Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Daar zitten zeer fraaie exemplaren tussen. Ik heb er zo'n 30 van. Ongeveer 20 uit de witte serie en 10 uit de zwarte. Bovendien heb ik nog eren cassette waarin nog 6 van dit platen zitten. Daar kun je je nooit een buil aan vallen.

Wat is het verschil tussen witte en zwarte serie?

De zwarte serie heet: ji grandi del Jazz en is door RCA uitgebracht. De witte door Armando Curcio. Twee verschillende series dus. Van de zwarte zijn er kennelijk 104 uitgegeven.

ik heb caiway glasvezel, in ieder geval de snelste provider van nederland (volgens netflix); de plaat is zeer beperkt en kost meen ik 140€ (3 Lp's, wel mooie en uitgebreide documentatie; bij de download zit niks) de cd is 100€ (zelfde inhoud, 113 tracks).

De downloads op hi-res flac klinken in ieder geval veel beter dan de gewone cd.

Vinyl klinkt bij mij altijd sowieso altijd/meestal het best maar ik vind de hi-res downloads een echte aanwinst; wat kwaliteit betreft zit er nooit een zeperd tussen en dat wil bij vinyl nog wel eens tegenvallen

Maar zou de plaat cq cd niet beter klinken en dat zeg ik omdat er een groot verschil is in het horen tussen provider kpn en provider ziggo want die heb ik jaren naast elkaar gehad.;

Mvg wol

Wanneer het bestand eenmaal binnen is maakt dat toch niet uit ? Je haalt n.l. niet meer dan een bestand binnen. De afspeelkwaliteit wordt dan bepaald door de apparatuur waarop je het afspeeld. Bij streamen zou het anders kunnen zijn. Edited by Hans van Liempd

Nee Hans je hoort grote verschillen, ik dacht vier jaar geleden het is klein verschil , maar ik heb van alles geprobeerd verschillende streamer , s, router, s server, s, , rj 45 kabel maar verschil was groot tussen provider, s,

En ik vond de cd beter cq plaat.

Mvg wol

Dus jij hoort bij het afspelen van een muziekbestand of dit via Ziggo of Kpn is gedownload? Sterk...

• 3 weeks later...

Hey @Tubejack ga jij die nieuwe van Coldplay kopen of heb je hem al?

Marillion - Marbles van de sint gekregen, dat had de band moeten inkorten van 2 naar 1 cd. Er staan wel hele mooie nummers op.

Ik heb hem nog niet Ivan.  Nog niet geluisterd ook :o