PackardGoose Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Laatst was ik op een rommelmarkt, en daar speelde zo'n one-man-band, je weet wel : cheap synthesizertje met ingebouwde ritmebox, en speulen dat ie dee!Moeke en Gert van de overkant gingen helemoal uut 't dakske. Die sound deed me direct aan Dezona denken. Dus ik keek niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Had ik ja, maar er is bij me ingebroken en ik ben 326 cd's kwijt. Helaas, geen Fragile meer op het moment, ik heb er alweer een paar opnieuw besteld. Bij jou ook ? In 1990 is er ook eens bij mij ingebroken door een gore junk (Die gast was nota bene mijn buurman ) Ben hierdoor zo,n 75 Cd,s en tientallen Lp,s kwijtgeraakt ,en schade aan mijn instalatie op de koop toe Het is dat de politie deze gast heeft laten verhuizen anders had ik ,m echt wat aangedaan (Al moest ik ervoor zitten!!) .Het lijkt wel alsof die gore junks het op de fusionliefhebbers voorzien hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Ga jij straks maar lekker luisteren naar Casiopea. Ik hoop inderdaad dat ze er zijn qwert!! Heb je de uzeb ontvangen?? Nu weet ik ook wat jij de hele dag op jouw werk doe. computeren in de tijd van de baas. Casiopea is bij jou aangekomen ,helaas nog NIET die Uzeb. Was 6 uur begonnen, had het zin er eventjes af (en er is ook zoiets als een pauze ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Had ik ja, maar er is bij me ingebroken en ik ben 326 cd's kwijt. Helaas, geen Fragile meer op het moment, ik heb er alweer een paar opnieuw besteld. Bij jou ook ? In 1990 is er ook eens bij mij ingebroken door een gore junk (Die gast was nota bene mijn buurman ) Ben hierdoor zo,n 75 Cd,s en tientallen Lp,s kwijtgeraakt ,en schade aan mijn instalatie op de koop toe Het is dat de politie deze gast heeft laten verhuizen anders had ik ,m echt wat aangedaan (Al moest ik ervoor zitten!!) .Het lijkt wel alsof die gore junks het op de fusionliefhebbers voorzien hebben. Nou nou, niet zo laag doen over junks, het zijn per slot ook God's creaties Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Deze CD zou ik graag op de mat horen ploffen. JOHN BLAKE / DIDIER LOCKWOOD / MICHAL URBANIAK: RHYTHM & BLU. J-ISSUED: CANYON RECORDS, D32Y0096(CD) RELEASED: JUNE 21, 1987, JAPAN Deze mag gerust een rib uit mijn lijf kosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Deze CD zou ik graag op de mat horen ploffen. JOHN BLAKE / DIDIER LOCKWOOD / MICHAL URBANIAK: RHYTHM & BLU. J-ISSUED: CANYON RECORDS, D32Y0096(CD) RELEASED: JUNE 21, 1987, JAPAN Deze mag gerust een rib uit mijn lijf kosten. Die muziekanten ken ik wel, die LP heb ik wel eens gezien, maar wat kan ik verwachten van deze cd? Die hoes doet me denken aan een John Scofield cd volgens mij. Zijn het alleen maar 3 violisten? Dan houdt het meteen op voor mij, dat soort dingen zullen wel knap zijn, maar niet aan mij besteedt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Nou nou, niet zo laag doen over junks, het zijn per slot ook God's creaties Mooie kerel dan, die God Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Vanavond weer eens bij Kroese wezen shoppen: Fuse One - met Stanley Clarke, Larry Coryell, Paulinho Da Costa, Joe Farrell, John McLaughlin, Ronnie Foster, Lenny White, Tony Williams (1980/reissue 2003 CTI/Sony - 20 bits HDCD) Bob Berg/Mike Stern Group - Games met Dennis Chambers en Lincoln Goines(Jazzdoor 1992) ( >> linkje << ) Gerald Veasley - On the fast track (bassfusion) (Heads up 2001/20 bits HDCD) Special EFX - Special delivery (1983) Special EFX - Butterfly (2001) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Vanavond weer eens bij Kroese wezen shoppen: Die ''fuse one'' heb ik ooit op Lp gehad , best wel aardig (Geen fusion knaller) De meeste CTI releases zijn vrij smooty ,a la George Benson. Kun je eens uitkijken naar fuse one uit 1984 (Tweede LP op Japans Electric Bird records). Die special EFX is een heruitgave (Maar met de zelfde nummers) Ik heb deze Cd op het orginele GRP label. Zie de verschillen. Jouw uitvoering. Mijn uitvoering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Mijn uitvoering. Ik vind mijn hoesje t Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 23 april 2004 Report Share Posted 23 april 2004 Fragile Vandaag binnen, de meest stevige en technische fusion die ik tot nu toe gehoord heb! I love it Laat eens wat horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 23 april 2004 Report Share Posted 23 april 2004 Hier zul je ze hebben: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 23 april 2004 Report Share Posted 23 april 2004 Had ik ja, maar er is bij me ingebroken en ik ben 326 cd's kwijt. Helaas, geen Fragile meer op het moment, ik heb er alweer een paar opnieuw besteld. Bij jou ook ? In 1990 is er ook eens bij mij ingebroken door een gore junk (Die gast was nota bene mijn buurman ) Ben hierdoor zo,n 75 Cd,s en tientallen Lp,s kwijtgeraakt ,en schade aan mijn instalatie op de koop toe Het is dat de politie deze gast heeft laten verhuizen anders had ik ,m echt wat aangedaan (Al moest ik ervoor zitten!!) .Het lijkt wel alsof die gore junks het op de fusionliefhebbers voorzien hebben. mm mag ik ook nog even een duit in het zakje doen? Bij mij zijn 7 jaar terug zo'n kleine 200 cds gejat !! allemaal vette free jazz etc.. krijg je never verkocht, was ook een %$#% junk. Kreeg van de verzekering nog geen 10 piek per cd terug ( (waren meeste import cds dus dan weet je het wel kwa prijzen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Hier zul je ze hebben: Zijn de Blue Diamonds tegenwoordig met z'n vijven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 dit album op 200gram vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Hier zul je ze hebben: Zijn de Blue Diamonds tegenwoordig met z'n vijven? Uhhm, het zijn de Selvera's (Blauwe Korenbloemen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Had ik ja, maar er is bij me ingebroken en ik ben 326 cd's kwijt. Helaas, geen Fragile meer op het moment, ik heb er alweer een paar opnieuw besteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Beter is om je collectie te taxeren en een verzekering af te sluiten, waar met het taxatierapport rekening wordt gehouden. Nadeel hiervan is dat je collectie zich steeds uitbreid... Dan zal de taxateur bij jou niet meer dan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Wat dat betreft (die 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Wat een stoute jongen zeg, die Qwert Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Dan krijg jij eerstdaags ook een kadootje. In mijn profiel kun je een passende dag voor kadootjes vinden Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 O,ja nu ik hier toch ben effe mijn nieuwe aanwinst posten (Met dank aan audiopaul). Geremasterde Cd uitgave van deze Lp uit 1980. Jazzrock in de stijl van het oudere Bob James werk ,maar met het ''herkenbare'' CTI label geluid. alleen die SBM remastering was nou niet echt nodig geweest. BTW: Ondanks grote bezetting ,is het geen grote fusion plaat. Maar wel aardig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Deze heb ik vanmorgen ontvangen, omdat ie gejat was, moest ik opnieuw kopen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts