Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ik vind hem niet onaardig, maar eigenlijk heb ik hem ook om de verzameling compleet te maken, want ik draai hem nooit.. :unsure:

Ik heb 'm zelf ook om die reden en ik draai 'm ook zelden. Staan wel een paar leuke nummers op, maar de rest is toch wel 'very eightties'. En dat vind ik meestal geen goede eigenschap, als het om muziek gaat...

Heb nu gek genoeg wel de neiging om 'm weer eens te gaan draaien... :D

Net binnen

Rolling Stones - Let It Bleed blijkbaar een remastering

Gewoon omdat ik nu eindelijk eens de taart wou + Gimme Shelter zoals uitgekomen indertijd en niet op de zoveelste verzamel of live die ik heb

Jimi Hendrix Live at Monterrey

Wordt een rockende avond :D

Gr

Stef

Talk Talk - The Party's Over

B000005RS2.01.LZZZZZZZ.jpg

Om de verzameling compleet te maken? Want de overige albums van Talk Talk zijn toch een stuk beter. Zelfs It's My Life is al 'a giant leap'... ;)

Ik heb em om eerlijk te zijn ongeluisterd gekocht, als ik em eerst geluisterd had had ik em misschien niet gekocht. Maar goed, voor

Ik heb 'm zelf ook om die reden en ik draai 'm ook zelden. Staan wel een paar leuke nummers op, maar de rest is toch wel 'very eightties'. En dat vind ik meestal geen goede eigenschap, als het om muziek gaat...

Ik ga hem nu ook opzetten.. :P

Over "eighties" ben ik het niet met je eens, ik ben gek op muziek uit die tijd, maar als je het hebt over supercommerciele meuk als Kylie Minogue of Mel & Kim enz ga ik volledig akkoord..

Ik hou wel van het overdadige gebruik van galm enzo B)

-edit na enig luisteren-

Hij klinkt wel behoorlijk eighties ja, maar niet op een gedateerde manier. Ik vind dat basgeluid z

Ik ga hem nu ook opzetten.. :P

Over "eighties" ben ik het niet met je eens, ik ben gek op muziek uit die tijd, maar als je het hebt over supercommerciele meuk als Kylie Minogue of Mel & Kim enz ga ik volledig akkoord..

Ik hou wel van het overdadige gebruik van galm enzo B)

-edit na enig luisteren-

Hij klinkt wel behoorlijk eighties ja, maar niet op een gedateerde manier. Ik vind dat basgeluid z

• 2 weeks later...

Binnen van gisteren en zeer mooi geperst vind ik

Aretha Franklin

Marvin Gaye

Country Joe and The Fish

Maar nog veel spannender is een DVD

Heb zonet out of the Blue IGGY Pop and The Stooges Live at De Lokerse Feesten gekregen :rolleyes::D

Ben benieuwd want het optreden toen was bij het beste wat ik van Iggy gezien heb... Ron Asheton was die avond outstanding

Greeetz

Stef

Hey Bart

Kan mij begot niet herinneren dat ze daar serieus aant filmen waren (bekke vlaamsche taal :) )

Echt dat optreden was waanzinnig goed ... kvond het zo wow + de recensie in De Morgen (5 sterretjes) da'k op mn 37 ste als een echte "tiener" de recensie bij mn plaat heb gestoken. Ben super benieuwd hoe de opname is, visueel dan. Strakke freaky vette amazing gig was het. En ik stond lekker heeeeel kort :):P

Greeetz

Stef

Voor de kest nog deze CD's ontvangen. :)

HELMET OF GNATS ''helmets of gnats II'' 2004 (SACD)

Instrumental progressive rock/fusion featuring a classic lineup of guitar, keyboards, bass and drums.

scannen0010eh0.jpg

OZRIC TENTACLES ''spirals in hyperspace'' 2004

scannen0011lg1.jpg

En deze eerste uitgave (Passport records) van deze CD, ik had al de heruitagve (op GRP) ze zien er niet alleen iets anders uit qua cover, maar klinken beide ook iets anders. Kijk en vergelijk. ;)

THE RIPPINGTONS ''moonlighting '' 1986

scannen0012pn8.jpg

Gisteren nog naar la Callas gaan luisteren (Tosca op EMI, analoog) na een korte reportage op ARTE ;)

Pas maar op, straks zit je nog met je locks tussen het opera publiek ;)

... je hebt wel gelijk, ik had b.v. nooit echt iets tegen opera, maar ook zeker niet er mee. Tegenwoordig kan ik er intens van genieten.

Eigenlijk jammer dat ik nooit heb bijgehouden wanneer ik welke muziek heb aangeschaft, zou een mooie tijdreis zijn.

• 2 weeks later...