DVD Fiel Posted 29 februari 2004 Report Share Posted 29 februari 2004 One for the crow - Flamborough Head was vandaag in Koudum - vandaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 3 maart 2004 Report Share Posted 3 maart 2004 Quantum Jump, met o.a. Rupert Hine, John G Perry en Trevor Morais. Deze muziek zou je wel 'rockfusion' kunnen noemen, lekker experimenteel iig Allmusic noemt het prog-rock/Art rock Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 4 maart 2004 Report Share Posted 4 maart 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 4 maart 2004 Report Share Posted 4 maart 2004 Ok bedankt voor de tip, die hou ik in de gaten Hans Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 5 maart 2004 Report Share Posted 5 maart 2004 vanochtend op de mat geploft Luka Bloom--Acoustic Motorbike Luka Bloom --Riverside Heerlijke singer songwritermuziek En die Ovation gitaar vind ik echt mooi! IK MOET MAAR EENS PLAATJES LEREN POSTEN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 maart 2004 Report Share Posted 5 maart 2004 Luka Bloom--Acoustic MotorbikeLuka Bloom --Riverside Heerlijke singer songwritermuziek En die Ovation gitaar vind ik echt mooi! Ik vind de klank van Luka's gitaar ook prachtig, Festivalbeast. Heb 'm nu 2x live gezien, en dat klinkt waaanzinnig mooi. (zowel de muziek als klankmatig, vooral als je vrijwel vooraan zit/staat ) Waarschijnlijk koop ik morgen Norah Jones' nieuwste CD voor maar 12,- eurootjes. (notabene bij V&D, normaliter een van de duurste adressen) Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 maart 2004 Report Share Posted 5 maart 2004 IK MOET MAAR EENS PLAATJES LEREN POSTEN Das niet zo moeilijk hoor Je zoekt (op internet!) een plaatje dat je wilt posten en je klikt 'm aan met je rechter muisknop. Dan kijk je bij de eigenschappen (properties) en je selecteert de URL van het plaatje. URL kopieren en op naar het forum! Bij het intypen van je reactie klik je boven het invulvenster op IMG en er verschijnt een venster waar je de zojuist gekopieerde URL kan invullen. Klik op ok, schrijf er nog een mooi verhaaltje bij en klaar is Festivalbeast! Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 5 maart 2004 Report Share Posted 5 maart 2004 Ik zal het eens proberen Dank je voor de uitleg Henrie En Alco ik heb Luka Bloom ook een paar keer live gezien Dat is gewoon kippevel Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 5 maart 2004 Report Share Posted 5 maart 2004 Heb vandaag door Sayonara deze cd toegstuurd gekregen (Overgenomen uit prive bezit van een Japanner). Joe Hubbard ''nip it in the bud'' 1985 (Coda/Canyon) BTW: Verdomme waar blijft toch dat grote fusion schip ?? Niet dat deze gezonken is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 maart 2004 Report Share Posted 5 maart 2004 Heb vandaag door Sayonara deze cd toegstuurd gekregen (Overgenomen uit prive bezit van een Japanner). Joe Hubbard ''nip it in the bud'' 1985 (Coda/Canyon) Al die bassfusion is helemaal niet goed voor jou, je kunt 'm maar beter naar mij doorsturen! Is 'ie net zo goed als Vanishing point of n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phelsuma Posted 5 maart 2004 Report Share Posted 5 maart 2004 De volgende albums gekocht: Vinyl: Sara K. - Water Falls - Stckfich Records - 180 grs Eagles - Hell Freezes Over - 180 grs. Talking Heads - Little Creatures - 180 grs. CD: Chris Jones - Roadhouses & Automobiles Allan Taylor - Hotels & Dreamers Allan Taylor - Colour To The Moon Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 6 maart 2004 Report Share Posted 6 maart 2004 "Originele" russische ceedee Tony Macalpine - Maximum Security Orgineel......Rusland..... Tja,er wonen hier zo'n miljoen Russen[1/5de van de bevolking],minder als in Rusland natuurlijk,maar je krijgt wel een aardig inzicht in het gegeven " zaken doen ala Boris " Just a joke... Is het Ella...of is het Memorex.......sprak eens Ome Willem --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 6 maart 2004 Report Share Posted 6 maart 2004 dee vee dees van: 1 PRETENDERS ...the isle of view 2 ERIC CLAPTON& FRIENDS..... a benefit for the crossroads centre at antigua Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 maart 2004 Report Share Posted 6 maart 2004 Ben vandaag (sinds jaren) weer eens naar een LP/CD beurs geweest. De z.n. 