beetje eentonig.

Groet,

Leobus

deze:

A Meeting By The River

Hi,

Heb ik ff geluk gehad: Ik heb hem gevonden in de 2e hands bak voor 10euro.

Leuk, maar wel een beetje eentonig.

Groet,

Leobus

Ja maar waarschijnlijk niet de compleet nieuw uitgebrachte beter geremasterde audiofiele 45rpm versie (twee dikke, 12" schijven vinyl) ;) *

Nou dat eentonige stoort me niet echt, een stokje wierook erbij :P

Indiase muziek heb ik altijd wel leuk gevonden, als ouwe hippie :)

En 't is ook wel wat om eens te horen hoe ver mijn platendraaier set up geraakt, klankmatig bedoel ik.

mvg RastaPhil

* als het w

Anthony heeft juist een geweldige stem, vind ik. Ik kan mij echter levendig voorstellen dat men het een enorm irritante stem vind.

Groeten...

Het is met hem waarschijnlijk zo: of je vind het een geweldige stem, of je het vreselijk. Geen tussenweg mogelijk...

Hij zingt ook op een of andere discoplaat die ze tegenwoordig nog wel eens op Kink FM draaien. Nou hou ik al niet van disco, maar als hij er dan ook nog op zingt... ;)

Anthony heeft juist een geweldige stem, vind ik. Ik kan mij echter levendig voorstellen dat men het een enorm irritante stem vind.

Groeten...

Het is met hem waarschijnlijk zo: of je vind het een geweldige stem, of je het vreselijk. Geen tussenweg mogelijk...

Hij zingt ook op een of andere discoplaat die ze tegenwoordig nog wel eens op Kink FM draaien. Nou hou ik al niet van disco, maar als hij er dan ook nog op zingt... ;)

Ja, dat is echt bagger. Ik zag die cd staan in de winkel en dacht: Anthony, kan niet verkeerd zijn. Thuis beluisterd en direct teruggebracht. Wat een absolute bagger!

Groeten...

Guest Rev. Fatman

teomacerodn6.jpg

Mijn meest recente verovering. Bij het grote publiek bekend als de producer van Miles Davis maar zelf ( is/was ) de man een zeker niet onverdienstelijk Tenor Saxofonist, wordt vervolgd. :)

p.s. alleen die hoes al!

(...) Ik wou voor mijn vrouwtje een zeer kwaliteitsvolle Louis Philippe dressoir kast (een echte investering) kopen aan een derde van de prijs (uitverkoop kwaliteitsmeubelaar) maar ze moest ze niet, de trut :lol:

(...)

Beste RastaPhil",

Een "Roi Citoyen" is per se een innerlijke verscheurdheid. Daar kon dus weinig goeds van komen.

Zo leverde de periode van de Burgerkoning ook inderdaad wel veel op wat nu oud is, maar weinig wat ooit werkelijk het bewaren waard is geweest.

Nou ja... w

Guest Rev. Fatman

(...) Ik wou voor mijn vrouwtje een zeer kwaliteitsvolle Louis Philippe dressoir kast (een echte investering) kopen aan een derde van de prijs (uitverkoop kwaliteitsmeubelaar) maar ze moest ze niet, de trut :lol:

(...)

Beste RastaPhil",

Een "Roi Citoyen" is per se een innerlijke verscheurdheid. Daar kon dus weinig goeds van komen.

Zo leverde de periode van de Burgerkoning ook inderdaad wel veel op wat nu oud is, maar weinig wat ooit werkelijk het bewaren waard is geweest.

Nou ja... w

:) Voor de eerste keer vamme leve iets in de steets gekocht!

en wel hiero:

http://store.acousticsounds.com/

deze:AAPW-29.jpg

A Meeting By The River

Ry Cooder & V.M. Bhatt

Label: Analogue Productions

Genre: World

Product No.: AAPW 29

Availability: In Stock

Format: 45 RPM Vinyl LP

No. of Discs: 2

Note: 180-gram Vinyl