Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Wat ik tot nu toe ervaren heb met mensen die ik van internet ken (lang niet alleen Hear) is dat ze in het echt altijd behoorlijk anders zijn dan het beeld wat je van ze gevormd hebt.

Dat hebben mensen die mij enkel van het net kennen ook altijd met mij. Vooral het uiterlijk schatten mensen bijna altijd heel verkeerd in. Het doen en laten en manier van communiceren ligt bij mij niet veel anders dan op het net. ;)

Wat ik tot nu toe ervaren heb met mensen die ik van internet ken (lang niet alleen Hear) is dat ze in het echt altijd behoorlijk anders zijn dan het beeld wat je van ze gevormd hebt.

Dat hebben mensen die mij enkel van het net kennen ook altijd met mij. Vooral het uiterlijk schatten mensen bijna altijd heel verkeerd in. Het doen en laten en manier van communiceren ligt bij mij niet veel anders dan op het net. ;)

Wellicht langharig gezien jouw avatar :cool2:

Het doen en laten en manier van communiceren ligt bij mij niet veel anders dan op het net. ;)

Bij mij ook niet denk ik. Vind ik zelf heel normaal, waarom zou ik mezelf anders voordoen, maar jezelf als maatstaf nemen is niet altijd realistisch. Er zijn van die mensen die op internet ineens h

hohohoho :lol:

wat is dit goed. :lol:

maar wannner kan ik hem nou bestellen :unsure:

gewoon een beetje nerveus..zoals ik vroeger zat te wachten op de nieuwe iron maiden. om je dan op je slaapkamer te verliezen in die fantastische hoezen met zoveel detail.

maar deze nieuwe converge MOET gewoon snel komen :huh:

hij was er :cool2:

rond 20 okt komt ie binnen............arme buren.

zij zullen dit soort perfect uitgevoerde en als een organisch gesmeede bundeling van emotie niet herkennen als muziek.

ik zal ze hun onwetendheid vergeven B) en mededogen tonen.

hij was er :cool2:

rond 20 okt komt ie binnen............arme buren.

zij zullen dit soort perfect uitgevoerde en als een organisch gesmeede bundeling van emotie niet herkennen als muziek.

ik zal ze hun onwetendheid vergeven B) en mededogen tonen.

Ga je er een subwoofer bij zetten? :lol:

in het sub laag gebeurd er daar weinig ;)

Hier gaf de RTA meter, die altijd meedraait in de PC wanneer er muziek gepeeld word, toch heel wat sub weer, en hoorde ik ook genoeg laag tot behoorlijk onder de 60Hz vlak.

Laag genoeg om de buren stevig kennis te laten nemen van jouw nieuwe CD. :P

ah...begint sub laag daar.

alles wat erop staat komt er hier lekker uit.

anders zet ik wel een raam open.

repent you sinners :lol:

Alles onder de 120Hz word over het algemeen gezien als sublaag.

Ik zou het liever onder de 80Hz willen noemen, omdat dat de frequentie is die een normaal mens niet meer aan kan wijzen waar het vandaan komt.

Ik helaas wel. :(

Ik zou het liever onder de 80Hz willen noemen, omdat dat de frequentie is die een normaal mens niet meer aan kan wijzen waar het vandaan komt.

nooit uitgeprobeerd....

zal een keer een lekker schijfje ambient aanzetten ;)

Toch schijnt in het sublaag veel ruimteinformatie te zitten, "het bewegen van de lucht in een ruimte" En dan heb je het over h

Toch schijnt in het sublaag veel ruimteinformatie te zitten, "het bewegen van de lucht in een ruimte" En dan heb je het over h

4-AangenaamJazz2009.jpg

Benieuwd wat ik hierop allemaal aan nieuwe muziek ontdek...

Heb ik nu aan staan... een heel goed draaibare compilatie. Alleen nummer 10 van CD 2 (Precilla Ann met Red Cape) valt uit de boot door een totaal andere opnametechniek. het lijkt wel of de boel uit fase staan. Bovendien is de basdrum zo slap gespannen dat deze wel tot 20 Hz gaat.

Ik verwacht dat ik wel een paar van de gepresenteerde CD's ga beluisteren en daarna misschien kopen. B.v. Madeleine Peyroux en Yuri Honing & Floris.

:)

Miracle

Ik kan alleen maar beamen wat je schreef over Pearl Jam en The Dead Weather

kZou zeggen, koop er de laatste Sonic Youth bij en je hebt 3 geweldige albums kwa songs sound en hoes.

Neel nu Th DW die plaat voelt als een boek aan, zo dik en machtig

Just my sweet opinion

Gr

Stef

Ik moet eens naar Leiden als ik weer vinyl ga aanschaffen..

en als je weer eens in Zwolle bent even bij diskid gaan kijken............. :rolleyes: