gruiter Posted 7 juli 2009 Report Share Posted 7 juli 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 7 juli 2009 Report Share Posted 7 juli 2009 net besteld, dus nog niet binnen. heerlijk dit, kende het nog niet. rauw, soort kruising tussen band of horses , blood red shoes & hendrix. ik weet het , ik weet het....vergezocht Bart Kijk eens wie er in mn lijstje staat bij Welke muziek staat er nu op, op 28 juni pagina 766 Er zijn wel meer Barten die dit al lang kennen hoor, en meermaals live gezien hebben ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 8 juli 2009 Report Share Posted 8 juli 2009 net besteld, dus nog niet binnen. heerlijk dit, kende het nog niet. rauw, soort kruising tussen band of horses , blood red shoes & hendrix. ik weet het , ik weet het....vergezocht Bart Kijk eens wie er in mn lijstje staat bij Welke muziek staat er nu op, op 28 juni pagina 766 Er zijn wel meer Barten die dit al lang kennen hoor, en meermaals live gezien hebben ... Gr Stef ik onderschat u weer eens ..im not worthy groetjes eerste cd net binnen van ze ( 2 besteld) straks op weg naar nine inch nails even opzetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 8 juli 2009 Report Share Posted 8 juli 2009 deze net even aangezet onder het afruimen en vaatwasser inruimen.. heerlijk!!! vette sound, erg mooi in de ruimte staand. back to basic muziek. gewoon VET. ben benieuwd naar de andere albums Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 8 juli 2009 Report Share Posted 8 juli 2009 deze net even aangezet onder het afruimen en vaatwasser inruimen..heerlijk!!! vette sound, erg mooi in de ruimte staand. back to basic muziek. gewoon VET. ben benieuwd naar de andere albums Sterk bezig man !!! Als je ze live zou kunnen zien in een kleine zaal ... go for it !! Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 8 juli 2009 Report Share Posted 8 juli 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 8 juli 2009 Report Share Posted 8 juli 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 11 juli 2009 Report Share Posted 11 juli 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 11 juli 2009 Report Share Posted 11 juli 2009 Nina Hagen - Angstlos + Band Marillion - Clutching at straws + Real to reel Carlos Santana - &Buddy Miles! Live! + The swing of delight + Zebop! + Festival Deep Purple - Mark I & II + Last concert in Japan Saxon - Wheels of steel + Strong arm metal + Saxon Focus - Live at the rainbow (2 verschillende persingen en hoezen) + Hamburger concerto Allen in bijna nieuwstaat, met plastic buitenhoes, voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 11 juli 2009 Report Share Posted 11 juli 2009 Voor de liefhebber: Ze hebben er nog wel een paar staan bij Velvet vinyl outlet. He, leuk. Je bent er dus eens heengeweest. gr. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 11 juli 2009 Report Share Posted 11 juli 2009 Voor de liefhebber: Ze hebben er nog wel een paar staan bij Velvet vinyl outlet. He, leuk. Je bent er dus eens heengeweest. gr. M rc Ja, zo dichtbij, vond ik toch echt wel een keer interessant om geweest te zijn. Van Velvet had ik echter wel iets mooiers verwacht. In de zelfde hal word ook "design en antiek" (beter gezegt ouwe zooi) verkocht, en de platen staan vrij onhandig in kasten. Slechts een handje vol in bakken waar je doorheen kan "bladeren". Ook staat er nog een behoorlijke hoeveelheid in dozen en kratten op de grond. Beetje rommelig dus. Ook is de volgorde in de kasten niet van links naar rechts, zoals gewoon, maar van rechts naar links. Ik was niet de enige die dat onhandig vond, maar verschillende mensen die daar ook rondliepen. Ondanks het rommelige ga ik er zeker nog wel een keer neuzen. Ik had nu slechts 2 uurtjes de tijd, en dat is echt tekort om 200.000 LP's door te worstelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 13 juli 2009 Report Share Posted 13 juli 2009 op werfpop: 12" Sisters of Mercy walk away 12" Depeche Mode ben even de titel kwijt LP Saint Vitus, Saint Vitus Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 13 juli 2009 Report Share Posted 13 juli 2009 Voor de liefhebber: Ze hebben er nog wel een paar staan bij Velvet vinyl outlet. Hee bedankt (weer) voor de tip, daar ga ik binnenkort ook maar eens neuzen. All lijkt het me niet echt een pretje.. Ik was vorige week in Brussel en ben daar eens naar vinyl gaan jagen. Dr. Vinyl leek me wel wat, maar dat bleek een DJ-winkel te zijn, alleen maar dansmuziek. Was ik dus snel weer buiten. Gelukkig had ik bij de Beurs ook The Collector ontdekt. Beetje een vage zaak, ze hebben wel h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 13 juli 2009 Report Share Posted 13 juli 2009 Vandaag een 3 LP set van Nick Warren Shanghai wel een oudje uit 2005 maar leuk Maar 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 13 juli 2009 Report Share Posted 13 juli 2009 Voor de liefhebber: Ze hebben er nog wel een paar staan bij Velvet vinyl outlet. Hee bedankt (weer) voor de tip, daar ga ik binnenkort ook maar eens neuzen. All lijkt het me niet echt een pretje.. Ik was vorige week in Brussel en ben daar eens naar vinyl gaan jagen. Dr. Vinyl leek me wel wat, maar dat bleek een DJ-winkel te zijn, alleen maar dansmuziek. Was ik dus snel weer buiten. Gelukkig had ik bij de Beurs ook The Collector ontdekt. Beetje een vage zaak, ze hebben wel h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 13 juli 2009 Report Share Posted 13 juli 2009 Int vervolg mail je mij h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Weer eens even een middagje naar leiden geweest: Prince - Sign "o" the time (2LP) Saxon - Innocence is no excuse (LP) Yess - Shows (2LP) Marillion - The thieving magpie (La Grazza Ladra) (2LP) The Orchestral Tubular Bells (LP) Alison Kraus + Union Stadion Live. (CD) Bryan Adams Unplugged (CD) Biohazard - Kill or be killed (CD) Audioslave - Audioslave (CD) Zie volgende post voor de laatsten. Het mocht weer eens niet in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Slagerij van kampen - Tan. 2CD samen met: A long walk on a short pier. Dat was het weer voor deze week. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 25 juli 2009 Report Share Posted 25 juli 2009 Int vervolg mail je mij h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 25 juli 2009 Report Share Posted 25 juli 2009 Int vervolg mail je mij h Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 25 juli 2009 Report Share Posted 25 juli 2009 Slagerij van kampen - Tan. 2CD samen met: A long walk on a short pier. Dat was het weer voor deze week. Mooie hoezen (vooral in de vorige posting)! Hopelijk vind je de cd's nog een beetje te pruimen. Zolangzamerhand verplaatst die winkel zich richting Oegstgeest... M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 25 juli 2009 Report Share Posted 25 juli 2009 Cocteau Twins - the pink opaque Siouxsie & the Banshees - Kaleidoscope Weer wat vroege jaren '80-werk. Ken ze nog niet. Smullen. Gekocht in een schimmig 2e handswinkeltje op de Amsterdamse Veerkade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 juli 2009 Report Share Posted 27 juli 2009 Ik moet ze nog ontvangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 27 juli 2009 Report Share Posted 27 juli 2009 Ik moet ze nog ontvangen Ach voorpret is ook pret ! Nee dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts