Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Goldplay een van mijn favorieten bands

Zo favoriet dat je de naam niet goed schrijft (en waarschijnlijk dan ook niet goed uitspreekt?)... :rolleyes: En niet in alleen in dit topic, dus het is ook niet per ongeluk...

Zo favoriet dat je de naam niet goed schrijft (en waarschijnlijk dan ook niet goed uitspreekt?)... :rolleyes: En niet in alleen in dit topic, dus het is ook niet per ongeluk...

Wat maakt het uit?  Stel dat een mooie dame mij Jaques , of Jacobus noemt .... dan heb ik wel wat beters te doen niet? dan deze onzin <_<

Die 2 hebben trouwens veel overeenkomsten ;) vrouwen én muziek....  :rolleyes:

Wat maakt het uit?  Stel dat een mooie dame mij Jaques , of Jacobus noemt .... dan heb ik wel wat beters te doen niet? dan deze onzin <_<

Die 2 hebben trouwens veel overeenkomsten ;) vrouwen én muziek....  :rolleyes:

Jou maakt het misschien niks uit. Anderen zijn er allergisch voor... :rolleyes:

Jou maakt het misschien niks uit. Anderen zijn er allergisch voor... :rolleyes:

Ik had niet verwacht,  dat er hier fans waren.  Maar bij deze:   Coldplay. :)

Dat je zo'n mooie tekst kunt verzinnen :wub:  en dan de wisselingen, diepte, ruimte in de muziek, prachtig :)

Mijn high-end buizen bak heeft er wel wat moeite mee  om het af te spelen :D

Call it magic, call it true

I call it magic, when I’m with you

And I just got broken, broken into two

Still I call it magic, when I’m next to you

• Members

Grappig. Ik zie op mijn tel. alleen Darn that Dream wel.

Maar heb je het plaatjesknopje wel of niet gebruikt? Bij die mislukte zie ik geen site vermeld.

Niet, daar kan ik, net als Stef, niet mee plaatsen. Gewoon op de oude manier tussen de [ ] in.

In Safari zie ik nu idd wel die Darn That Dream, de rest nog steeds niet. Vreemde wereld, die digitale...

Wel heb ik dat menu standaard uitstaan, misschien dat dat de reden is?

Ik had niet verwacht,  dat er hier fans waren.  Maar bij deze:   Coldplay. :)

Heel goed! :) Ik ben overigens geen fan van Coldplay. In tegendeel zelfs. De eerste twee albums vind ik nog wel te pruimen, maar bij Viva la Vida ben ik echt afgehaakt...

O ja, die van mij loopt altijd verschrikt weg als hij mijn kamer binnenkomt. T'is ook héél erg hier. ^_^

Een aankoop waar ik erg blij mee ben, is deze SACD met Linus Roth als violist. het ging mij voornamelijk om het vioolconcert van Mieczysław Weinberg, dat van Britten is enigszins too much, bij een verzameling van Ida Händel, Janine Jansen en Theo Olof.

414zJu9vZmL.jpg

Kreeg ook een uitstekende recensie in Luister.

Heel goed! :) Ik ben overigens geen fan van Coldplay. In tegendeel zelfs. De eerste twee albums vind ik nog wel te pruimen, maar bij Viva la Vida ben ik echt afgehaakt...

Dat vond ik ook een minder album .....  :wacko:  Ghost Stories  draait lekker :)

In een andere plaatselijke platenwinkel kwam ik, op zoek naar Sidney Bechet, deze 3 cd-set tegen. Petite Fleur.

4625f9ae49e3beb8ef18658c3e225552-500x500

In afwachting van de bij Amazon bestelde cd, Running Wild, leek me dit geen vervelende aanvulling, c.q. leuk beginnetje van mijn verse Bechet-verzameling.

Een voorproefje:

Dank je Spido, ik zal er eens naar kijken, of luisteren natuurlijk. Er is ook zoveel muziek, en in vergelijking met mijn klassiekverzameling is mijn jazz-dito mager. Maar naast klassiek in al zijn vormen draai ik toch het liefst een mooie jazz-plaat. Trouwens, die Runnin' Wild is nu ook binnen, èn geript, dus binnenkort kan ik op je eerdere uitlating over, was het track 10 en betrof het Caro Emerald?, nuttig reageren. Hoop ik.

The Neumans - Same

The Attention! - Gettin All

Bohemian Bedrocks - Same

The Morlocks - Sublerges Alive

The Vinyl Stitches - All Strapped Up

Zappa - Grand Wazoo

Zappa - Live in NY

Rolling Stones - Some Girls (zweedse uitgave met cut out hoes)

The Spanks - Lucille 1e minilp