Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

cd08verl.jpg

Sayonara is er al voor gevallen .Nu jij nog.  :D  :P

Alleen als ze alledrie bij mij in het bad kruipen! :D:lol::lol:

Ondeugende vuns :lol: wat moet jou toekomstige vrouw wel niet denken. :P

Maar Qwert toch! Waarom zou dit iets voor mij zijn? :confused:

Blijkbaar is het dus inderdaad zo dat veel volwassen mannen een voorkeur genieten voor kind-achtige meisjes en vrouwen! :D

Geef mij maar een gewone vrouw, die schoolmeisjes-tijd ligt ver achter me. :D

Kijk, vies zijn ze niet (onder de lakens misschien wel!) alleen ziet het er allemaal zo kleuterschoolachtig uit! :(

Blijkbaar is het dus inderdaad zo dat veel volwassen mannen een voorkeur genieten voor kind-achtige meisjes en vrouwen! :D

Kijk, vies zijn ze niet (onder de lakens misschien wel!) alleen ziet het er allemaal zo kleuterschoolachtig uit! :(

Volgens mij lopen meisjes op de kleuterschool niet met topjes aan... ;):lol:

Zo Zo, wat weet jij dat goed?

Ga je daar vaak kijken :confused::D:lol:

Zo Zo, wat weet jij dat goed?

Ga je daar vaak kijken :confused::D:lol:

Ik heb een goed geheugen... ;) En een jonger zusje (nee, die zit niet meer op de kleuterschool)... :lol:

Blijkbaar is het dus inderdaad zo dat veel volwassen mannen een voorkeur genieten voor kind-achtige meisjes en vrouwen!

Er zijn ongetwijfelt mannen die fysiek tot kindvrouwen zijn aangetrokken, maar bijna geen man kan om het feit heen dat "kindvrouwelijke" stemmetjes bij hun een soort vaan beschermings instinct oproept. Hetgeen zich bij voorkeur uit in niet sexueel fysiek contact als willen omhelzen dat weer gezien kan worden als beschermen.

De "platenindustrie" speelt hier slim op in door de stemmen iets te vervormen of door een kinderlijk stemmetje onder de zangpartij te mixen. Het interesse van de man wordt hierdoor getriggert.

Denk b.v. aan Marilyn Monroe met haar verjaardagsliedje voor JFK. Alle huidige gepiercetenaveltjesensiliconentietenwaterstofperoxidesterretjs maken hier dankbaar gebruikvan. Of eigenlijk, hun producers.

Blijkbaar is het dus inderdaad zo dat veel volwassen mannen een voorkeur genieten voor kind-achtige meisjes en vrouwen!

Er zijn ongetwijfelt mannen die fysiek tot kindvrouwen zijn aangetrokken, maar bijna geen man kan om het feit heen dat "kindvrouwelijke" stemmetjes bij hun een soort vaan beschermings instinct oproept. Hetgeen zich bij voorkeur uit in niet sexueel fysiek contact als willen omhelzen dat weer gezien kan worden als beschermen.

De "platenindustrie" speelt hier slim op in door de stemmen iets te vervormen of door een kinderlijk stemmetje onder de zangpartij te mixen. Het interesse van de man wordt hierdoor getriggert.

Denk b.v. aan Marilyn Monroe met haar verjaardagsliedje voor JFK. Alle huidige gepiercetenaveltjesensiliconentietenwaterstofperoxidesterretjs maken hier dankbaar gebruikvan. Of eigenlijk, hun producers.

Ben ik blijkbaar geen echte man,ik haat stemmetjes, en zeker kinderachtige op volwassenen gerichte vocalen zijn bij mij uit den boze.

Ik voel mij instinctief niet beschermd daardoor maar eerder opgejaagd! :D

Dit meesterwerk heb ik vandaag maar eens even gekocht.

Daag ik de kenners uit: wie oh wie zijn dit??? :D

http://image.allmusic.com/00/amg/cov200/

UUUUUhhh.....een familie potretje... :lol::lol:;)

Nee,nee..wacht even....klasse-foto van de site Schoolbank ?... :blink:;)

Ik geef 't op.

--Hans.