Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Nou, effe wachten dan. Heb net Eric Clapton opgezet n.a.v. de docu die daarnet uitgezonden werd. De man bedankte aan het begin van de uitzending B.B. King, ook zo'n kanjer. Heb er nog 10 vrijwel onbeluisterde cd's van liggen. Daarna die engerd van jou een keer. :D

Jezus wat zie die Vai eruit. Mn Ex was gek op Vai. Heb ooit kaartjes gekocht voor optreden en meet en greet in Schotland (waar ze toen woonde).

Achteraf gezien vond ze het voorprogamma beter

Anyway net besteld op Discog (lastig aan te komen)

Lara Fabian ‎– En Toute Intimité

R-2913804-1307021918.jpeg.jpg

Edited by Duck-Twacy

Heb niet heel uitgebreid gezocht. Bol en Dodax hebben m niet. Amazon alleen gebruikt. Discog ook niet veel aanbod.

Sommige CD;s zijn nu eenmaal wat zeldzamer. Ik zoek bv ook  https://www.discogs.com/Buckethead-Crime-Slunk-Scene/release/925950

Maar geen aanbod onder 100 dollar tweede hands (en dat doe ik niet meer, ooit wel gedaan)

Ja dat is een indie album op het eigen label nog moeilijker! Terwijl de Franstalige artiest op het Universal label zit. Jammer hoor.

edit: lees net op wikipedia dat ze Belgisch is. Topkwaliteit hoor.

Edited by Ivan10

Ik heb ook niet heel uitgebreid gezocht, eigenlijk alleen in Tidal. van zowel Lara Fabian als Buckethead is er een macht aan albums te vinden. Die En Toute Intimité 'draait' nu (zal idd wel draaien, ergens op een harde schijf). Alleen Crime Slunk Scene zag ik niet. Nou ja, je hoeftniet alles te  hebben, toch?

Dat zegt ze dan, en vervolgens gaat ze op zoek naar een betere 'PSU' voor de Raspberry. Had ze bijna een Audiophonics gekocht. En toen bedacht waar het voor was, en of er nog iets te wensen was? Eigenlijk? Echt?

Mevrouw Fabian van de draaitafel geveegd, en even knallen met Frankie goes to Hollywood: RELAX!

Relax don't do it
When you want to to go to it
Relax don't do it
When you want come
Relax don't do it
When you want to suck to it
Relax don't do it …

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Net voor het weekend krijg je een mailtje in je mailbox met de aankondiging van twee prachtplaten....

Twee half-speed mastered 2LP 45RPM pressings. Meteen maar besteld. Daar wordt een mens gelukkig van :-) (ik tenminste wel)

halfspeed.jpg

Ray speelt in november in Weert en in december in Zoetermeer

Ik ben meer van de ballads

Ik heb wel eens begrepen dat oe echt met zo'n heel gezelschap toert (hij wil kennelijk niet rijk worden)

Edited by Duck-Twacy