'mammoet' LP/CD beurs in Grunning'n. Nou, dat viel helaas nogal tegen... Zowel 't aanbod, de diversiteit, alswel de gemiddelde prijzen van zowel LP's als CD's. Heb na 'n uurtje o.i.d met lege handen de Martinihal weer verlaten, en heb vervolgens maar even wat geshopped in good ol' Grunn'n. Heb de volgende CD's gekocht. Voor 6,99 euro: (de enige die ik nog niet van 'm had) en een voor mij totaal nieuwe ontdekking: Met enkele covers van o.a. James Taylor, een nummer dat ik ken van Luka Bloom maar oorspronkelijk van Dylan blijkt te zijn, en een cover van Kasey Chambers. (ze klinkt en zingt net zo fraai als ze er op 't hoesje uitziet ) en als puntje op de I zit 't in zo'n fraai, uitklapbaar kartonnen hoesje, en is de opname ook nog fantastisch! Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted 6 maart 2004 Report Share Posted 6 maart 2004 Was al lang naar deze op zoek: 7,- bij van Leest Maastricht. Tot nu toe altijd een kopie op cassette gehad, maar de tape had zijn langste tijd gehad. Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 maart 2004 Report Share Posted 6 maart 2004 Inderdaad ook een mooi album van Luka, Mark! Met name "Exploring the blue" vind ik zelf mooi, en de cover "I can't help falling in love" Zag die CD vandaag ook op de LP/CD beurs, zowel op LP als CD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 6 maart 2004 Report Share Posted 6 maart 2004 De eerste op LP! Hoes mooi maar de lp was zo ontzettend goor...ik denk dat wordt niets, maar na een grondige wasbeurt komt ie prachtig door de speakers Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 6 maart 2004 Report Share Posted 6 maart 2004 De eerste op LP! Hoes mooi maar de lp was zo ontzettend goor...ik denk dat wordt niets, maar na een grondige wasbeurt komt ie prachtig door de speakers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 maart 2004 Report Share Posted 6 maart 2004 Heb vanavond deze bij m'n broer opgehaald: Talk Talk - Laughing Stock Hij had 'm voor me besteld bij Amazon.com omdat ie nooit in de winkels ligt en de prijs bij amazom wel ok was. Voor hemzelf heeft ie Perpetuum Mobile van Einsturzende Neubauten gekocht (ken ik niet; moet ik maar eens bij 'm downloaden )... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 7 maart 2004 Report Share Posted 7 maart 2004 Mijn favoriete late-avond muziek. 1 euro in de doordraaibak bij de Mediamarkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 7 maart 2004 Report Share Posted 7 maart 2004 Hallo forummers, Is iemand van jullie bereid hier af en toe HET ELFTAL uit de OOR even over te tikken? Zoals jullie waarschijnlijk weten zit Koosjer Connection in het Midden-Oosten, waar niet op een betaalbare manier aan de OOR te komen is. En ook andere forummers hebben er wat aan. Ik heb het nu ongeveer een jaar met plezier gedaan, maar door de drukte komt het er momenteel niet van. Terwijl het een kleine moeite is, wanneer je toch op het forum zit. Het Elftal wordt per nummer (veertiendaags) maar voor een deel vernieuwd, zodat er niet bij elk nummer elf titels getikt hoeven te worden. WIE O WIE? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 7 maart 2004 Report Share Posted 7 maart 2004 Ik kan maar met moeite m'n ogen droog houden.... Alvast mijn on-uitspreekbare dank..... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 7 maart 2004 Report Share Posted 7 maart 2004 Overtikken ? gewoon even faxen ? of scannen en mailen ? Dat is al heel wat minder moeite voor het zelfde lijkt me. En zijn ze daar in het midden oosten ook weer op de hoogte (Ik ben geen Oor abonnee). Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 7 maart 2004 Report Share Posted 7 maart 2004 Overtikken ? gewoon even faxen ? of scannen en mailen ? Dat is al heel wat minder moeite voor het zelfde lijkt me. En zijn ze daar in het midden oosten ook weer op de hoogte (Ik ben geen Oor abonnee). Ook een prima idee.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 maart 2004 Report Share Posted 8 maart 2004 en een voor mij totaal nieuwe ontdekking: Met enkele covers van o.a. James Taylor, een nummer dat ik ken van Luka Bloom maar oorspronkelijk van Dylan blijkt te zijn, en een cover van Kasey Chambers. (ze klinkt en zingt net zo fraai als ze er op 't hoesje uitziet ) en als puntje op de I zit 't in zo'n fraai, uitklapbaar kartonnen hoesje, en is de opname ook nog fantastisch! Groeten, Alco Ha die Alco, Ben natuurlijk even wezen zoeken naar" de tip van Alco.... " Inderdaad een mooi album met mooie covers, maar het blijven covers...helaas...[niks mis mee] maar het orgineel van Carole King van Tapestry blijft een juweeltje. Ik ben daar nu eenmaal mee opgegroeid,maar ze doet het best aardig. Leuk idee om de eerste 200 albums te voorzien van een handtekening,is dat ook bij jou gebeurd? In ieder geval een naam om in de gaten te houden....en nog bedankt voor de tip. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts