Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Beste Qwert,

Maak je vooral geen zorgen,

er zijn wel andere dringende zaken in het leven.... ;)

Maar voor de duidelijkheid:

Ik heb wel vaak naar vele tips geluisterd om te kijken of deze richting wellicht bij mij zou aanslaan.

Op enkele nummers na kan het mij helaas niet bekoren.... ;)

En je zit bijna goed met mijn muziek-smaak,de hoofdmoot heb je dan ook goed.

--Hans.

Vandaag op het postkantoor deze cd opgehaald (Uit Japan).

VICTOR BAILEY ''bottom,s up'' 1989 (Atlantic Jpn)

BottomsUp.jpg

Sfeervol (Debuut) bassfusion album van deze (ex Weather Report) bassist. Met grote bezetting, oa: Omar Hakim, Micheal Brecker, Mino Chinelu, Clide Sriner, Marcus Miller, Jim Beard, Dennis Chambers,ea. :)

Hallo Koosjer Connection,

Het heeft een hele tijd geduurd voor ik er na de vernieuwing van het forum in slaagde in te loggen. Maar nu is het dan gelukt!

Hier weer een nieuw Elftal:

Singer-songwriter

RYAN ADAMS

LOVE IS HELL PT.1 (lost highway/universal)

Z'n retrorockplaat Rock N Roll ligt nog maar net in de schappen of daar is alweer Love is Hell Pt.1, zogemaand een ep, maar met 44 minuten toch een volwaardige langspeler. Waarop Adams intiem en overtuigend in de weer is met piano, akoestische gitaar en desolate prachtliedjes over liefde en oorlog. 'Verrassend coherent.' (OOR 23)

Pop

THE TWILIGHT SINGERS

BLACKBERRY BELLE (labelman / zomba)

Voormalig Afghan Whigs-voorman Greg Dulli doet het opnieuw: een plaat maken voor alle verdwaalde po

Vandaag op het postkantoor deze cd opgehaald (Uit Japan).

VICTOR BAILEY ''bottom,s up'' 1989 (Atlantic Jpn)

BottomsUp.jpg

Sfeervol (Debuut) bassfusion album van deze (ex Weather Report) bassist. Met grote bezetting, oa: Omar Hakim, Micheal Brecker, Mino Chinelu, Clide Sriner, Marcus Miller, Jim Beard, Dennis Chambers,ea. :)

Ik vindt zijn 2e en 3e album veel beter.Op Zebra Records: "Low Blow" en "That

Nou, dan hier maar gelijk het vervolg van het elftal:

Singer-songwriter

THEA GILMORE

AVALANCHE (hungry dog / bertus)

In de Engelse pers wordt ze al op handen gedragen: thea Gilmore (23), schrijfster van opmerkelijk volwassen en schaamteloos openharige composities tussen rock, folk, blues en pop. En nog van zeldzaam hoog niveau ook. 'Deze uitzonderlijke meid zou weleens heel groot kunnen worden.'(OOR 21)

Psychedelische pop/rock

ANATHEMA

A NATURAL DISASTER (music for nations / zomba)

Aan droom- en deathmetal doet het Liverpoolse Anathema al jaren niet meer. Tegenwoordig bouwen ze prachtige, langgerekte rocksongs vol fraaie samenzang, licht gitaarerk, een incidentele vrouwenstem en veel kalmte en rust. Denk aan Pink Floyd, Porcupine Tree en zelfs Radiohead. 'Herfstplaat van het jaar.' (OOR 22)

Sfeerpop

BANG GANG

SOMETHING WRONG (recall / discograph / bang!)

Het land van geisers, kou en Bj

Opmerkelijk weinig vinyl de laatste tijd Henk.... :unsure:;)

Tot inkeer gekomen :lol: ??

--Hans.

Kan ik anders niet zeggen. :unsure: De vinyl bakken puilen anders uit bij de tweede hands winkels waar ik kom, en niet alleen fusion hoor ! ;)

BTW: Let er vooral op dat de bakken cq dozen niet op de grond staan, je weet wel waarom. :lol:

Ik heb geen plaatje want ik heb geen idee hoe dat moet.

Dat is niet zo moeilijk hoor....

Je gaat naar de site van jou keuze,en hier is dat veelal AMG,je zoekt het album van je keuze,en dan muis-klik je rechts het plaatje aan.

Dan opend het raam,je gaat naar onderen naar de propperties,klik aan,en dan zie je vanzelf de url staan.

Copy dit,en terug naar je bericht.

In je bericht staat bovenaan de optie IMG,klik aan,paste,en ok....en klaar is kees.

Makkelijk,niet :rolleyes: ?

--Hans.