DVD Fiel Posted 19 december 2003 Report Share Posted 19 december 2003 Gisteren gehaald: Yesspeak ('tis een DVD, maar wel met een 2,5 uur durende audio only track van een concert) Vandaag gehaald: The Phantom Agony (limited edition CD) en The Phantom Agony (limited edition CD single) van Epica (en meteen een shirtje - altijd weer leuk, na een concert bij de merchandise rondsnuffelen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 20 december 2003 Report Share Posted 20 december 2003 Vast voor kerstmis gehad Steve Hackett : Live in Rio Misschien weet DVDfiel hoe the Tokyo tapes en die dvd uit Hongarije zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 20 december 2003 Report Share Posted 20 december 2003 Deze keer geen cd gekocht Wel kreeg ik een E mail uit de States waarin iemand mij drie (Door mij zeer gezochte en gewilde cd,s) aanbood voor ...... $ Uiteraard wil ik deze hebben ,en in Januari as zal ik het geld toe sturen om die cd,s hiernaar toe te laten komen. Hopelijk krijg ik niet opnieuw gedonder met de douane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 20 december 2003 Report Share Posted 20 december 2003 Hopelijk krijg ik niet opnieuw gedonder met de douane. Laat op de verpakking zetten dat het om een "commercial sample" gaat met een lage waarde "value $30". Er zijn zelfs officiele stickers voor verkrijgbaar waarop door de verzender het e.a. moet worden ingevuld. Of maak op een of andere wijze duidelijk dat het om een niet commerciele transactie gaat. Ik ben er niet 100% zeker van, maar als de ene partikuliere persoon de andere partikuliere persoon wat stuurt zonder dat er geld mee gemoeid is zal de douane geen problemen maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 december 2003 Report Share Posted 20 december 2003 Ik heb tot nu toe geen problemen met de douane gehad, al worden er soms behoorlijk lijvige pakketten naar mij gestuurd Een docking station met monitorstand is al gauw een flinke schoenendoos De prijs staat er dan wel eerlijk op, $20 Sommige warenhuizen willen geen 'gift' op het pakket zetten, in de omschrijving staat dan zoveel cd's met de werkelijke waarde, wat met de 'one cent' CD's die ik de laatste tijd heb gescoord ook geen probleem is Vandaag ploften bij mij deze cd's op de mat (een paar heb ik al eerder genoemd, die waren besteld): Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 21 december 2003 Report Share Posted 21 december 2003 Hopelijk krijg ik niet opnieuw gedonder met de douane Niet verzekeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Over alle verzekerde pakketjes moet je BTW betalen. Als je het niet vertrouwd moet je niet kopen. S-M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 21 december 2003 Report Share Posted 21 december 2003 Vast voor kerstmis gehad Steve Hackett : Live in Rio Misschien weet DVDfiel hoe the Tokyo tapes en die dvd uit Hongarije zijn. The Tokyo Tapes kan ik echt aanraden - naast eigen werk wordt er ook veel werk van Asia, Genesis en King Crimson gespeeld. NB: De dubbel CD en DVD worden los verkocht, waarbij op de CD nog twee studio tracks staan. De DVD De dubbel CD Hungarian Horizons - alleen maar instrumentale nummers, uitgevoerd door gitaar, keyboard en fluit. Ik zelf kijk er hoogst zelden naar, maar de CDs worden wel regelmatig gedraaid, als ik wat 'rustige' muziek wil horen. De DVD / CD set Er is trouwens nog een DVD, maar deze wordt niet via Camino verkocht. Ik zelf heb hem bij Play gekocht. Een deel van het materiaal op deze DVD staat ook op Time Lapse. Horizons DVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 december 2003 Report Share Posted 21 december 2003 Hee vreemd, staan er 16 tracks op die Tokyo tapes dvd van Play Ik heb een R0 (ntsc) versie met 18 tracks Black light en Riding the colossus heb ik er ook op staan Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 december 2003 Report Share Posted 21 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 22 december 2003 Report Share Posted 22 december 2003 Ze zijn eindelijk binnen. Shpongle - Are you shpongled? Shpongle - tales of the inexpressible Geweldige muziek. Ik weet niet meer van wie die tip was maar.. bedankt!! Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Dynaco Posted 24 december 2003 Report Share Posted 24 december 2003 Beste allemaal, Gisteren gekregen van mijn zus Snowy White an Anthology Dit had ik niet verwacht dat er lekkere bluesy funky muziek opstaat en nog gemasterd in Hoorn ook,top cd Mr.Dynaco Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 25 december 2003 Report Share Posted 25 december 2003 Na het kerstweekend zal Ome Henk deze (fusion sampler) ontvangen. Hier uitgebreide uitleg over de cd,s .Ook interessant voor andere fusionliefhebbers op dit forum. 1) Joe Hubbard ''Vanishing point'' 1992 (CMMR 921) Stuwende bassfusion in de stijl van Thierry Mineau, Alain Caron ,Laurence Cottle ,etc. Met stevige hoorn blazers sectie. 2) The Fents ''First offence'' 1982 (Not Yachting/Ammonia lisamusic 2002) Eerste album van deze vooruitstrevende keyboard player. No remixing ,No overdubs !! .En dat heb ik geweten ook!! Maakt vanaf de jaren ,90 spannende cd,s met een eigentijdse mix tussen jazz, fusion en pop. 3)Dave Larue ''hub city kids'' 1992 (audio image AIR CD 59) Ex Dixie Dregs bass player.Zijn eerste solo cd is in de stijl van Stuart Hamm, Briam Bromberg,etc. Met Mike Stern ,T Lavits ,Glenn Alexander, ea. 4)RMS . Ray Russel ,Mo Foster, Simon Philips, ''Centennial park'' (MMC 004CD) Heavy fusion met links naar Jeff Beck,stanley Clarke. Drummer Simon Philips laat hier toch horen dat hij meer kan dan wat je van hem bij Toto gewent bent. 5) Uzeb ''Noisy night'' 1988 (Cream CR 190 CD) Canadese band bestaande uit muzikanten van Franse komaf. Bassist Caron en gitarist Cusson geven deze groep een heel eigen geluid. Melodieus ,stevig en zeker niet gladjes!! 6) Adam Holzman ''overdrive'' 1994 (Lipstick LIP 89025 CD) Een Hichtech fusion vlag die zeker de lading dekt!! De titel beloofd wat ze vermeld. Met hiram bullock ,Jimmy Tunnel, Van Romaine. Keyboard player Holzman laat hier toch keyboardwerk horen wat je nog lang zal heugen!! 7) Bon Lozaga '' full circle'' 1993 (LoLo AVL 93053) Schitterende solo gitaar fusion plaat van deze (ex) Gong gitarist. Met Hansford Rowe ,Vic Stevens ,ea. Geslaagde overgang van Gong naar de jaren ,90. 8)JK Special ''jk special'' 1992 (Lipstick CD 89014 2) Verfrissende bassfusion van deze Duitse bassist. Met Dave weckl. 9)Rush Hour ''Autobahn'' 1995 (Fahrenheit FR 95504-2) Funky fusiongroep uit Chicago. Deze in eigen beheer opgenomen (Tweede cd, met DAT recorders) klinkt heel volwassen ,wacht dan ook op hun (Nog beter) derde album. 10) Tom Coster ''evory expedition'' 1983 (Fantasy FCD 619 9623) Tweede soloplaat van deze (ex) Santana keyboard player. Een van mijn ALLERBESTE fusion cd,s die ik heb. Hier zitten alle elementen in waar iedere fusionliefhebber van kan watertanden. Stevig ,afwisselend ,onderhoudend ,vernieuwend ,eigen geluid ,en zeker ONOVERTROFFEN!! Deze Cd krijg bij mij dan ook een ***** beoordeling. 11) Didier Lockwood Group ''DLG'' 1990 (JMS 066-2 702066) Stuwende en stevige fusion onder leiding van deze (Ex) Magma violist ,en denk nou maar niet dat dit kitch of softy overkomt. NEE !! Horen is hebben!! 12) Clide Criner ''Behind the sun'' 1987 (Novus 3029-2-N) Vrij onbekende keyboard player ,maar met grote ondersteuning. Stijl komt enigsinds in de buurt van Mezzo Forte ,Casiopea. Alleen klinkt deze niet zo gladjes en gelikt als eerder genoemde bands, daar zorgt Marcus Miller ,Carlos Santana en Omar Hakim wel voor.... Onderhouden en zeker niet Smooty. 13) Gamalon ''aerial view'' 1990 (MCA D -6366) Hardrock getinte jazzrock/fusion ,maar onder produktie van Jeff Tyzik. Hierdoor klinkt het geheel evenwichteg zonder dat het een Metal plaat gaat worden. 14) Jimmy Tunnel ''trilateral commision'' 1992 (101 Records S87 7083) Gitaar fusion met een echt jaren ,90 geluid. stijl komt enigsinds in de buurt van Scott Henderson, Mitch Watkins en Jeff Richman. Met Omar Hakim ,Jeff Andrews, Rachel Z, Benedik,ea. Zo dat was dan weer een fusion bijdrage van mij. Nu wil ik weer eens wat van jullie fusion LP,s of Cd,s hier besproken zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 25 december 2003 Report Share Posted 25 december 2003 Mijn eerste van mister Jovi , mooie nummers alleen jammer dat ze aan de speakers blijven plakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 30 december 2003 Report Share Posted 30 december 2003 2 kerstdag besteld in duitsland nu al binnen deze audiofiele dubbel elpee op 180 grams vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 31 december 2003 Report Share Posted 31 december 2003 29 december verstuurd en nu al binnen. De laatste 3 titels uit de 1e Fantasy 45 Series. Vince Guaraldi Trio - Cast you're fate to the wind Sonny Rollins Quartet - Tenor madness Bill Evans Trio - Moon beams Voor wie deze serie niet kent, jammer , de eerste 3 titels zijn al uitverkocht en van de resterende titels is de voorraad zeer beperkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 31 december 2003 Report Share Posted 31 december 2003 Als ik over 10 minuten vrij ben van m'n werk en naar huis fiets, ligt met 'n beetje mazzel, deze CD in m'n brievenbusje: M'n laatste CD van 2003. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 1 januari 2004 Report Share Posted 1 januari 2004 (edited) Ik heb tijdens de Christmas Proms in Zwolle op 28 december vorige jaar 2 CD's gehaald. Voorkant van de CD's kan ik niet laten zien, tenzij ik het scan. En die heb ik niet zo snel bij de hand. De 2 CD's is van de Vocal Group Orpheus, een 8 tellende mannengroep uit Oekraine die a capella zingen. Klinkt erg mooi, zowel kwa opname als zang. [update] Ik kan wel de allernieuwste laten zien, deze was tijdens het concert nog niet in winkel verkrijgbaar. [/update] Edited 1 januari 2004 by Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 2 januari 2004 Report Share Posted 2 januari 2004 Mijn eerste van hem schitterend gevarieerd album en klangmatig zeker in orde Morrison ......... a night in San francisco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 2 januari 2004 Report Share Posted 2 januari 2004 Jemig, 'k wou net zeggen:'Heb je de loterij gewonnen, Ome Henk !?' totdat ik 't laatste regeltje "Iemand wilde graag van zijn (grote) GRP collectie af" las (wat ik me nog wel voor kan stellen ) Ik heb geloof ik ook nog enkele van die GRP ceedees in de kast. Waaronder deze: Die van Lee Ritenour vind ik echt afschuwelijk. (uit de tijd dat ik nog CD's kocht, zonder eerst te luisteren) Die van Acoustic Alchemy vind ik nog wel te pruimen, als ik heeel af en toe eens in 'n audiofiele bui ben Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 januari 2004 Report Share Posted 2 januari 2004 Omdat Hear zo zuinig is met plaatjes, maak ik ze zelf wel even YMO - Service / YMO - BMG Chick Corea - Past, Present & Futures / Al di Meola - World sinfonia The grande passion John Scofield - Bump en Meant to be Zawinul syndicate - Lost Tribes / John Scofield+Pat Metheny - I can see your house from here David Bowie - best of (2CD met 18 tracks) / Andy Summers - Synasthesia Vangelis- Oceanic / Titanic, Music from the motion picture (Japanse import met boek in lange doos) Jaques Loussier (Trio) - Bach's Goldberg variations Air on a 'G' string Plays Debussy De rest van de stapel is nog onderweg Ga ik nu harder dan Henk Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 3 januari 2004 Report Share Posted 3 januari 2004 Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 3 januari 2004 Report Share Posted 3 januari 2004 Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 3 januari 2004 Report Share Posted 3 januari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 3 januari 2004 Report Share Posted 3 januari 2004 Ah, er viel vandaag nog een CD op de mat Tangerine dream - Tournado (live) Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 3 januari 2004 Report Share Posted 3 januari 2004 weer wat vinyl want cd is zo gewoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts