qwert Posted 15 februari 2004 Report Share Posted 15 februari 2004 Sayonara is er al voor gevallen .Nu jij nog. Alleen als ze alledrie bij mij in het bad kruipen! Ondeugende vuns wat moet jou toekomstige vrouw wel niet denken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 februari 2004 Report Share Posted 15 februari 2004 Sayonara is er al voor gevallen .Nu jij nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 februari 2004 Report Share Posted 15 februari 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 Maar Qwert toch! Waarom zou dit iets voor mij zijn? Blijkbaar is het dus inderdaad zo dat veel volwassen mannen een voorkeur genieten voor kind-achtige meisjes en vrouwen! Geef mij maar een gewone vrouw, die schoolmeisjes-tijd ligt ver achter me. Kijk, vies zijn ze niet (onder de lakens misschien wel!) alleen ziet het er allemaal zo kleuterschoolachtig uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 Maar Qwert toch! Waarom zou dit iets voor mij zijn? Blijkbaar is het dus inderdaad zo dat veel volwassen mannen een voorkeur genieten voor kind-achtige meisjes en vrouwen! Geef mij maar een gewone vrouw, die schoolmeisjes-tijd ligt ver achter me. Kijk, vies zijn ze niet (onder de lakens misschien wel!) alleen ziet het er allemaal zo kleuterschoolachtig uit! Volgens mij lopen meisjes op de kleuterschool niet met topjes aan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 hint *selecteer het plaatje* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 hint *selecteer het plaatje* Hahaha!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 hint *selecteer het plaatje* Hahaha!!! Nu wil ik zeker met ze in bad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 Maar Qwert toch! Waarom zou dit iets voor mij zijn? Blijkbaar is het dus inderdaad zo dat veel volwassen mannen een voorkeur genieten voor kind-achtige meisjes en vrouwen! Geef mij maar een gewone vrouw, die schoolmeisjes-tijd ligt ver achter me. Kijk, vies zijn ze niet (onder de lakens misschien wel!) alleen ziet het er allemaal zo kleuterschoolachtig uit! Volgens mij lopen meisjes op de kleuterschool niet met topjes aan... Zo Zo, wat weet jij dat goed? Ga je daar vaak kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 Maar Qwert toch! Waarom zou dit iets voor mij zijn? Blijkbaar is het dus inderdaad zo dat veel volwassen mannen een voorkeur genieten voor kind-achtige meisjes en vrouwen! Geef mij maar een gewone vrouw, die schoolmeisjes-tijd ligt ver achter me. Kijk, vies zijn ze niet (onder de lakens misschien wel!) alleen ziet het er allemaal zo kleuterschoolachtig uit! Volgens mij lopen meisjes op de kleuterschool niet met topjes aan... Zo Zo, wat weet jij dat goed? Ga je daar vaak kijken Ik heb een goed geheugen... En een jonger zusje (nee, die zit niet meer op de kleuterschool)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 Ik heb een goed geheugen... En een jonger zusje (nee, die zit niet meer op de kleuterschool)... naaah, de kleuterschool uit onze tijd is wel wat anders dan die van tegenwoordig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 Ik heb een goed geheugen... En een jonger zusje (nee, die zit niet meer op de kleuterschool)... naaah, de kleuterschool uit onze tijd is wel wat anders dan die van tegenwoordig. Dat zal best. Jij komt er blijkbaar nog w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 17 februari 2004 Report Share Posted 17 februari 2004 De postbode kwam vandaag nog even Mike Oldfield - Amarok brengen. Was toevallig een HDCD versie en mijn CD-speler ondersteunt dat niet, maar ja dan niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 17 februari 2004 Report Share Posted 17 februari 2004 Blijkbaar is het dus inderdaad zo dat veel volwassen mannen een voorkeur genieten voor kind-achtige meisjes en vrouwen! Er zijn ongetwijfelt mannen die fysiek tot kindvrouwen zijn aangetrokken, maar bijna geen man kan om het feit heen dat "kindvrouwelijke" stemmetjes bij hun een soort vaan beschermings instinct oproept. Hetgeen zich bij voorkeur uit in niet sexueel fysiek contact als willen omhelzen dat weer gezien kan worden als beschermen. De "platenindustrie" speelt hier slim op in door de stemmen iets te vervormen of door een kinderlijk stemmetje onder de zangpartij te mixen. Het interesse van de man wordt hierdoor getriggert. Denk b.v. aan Marilyn Monroe met haar verjaardagsliedje voor JFK. Alle huidige gepiercetenaveltjesensiliconentietenwaterstofperoxidesterretjs maken hier dankbaar gebruikvan. Of eigenlijk, hun producers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 17 februari 2004 Report Share Posted 17 februari 2004 Ik heb een goed geheugen... En een jonger zusje (nee, die zit niet meer op de kleuterschool)... naaah, de kleuterschool uit onze tijd is wel wat anders dan die van tegenwoordig. Dat zal best. Jij komt er blijkbaar nog w Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 17 februari 2004 Report Share Posted 17 februari 2004 Blijkbaar is het dus inderdaad zo dat veel volwassen mannen een voorkeur genieten voor kind-achtige meisjes en vrouwen! Er zijn ongetwijfelt mannen die fysiek tot kindvrouwen zijn aangetrokken, maar bijna geen man kan om het feit heen dat "kindvrouwelijke" stemmetjes bij hun een soort vaan beschermings instinct oproept. Hetgeen zich bij voorkeur uit in niet sexueel fysiek contact als willen omhelzen dat weer gezien kan worden als beschermen. De "platenindustrie" speelt hier slim op in door de stemmen iets te vervormen of door een kinderlijk stemmetje onder de zangpartij te mixen. Het interesse van de man wordt hierdoor getriggert. Denk b.v. aan Marilyn Monroe met haar verjaardagsliedje voor JFK. Alle huidige gepiercetenaveltjesensiliconentietenwaterstofperoxidesterretjs maken hier dankbaar gebruikvan. Of eigenlijk, hun producers. Ben ik blijkbaar geen echte man,ik haat stemmetjes, en zeker kinderachtige op volwassenen gerichte vocalen zijn bij mij uit den boze. Ik voel mij instinctief niet beschermd daardoor maar eerder opgejaagd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 19 februari 2004 Report Share Posted 19 februari 2004 Pink Floyd, dark side of the moon, 180 grams LP, net besteld! Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 21 februari 2004 Report Share Posted 21 februari 2004 Days of rising doom - Aina Prison of desire (LE) - After Forever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 21 februari 2004 Report Share Posted 21 februari 2004 Jaah! Ze zijn er! Uit maastricht. Uit het doosje in de lade. en Slecht voor de hoofdpijn van mijn vrouw maar dat geeft niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Heb deze week 1 Lp van Nick Cave and the Badseeds (Kicking Against The Prick)besteld en 1 CD van My Dying Bride besteld (Songs of Darkness, Words of Light) goede blij muziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Dit meesterwerk heb ik vandaag maar eens even gekocht. Daag ik de kenners uit: wie oh wie zijn dit??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Dit meesterwerk heb ik vandaag maar eens even gekocht.Daag ik de kenners uit: wie oh wie zijn dit??? http://image.allmusic.com/00/amg/cov200/ UUUUUhhh.....een familie potretje... Nee,nee..wacht even....klasse-foto van de site Schoolbank ?... Ik geef 't op. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Dit meesterwerk heb ik vandaag maar eens even gekocht.Daag ik de kenners uit: wie oh wie zijn dit??? http://image.allmusic.com/00/amg/cov200/ UUUUUhhh.....een familie potretje... Nee,nee..wacht even....klasse-foto van de site Schoolbank ?... Ik geef 't op. --Hans. links mijn ene broer,met de witte jurk mijn moeder...ja hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Nee.....alle gekheid on a stickkie.. Ik weet zeker dat ze garant zullen staan voor klasse albums,maar ik moet toegeven dat ik geen expert ben --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Ik waag wel een gokje, Volgens mij is het Frank Zappa and the Mothers of Invention. Heb zelf 1 Zappa CD een soort greatest hits. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts