stefk Posted 18 januari 2010 Report Share Posted 18 januari 2010 Zal eens polsen in Gent voor die Alice in Chains @Henrie Goei plaat h Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 18 januari 2010 Report Share Posted 18 januari 2010 Bij die Plato heb ik nog nooit vinyl zien staan.. Trouwens..... ik schat in dat je de "alleen maar vinyl" periode nog wel hebt meegemaakt, dus is je posting per definitie onwaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 19 januari 2010 Report Share Posted 19 januari 2010 De afgelopen dagen dit binnengekregen. Carl Hupp project ''Hyper statue'' 2004 Dave Martone ''when the aliens come'' 2007 Free Kick ''the eyes of the sphinx'' 1991 Free Kick ''natural desire'' 1993 Raphael Schillebeeckx quartet ''without side'' 1988 Arabesque ''beyond the veil'' 1994 Greg Rapaport ''homuniculus'' 2006 The Dolphins ''old world new world'' 1992 Tenslotte dit oudje op CD ontvangen, dit is wel heel vreemd. Toen ik het doosje openmaakte zat er twee keer dezelfde CD in op elkaar gestapeld, bovendien is dit de eerste CD uitgave uit 1983 van deze LP uit 1973 zonder barcode op de backcover. Mike Oldfield ''tuburlar bells'' Alleen op deze oude CD uitgaves (mastered by nimbus) kan de oplettende luiteraar een soort 50 hz achtergrond brom horen bij sommige zachte passages. Volgens Oldfield werd dit destijds bij de opname veroorzaakt door een hoogspanningstransformator die in de buurt van zijn privestudio stond, bij latere CD uitgaves is dit weggefilterd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 19 januari 2010 Report Share Posted 19 januari 2010 Ik schat ongeveer 150 Gb aan WAV-bestanden geruild met een mede DSS30Tube bezitter. Grotendeels nog onbekende muziek van mij; vooral veel Jazz, Pop en Blues. Dus voorlopig even genoeg te ontdekken . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 januari 2010 Report Share Posted 19 januari 2010 @HenrieGoei plaat h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 19 januari 2010 Report Share Posted 19 januari 2010 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 20 januari 2010 Report Share Posted 20 januari 2010 Toen kende ik de Plato nog niet -zou die toen al bestaan hebben?..... Tja, misschien heb je gelijk. Voor mijn gevoel bestaat die zaak al eeuwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 januari 2010 Report Share Posted 20 januari 2010 @HenrieGoei plaat h Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 januari 2010 Report Share Posted 20 januari 2010 @HenrieGoei plaat h Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 januari 2010 Report Share Posted 20 januari 2010 Volgens mij speeld Triggerfinger morgen in Leiden in LVC. Ik ga wel even kijken denk ik. post je dan hoe je het vond? tanx stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 januari 2010 Report Share Posted 20 januari 2010 Volgens mij speeld Triggerfinger morgen in Leiden in LVC. Ik ga wel even kijken denk ik. post je dan hoe je het vond? tanx stef Als ik er aan denk zal ik dat zeker doen. Ik ben min of meer vrijwilliger bij LVC dus kom ik meestal wel gratis binnen, nu kijken of ik wat voor mijn vriendin kan regelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 januari 2010 Report Share Posted 20 januari 2010 triggerfinger. ik vind het wel leuk maar daar houdt het dan ook mee op. mijn zwager probeerd het me erg op te dringen, die is helemaal lyrisch veel plezier vanavond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 januari 2010 Report Share Posted 20 januari 2010 Het groene is toch behoorlijk recent hoor Henrie, ik dacht okt 2009een vroeger album is het rode met de nipple op Ik vind het een schitterend album en leuk om merken dat deze belgische band zeer gesmaakt wordt in Nederland Ik denk dat dat een nieuwe uitgave is. Althans, op de mijne staat ook 2009, maar volgens mij is hij ouder. Volgens deze site trouwens ook, namelijk van 2004. What Grabs You? is van 2008, volgens eerder genoemde site... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 januari 2010 Report Share Posted 21 januari 2010 http://www.kebmo.com/site/music/keb-mo Heerlijke blues en mooi opgenomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 22 januari 2010 Report Share Posted 22 januari 2010 Volgens mij speeld Triggerfinger morgen in Leiden in LVC. Ik ga wel even kijken denk ik. post je dan hoe je het vond? tanx stef Helaas geen verslag, het was helemaal uitverkocht. Ik zou nog wel binnengekomen zijn maar mijn vriendin niet, dus zijn we maar weer naar huis gefietst. Ik ken Triggerfinger helemaal niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 januari 2010 Report Share Posted 22 januari 2010 Deze paar cd's: Release Date: 06/17/2008 Label: Decca Catalog #: 001123902 Spars Code: n/a Composer: Richard Wagner Performer: Georg Paskuda, Josef Greindl, Franz Crass, Fritz Uhl, Res Fischer, Anja Silja, Gerhard Stolze, Wolfgang Windgassen, Eberhard W Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 Als je houdt van Wilco, Jayhawks of Johan. Prachtig album, groot talent Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 26 januari 2010 Report Share Posted 26 januari 2010 Eindelijk nog eens vinyl besteld Herbie Hancock : head Hunters en Thrust Jefferson Airplane, Kings of Leon, Jeffrey Lee Pierce sessions, Eels, Alice in Chains De music on vinyl uitgaven kosten bij mn platenzaak in Gent 17 euro Nietnodig om online de Benelux of dergelijke af te schuimen Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 26 januari 2010 Report Share Posted 26 januari 2010 Dat is mooi, Stef! Dat is een tijd geleden... Gent. Alles goed in de stad Gent? woon op 5km van gent bruist als vanouds veel ondergrondse werken + riolering By the way, zijn er nog mensen die Jeffrey lee Pierce gekocht hebben of gaan kopen? Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 26 januari 2010 Report Share Posted 26 januari 2010 Bedoel je het project door andere artiesten? The Jeffrey Lee Pierce Sessions Project - We Are Only Riders http://www.humo.be/tws/cd-reviews/6220/the...nly-riders.html Word niet echt vrolijk van zijn levensverhaal, rare jongens, die punkers. Jeffrey Lee Pierce http://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Lee_Pierce Yep the one and only Jeffrey Luister maar eens naar de eerste 2 platen van The Gun Club ... Een echte punker noem ik Jeffrey toch niet hoor! Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 26 januari 2010 Report Share Posted 26 januari 2010 Ja, klinkt eigenlijk best lekker, Stef. http://www.myspace.com/thegunclub Heb net 1 ruk de 2 platen beluisterd Hun 1e Fire Of Love is gewoon de maxx, de intensiteit die Jeffrey in de songs steekt ... zoals hij leefde dus. Vanaf de 1e tonen van Sex Beat weet je dat "het er boenk op is" (Belgisch) Ik vind de The Gun Club echt machtig Voor het vervolg van de avond zie muziek rubriek Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 De afgelopen week weer het een en ander binnengekregen. Al Foster ''Mixed roots'' 1977 (1998 Japan CD release) Kiyomi Otaka ''Third hand'' 2004 Citriniti ''Between the music and latitude'' 2006 Ed DeGranaro ''Les is soldom more'' 2009 Coopertest ''Live Vondelpark Amsterdam'' 1992 Degelijke fusion van eigen bodem, a la Steps Ahead. Errorhead ''errorhead'' 1998 Errorhead ''error rhythim'' 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 triggerfinger. ik vind het wel leuk maar daar houdt het dan ook mee op. mijn zwager probeerd het me erg op te dringen, die is helemaal lyrisch veel plezier vanavond Deel compleet de mening van je zwager Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 triggerfinger. ik vind het wel leuk maar daar houdt het dan ook mee op. mijn zwager probeerd het me erg op te dringen, die is helemaal lyrisch veel plezier vanavond Deel compleet de mening van je zwager geloof me dat zal dan alleen betreffende triggerfinger zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 geloof me dat zal dan alleen betreffende triggerfinger zijn Die is goed !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts