Henrie Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 Ik vind het zo jammer dat hier de laatste tijd bijna alleen maar over fusion wordt gepraat. Alsof er geen leuke(re) muziek is zeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 Die dixie Dregs (Met Dave Larue op bass en Steve Morse) is ook erg fraai en zeker stevig. Voor de bassliefhebbers hier deze Cd. Dave Larue ''hub city kids'' 1992 (Audio Image) Met Mike Stern ,T lavits ,Van romaine ,ea. ...Knaller. Nu niet zeuren dat de cover niet goed te zien is. Ik vind het zo jammer dat hier de laatste tijd bijna alleen maar over fusion wordt gepraat. Alsof er geen leuke(re) muziek is zeg... Nee is er ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 blablabla Tsja, jij kon ook op een dag lopen Je commentaar komt h Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 blablabla Tsja, jij kon ook op een dag lopen Je commentaar komt h Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 Dan laat mij toch lekker de snob zijn? Ik heb tenminste wel een paar leuke plaatjes in huis, en niet alleen maar Lipstickjes van 3 dollar, enz.enz. Wat mij opvalt is dat er veel middelmaat wordt gekocht, voor weinig geld. Dat is een constatering. Maar je kunt nou eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dan moet je de portemonnee vaker trekken. Die titels die Skiffer heeft gekocht: daar moet je voor gaan, maar die kosten nou eenmaal een paar centen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 blablabla Tsja, jij kon ook op een dag lopen Je commentaar komt h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 Vandaag in de bus, nu aan het genieten.... Special EFX - Party (2003) Chieli Minucci - Night grooves (2003) en tot slot deze, die ik al eerder had ontvangen ... Ray Obiedo - Modern world (1999) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 Ik kick er op als ik cd's gepost zie die je nergens ziet. www.fear-dark.com Eat your heart out. En dat voor prijzen van tussen de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 Ik kick er op als ik cd's gepost zie die je nergens ziet. www.fear-dark.com Eat your heart out. En dat voor prijzen van tussen de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 Ik kick er op als ik cd's gepost zie die je nergens ziet. www.fear-dark.com Eat your heart out. En dat voor prijzen van tussen de Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 Ben nu naar deze Cd aan het luisteren. Heb ik vandaag samen met nog 3 andere Japanse Cd,s ontvangen. Common Ground ''common ground'' 1994 (LoLo) Met Dennis Chambers ,Randy Brecker, Chris Farr,ea. Prima avant garde (gitaar/trompet) fusion voor de getrainde oren. Deze is ook aardig ,vooral het nummer ''Point east'' is Welke zijn toch die 3 Japanse Cd,s? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 april 2004 Report Share Posted 20 april 2004 Welke zijn toch die 3 Japanse Cd,s? Welke het ook zijn, ik zeg toch wel Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Sommige mensen zijn zo ontzettend ...!!!! Lezen altijd overal wat negatiefs om iemand neer te zetten als een snob of wat dan ook. Achterlijk gewoon. Lees eerst maar eens beter wat er staat alvorens met een beschuldigend vingertje te wijzen. Er wordt net gedaan alsof ik mensen met een smalle beurs minderwaardig vindt. Dat heb ik nergens geschreven,kom nou! Ook heb ik nooit beweerd dat goedkope cd's bijvoorbaat slechte cd's zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Ook heb ik nooit beweerd dat goedkope cd's bijvoorbaat slechte cd's zijn. Goedkope Cd,s zijn zeker niet slecht zoals deze top jazzrock Cd die maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Vorige week aardig vinyl gescoord in Finland ,vandaag op de (draaitafel)mat. Jukka Tolonen ''JTB'' 1979 (Pick Up) Leuk detail pianist/keyboard player Joachim Kuhn speeld hier op mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Schrijven is gemakkelijk, lezen is een kunst En toch schrijven maar weinigen hear reviews, naast foto's van covers zie ik graag een kleine beschrijving van zo'n cd, tis lastig maar het helpt wel Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 En toch schrijven maar weinigen hear reviews, naast foto's van covers zie ik graag een kleine beschrijving van zo'n cd, tis lastig maar het helpt wel Dat vind ik inderdaad ook altijd wel leuk, even zo'n beknopte omschrijving. (waar ik dan niet onder versta een opsomming van alles mensen die aan de plaat hebben meegewerkt) Wat ik ook vaak wel leuk vind is een link naar een/de site van de betreffende band/artiest, waar e.v.t. ook geluidsbestanden zijn te beluisteren. Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Heb vandaag deze Cd ontvangen .....en hou ik er aan over. Nou Ome Henk, dat jij hier anno 2004 opgewonden van kunt raken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Heb vandaag deze Cd ontvangen .....en hou ik er aan over. Nou Ome Henk, dat jij hier anno 2004 opgewonden van kunt raken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Hoe is trouwens die dubbel live yayu okuku?? Is best wel aardig gitaarwerk ,maar alleen die keyboards en drumsolo,s in veel nummers vind ik wat irritant ,maar mischien zul jij deze wel mooi vinden. Luister maar eens naar deze top Japanse gitaar fusion Cd,s .Om te smullen ...Mmmmm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Ach Qwert, dat meende ge toch nie? Laatst was ik op een rommelmarkt, en daar speelde zo'n one-man-band, je weet wel : cheap synthesizertje met ingebouwde ritmebox, en speulen dat ie dee! Moeke en Gert van de overkant gingen helemoal uut 't dakske. Die sound deed me direct aan Dezona denken. Dus ik keek niet maar Maarehh....kreeg ook deze cd binnen: werkelijk een fantasties plaatje! Joe Chambers-Mirrors (geen familie van...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Laatst was ik op een rommelmarkt, en daar speelde zo'n one-man-band, je weet wel : cheap synthesizertje met ingebouwde ritmebox, en speulen dat ie dee!Moeke en Gert van de overkant gingen helemoal uut 't dakske. Die sound deed me direct aan Dezona denken. Dus ik keek niet maar Krijg ook een cd van fragile, ken ik 1 nummer van, nou dat was echt "YESSS zo moet het klinken!" voor me Heb jij neem ik aan ook 1 of meerdere cd's van?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Ga jij straks maar lekker luisteren naar Casiopea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Ga jij straks maar lekker luisteren naar Casiopea. Ik hoop inderdaad dat ze er zijn qwert!! Heb je de uzeb ontvangen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Ga jij straks maar lekker luisteren naar Casiopea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts