1ennalloor Posted 10 november 2007 Report Share Posted 10 november 2007 Deze viel van de week bij mij op de mat.Slowhand - Eric Clapton op 200 grams vinyl (japanse persing). En deze ook. Made in Japan - Deep Purple op 2 x 180 grams vinyl (Simply Vinyl) En deze ook van de week?Maar die had je toch al? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 10 november 2007 Report Share Posted 10 november 2007 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 Deze viel van de week bij mij op de mat.Slowhand - Eric Clapton op 200 grams vinyl (japanse persing). En deze ook. Made in Japan - Deep Purple op 2 x 180 grams vinyl (Simply Vinyl) En deze ook van de week?Maar die had je toch al? Klopt, maar hier nog niet benoemd. Dus, bij deze. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 Ik heb deze LP vanavond nog weer even beluisterd. Wel anders dan we van haar gewend zijn. Het is dus even wennen, maar ik vind het een heel mooi sfeervol album. Hey Gerald Heb em eindelijk ook op lp en het is idd zeer sfeervol Met ieder nr groei je mee in de plaat... kVind het trouwens een zeer knappe hoes + zeer mooi stevig geperst viny Het rauwe van de Peel sessions is ook heel sterk kGa waarschijnlijk de binnenhoes laten inkaderen, kvind het supermooie zw-w foto En Gerald, ben volop aant luisteren nr stekkerblok met en zonder deftig powercord enz ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 Het rauwe van de Peel sessions is ook heel sterk Ja die heb ik ook en vind ik ook erg goed. En Gerald, ben volop aant luisteren nr stekkerblok met en zonder deftig powercord enz ... Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik ben zelf nogal gecharmeerd geraakt van de PK10 Gold als powercord. Transparanter/luchtiger dan bijv. een Kemp Hi Powercord. Ik kreeg gisteren overigens de volgende LP binnen: Beirut - The Flying Clup Cup Deze vind ik net weer een tikkeltje mooier dan het vorige album. Sinds een paar weken heb ik deze LP ook: Fink - Distance and Time. Een mooie opvolger van Biscuits for Breakfast die hier redelijk vaak op de draaitafel ligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 Ik heb deze LP vanavond nog weer even beluisterd. Wel anders dan we van haar gewend zijn. Het is dus even wennen, maar ik vind het een heel mooi sfeervol album. Hey Gerald Heb em eindelijk ook op lp en het is idd zeer sfeervol Met ieder nr groei je mee in de plaat... kVind het trouwens een zeer knappe hoes + zeer mooi stevig geperst viny Het rauwe van de Peel sessions is ook heel sterk kGa waarschijnlijk de binnenhoes laten inkaderen, kvind het supermooie zw-w foto En Gerald, ben volop aant luisteren nr stekkerblok met en zonder deftig powercord enz ... Gr Stef Mmmmm, ik vond de Peel sessie's wat te rauw en heb hem niet gekocht. Ik ben wel benieuwd naar die foto Kan je die hier niet effe posten? (Digifoto van maken en dan hier neerzetten?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 Mmmmm, ik vond de Peel sessie's wat te rauw en heb hem niet gekocht. Ik ben wel benieuwd naar die foto Kan je die hier niet effe posten? (Digifoto van maken en dan hier neerzetten?) Juist dat directe rauwe maakt het album echt de moeite Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 Mmmmm, ik vond de Peel sessie's wat te rauw en heb hem niet gekocht. Ik ben wel benieuwd naar die foto Kan je die hier niet effe posten? (Digifoto van maken en dan hier neerzetten?) Gr Stef Juist dat directe rauwe maakt het album echt de moeite Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 Qua fotografie bedoel je? Ik heb nog een mooie Hasselbladset te koop..... Das pas vierkant Wil je mij jaloers maken De foto is rechthoekog op de hoes met boven en onder is deze wit Ik zou em vierkant inkaderen met een schuin gesneden passe partout Hoe de hoes van white chalk is weet je door het zwart rondom, kan hier ook op hetzelfde formaat een passe partout rond + vierkant kader Vraag is of ik vr de pa pa beiden wit neem of toch andere tinten Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 Vraag is of ik vr de pa pa beiden wit neem of toch andere tinten Gr Stef Wellicht bekend, maar wit sluit een foto niet op, wat zwart dus wel doet. En het zwart maakt het geheel erg "zwaar".... Ik zou voor wit gaan, maar ja, volgens mij ben je volledig vrij in jou keuze Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 NINE HORSES. Snow borne sorrow Op David Bowie en Prince na slagen weinig popartiesten erin op een even waardige manier ouder te worden als David Sylvian. Zijn vorige album Blemish was een gesmaakte samenwerking met de avant-gardist Derek Bailey en loodste met veel flair Sylvians warme slaapkamerstem de krasserige experimentele territoria van Bailey binnen. Hoorde deze bij een plaatselijke platen boer. Heb nog niet gekocht maar vond de muziek w Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 Inderdaad een hele mooie sympathieke foto. PJ mooie glimlach, en John Peel staat er ook op, awww John Peel jammer dat ie er niet meer is Is deze van de binnenhoes toevallig? Ik ga hem maar blind aanschaffen geloof ik, ik wil toch wel gewoon alles van haar hebben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 november 2007 Report Share Posted 11 november 2007 NINE HORSES. Snow borne sorrow Op David Bowie en Prince na slagen weinig popartiesten erin op een even waardige manier ouder te worden als David Sylvian. Zijn vorige album Blemish was een gesmaakte samenwerking met de avant-gardist Derek Bailey en loodste met veel flair Sylvians warme slaapkamerstem de krasserige experimentele territoria van Bailey binnen. Hoorde deze bij een plaatselijke platen boer. Heb nog niet gekocht maar vond de muziek w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 12 november 2007 Report Share Posted 12 november 2007 een opname van het Erard Ensemble waarin de piano opvallend anders is......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 12 november 2007 Report Share Posted 12 november 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 12 november 2007 Report Share Posted 12 november 2007 Slow Train van Hans Theessink, poeh wat een mooie opname. Met stip op 1 wat betreft opname. Schijnt opgenomen te zijn in een kerkje of huis in Styria. Recorded with natural ambient sound -no reverb effects used on this recording, aldus de hoes. Een must have voor de blues-liefhebbers (maar ook voor anderen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 november 2007 Report Share Posted 12 november 2007 Ik ga hem maar blind aanschaffen geloof ik, ik wil toch wel gewoon alles van haar hebben! Maar jij had toch al een vriendin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 november 2007 Report Share Posted 12 november 2007 Ik ga hem maar blind aanschaffen geloof ik, ik wil toch wel gewoon alles van haar hebben! Maar jij had toch al een vriendin? Ja, maar die lijkt wel een beetje op PJ, vandaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 november 2007 Report Share Posted 12 november 2007 Ik ga hem maar blind aanschaffen geloof ik, ik wil toch wel gewoon alles van haar hebben! Maar jij had toch al een vriendin? Ja, maar die lijkt wel een beetje op PJ, vandaar Je moet ook wat voor anderen over laten Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 13 november 2007 Report Share Posted 13 november 2007 (...) alleen die gitarist mag zijn spullen pakken wat mij betreft. altijd jammer als jazz muzikanten gaan proberen te "rocken". Beste m44, Schei toch uit! Ik reageer niet op deze uitvoering, want die k Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 13 november 2007 Report Share Posted 13 november 2007 Ik ga hem maar blind aanschaffen geloof ik, ik wil toch wel gewoon alles van haar hebben! Maar jij had toch al een vriendin? Ja, maar die lijkt wel een beetje op PJ, vandaar Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 14 november 2007 Report Share Posted 14 november 2007 Slow Train van Hans Theessink, poeh wat een mooie opname. Met stip op 1 wat betreft opname. Schijnt opgenomen te zijn in een kerkje of huis in Styria. Recorded with natural ambient sound -no reverb effects used on this recording, aldus de hoes. Een must have voor de blues-liefhebbers (maar ook voor anderen). Niet echt bekend deze " Hollander " in den vreemde...luister ook eens na dit album..dat heeft een solo van een souza waarbij het behang bij de buren eraf trilt... Deze maar weer eens gekocht..heb jaren geen zin meer gehad in de Stones..is weer een beetje terug.. En deze.. ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 november 2007 Report Share Posted 14 november 2007 (...) alleen die gitarist mag zijn spullen pakken wat mij betreft. altijd jammer als jazz muzikanten gaan proberen te "rocken". Beste m44, Schei toch uit! Ik reageer niet op deze uitvoering, want die k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 november 2007 Report Share Posted 14 november 2007 Gisteren binnen gekregen: The Gathering - A Noise Severe (2CD) ...en... The Gathering - A Noise Severe (2DVD) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 november 2007 Report Share Posted 15 november 2007 Ik ga hem maar blind aanschaffen geloof ik, ik wil toch wel gewoon alles van haar hebben! Maar jij had toch al een vriendin? Ja, maar die lijkt wel een beetje op PJ, vandaar Je moet ook wat voor anderen over laten Poeh, heb je nog niet genoeg aan Anneke van Giersbergen dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts