berend Posted 10 juli 2004 Report Share Posted 10 juli 2004 Hoi Berend, Mooie LP die van Brendan Croker! Heb ik ook nog op vinyl. Heeft later nog samen met o.a. Mark Knopfler in de Notting Hillbillies gezeten. (1 van de weinige LP/CD's waarbij ik vrijwel alle nummer mooi vind) (Brendan speelde een paar maanden geleden nog in m'n stamkroeg in Assen, een akoestische set. Oude kop heeft ie inmiddels maar nog steeds dezelfde stem en 'n symphatieke kerel) ben ik het helemaal mee eens heb de hillbillies ook op vinyl lijkt ook wat op de lp van chet atkins en mark knopfler neck and neck heb ik ook op vinyl deze dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Zojuist deze 2 besteld via NLstore: EN Greetings, Al co Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Zojuist deze 2 besteld via NLstore: Greetings, Al co En nu maar hopen dat ze snel leveren! Op m'n laatste bestelling van een vrij recente cd bij NL-store heb ik 3!! maanden gewacht, terwijl de prognose max. 12 werkdagen was! Op het laatst jeukten m'n handen om 'm maar bij Kroese mee te nemen, waar die cd gewoon in de bakken bleek te staan en nog ietsjes goedkoper ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 3 maanden is inderdaad erg lang AudioPaul ! Ik heb 't zelf ook ooit 1 keer meegemaakt, toen duurde 't nog langer, maar dat was een moeilijk te leveren CD. Na een emailtje werd me toen gevraagd of ik de bestelling alsnog wilde laten doorgaan of annuleren en kreeg dan m'n geld terug. Ik heb ook weleens meegemaakt dat ik de bestelde CD eerder kreeg dan verwacht Ik heb nu zo'n 35 tot 40 x besteld bij NLstore, en 't verloopt tot nu toe altijd vlekkeloos! Ze hebben ontzettend veel keuze, en zijn over 't algemeen vrijwel altijd zo'n 4 tot 6 euro goedkoper dan de winkels in mijn omgeving. Ook de bonusmiles die je ontvangt bij elke bestelling vind ik wel prettig. Zo spaar je onopgemerkt en heb op die manier 1 CD voor nop kunnen bestellen. Wel vind ik 't frappant dat als je een titel van een CD/LP invoert, er vrijwel altijd 2 of meerdere van zijn die verschillen in prijs Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 3 maanden is inderdaad erg lang AudioPaul ! Ik heb 't zelf ook ooit 1 keer meegemaakt, toen duurde 't nog langer, maar dat was een moeilijk te leveren CD. Na een emailtje werd me toen gevraagd of ik de bestelling alsnog wilde laten doorgaan of annuleren en kreeg dan m'n geld terug. Ik heb ook weleens meegemaakt dat ik de bestelde CD eerder kreeg dan verwacht Ik heb nu zo'n 35 tot 40 x besteld bij NLstore, en 't verloopt tot nu toe altijd vlekkeloos! Ze hebben ontzettend veel keuze, en zijn over 't algemeen vrijwel altijd zo'n 4 tot 6 euro goedkoper dan de winkels in mijn omgeving. Ook de bonusmiles die je ontvangt bij elke bestelling vind ik wel prettig. Zo spaar je onopgemerkt en heb op die manier 1 CD voor nop kunnen bestellen. Wel vind ik 't frappant dat als je een titel van een CD/LP invoert, er vrijwel altijd 2 of meerdere van zijn die verschillen in prijs Mvg, Alco Ook toevallig, ik wacht namelijk ook al 9 weken op een cd die 10 dagen levertijd zou hebben.Ook bij NL store. Dat ze meerdere titels hebben staan komt omdat ze betrekken van verschillende aanbieders, en ook verschillende persingen soms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 3 maanden is inderdaad erg lang AudioPaul ! Ik heb 't zelf ook ooit 1 keer meegemaakt, toen duurde 't nog langer, maar dat was een moeilijk te leveren CD. Na een emailtje werd me toen gevraagd of ik de bestelling alsnog wilde laten doorgaan of annuleren en kreeg dan m'n geld terug. Ik heb ook weleens meegemaakt dat ik de bestelde CD eerder kreeg dan verwacht Ik heb nu zo'n 35 tot 40 x besteld bij NLstore, en 't verloopt tot nu toe altijd vlekkeloos! Ze hebben ontzettend veel keuze, en zijn over 't algemeen vrijwel altijd zo'n 4 tot 6 euro goedkoper dan de winkels in mijn omgeving. Ook de bonusmiles die je ontvangt bij elke bestelling vind ik wel prettig. Zo spaar je onopgemerkt en heb op die manier 1 CD voor nop kunnen bestellen. Wel vind ik 't frappant dat als je een titel van een CD/LP invoert, er vrijwel altijd 2 of meerdere van zijn die verschillen in prijs Mvg, Alco Ook toevallig, ik wacht namelijk ook al 9 weken op een cd die 10 dagen levertijd zou hebben.Ook bij NL store. Dat ze meerdere titels hebben staan komt omdat ze betrekken van verschillende aanbieders, en ook verschillende persingen soms. ik heb een verschrikkelijk hekel aan lang wachten ik heb het bij nl store nog niet meegemaakt en bestel geregeld een lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 tja een oldie IRON BUTTERFLY METAMORPHOSIS c 1970 had de elpee al en nu dus ook de cee dee heerlijk weer is ff om naar te luisteren zeker na zoon dag in de cabrio rond te hebben gereden 1 free flight 0:40 2 new day 3:08 3 shady lady 3:50 4 best years of our life 3:55 5 slower than guns 3:37 6 stone believer 5:20 7 soldier in our town 3:10 8 easy rider 3:06 9 butterfly bleu 14:03 allemaal songs as it is Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 12 juli 2004 Report Share Posted 12 juli 2004 Receiving Tomorrow - Xystus (buit van een dagje Jamrock) Link to comment Share on other sites More sharing options...
record marc Posted 13 juli 2004 Report Share Posted 13 juli 2004 Gescoort op de jaarmarkt in zwolle voor totaal van nog geen 10 euro: count basie - afrique, 1971 Moeilijk verkrijgbare LP, maar wat een juweel: swingt en funkt de pan uit onder de briljante leiding van Oliver Nelson. crusaders-chain reaction, 1975 Een van de beste funky-groove albums van deze knakkers: joe sample, wayne henderson, wilton felder, stix hooper en larry carlton. neville brothers-fiyo on the bayou, 1981 Harde new orleans funk met wat Meters songs in een nieuw jasje. Ach ja, vinyl het heeft wel wat...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 15 juli 2004 Report Share Posted 15 juli 2004 TONY LEVIN ''pieces of the sun'' 2002 (Narada) Progressieve sympho fusion van deze (ex King Crimson) bassist. O,ja let vooral eens op het keyboardwerk van Larry Fast, alias De BV haast in de electronica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Vandaag deze Cd (Uit Japan, maar via de States) toegestuurd gekregen. De eerste Mike Stern LP na 21 jaar eindelijk op CD verschenen. Wel valt mij op dat ze waarschijnlijk de LP uit 1983 op Cd hebben gezet (Hoorbaar aan kleine tikjes) Dit zal denk ik te maken hebben dat ze niet meer over de orginele master beschikten. Bezetting: Mike Stern : guitar Hiram Bullock : guitar David Sanborn : alto saxophone Tom Barney : bass-guitar Victor Lewis : drums Buggsy Moore : percusion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Wel valt mij op dat ze waarschijnlijk de LP uit 1983 op Cd hebben gezet (Hoorbaar aan kleine tikjes) Dit zal denk ik te maken hebben dat ze niet meer over de orginele master beschikten. Bezetting: Mike Stern : guitar Hiram Bullock : guitar David Sanborn : alto saxophone Tom Barney : bass-guitar Victor Lewis : drums Buggsy Moore : percusion Ach, de Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Jongens ik kan er ook niks aan doen, het lijkt erop of ik het expres doe maar dat is echt niet zo, deze cd is ook alweer zo moeilijk verkrijgbaar, maar wel een stukje fantastische jazz-fusion waar je U tegen zegt. Kwam vanmiddag met de post mee: JON HERINGTON-The complete rhyming dictionary (PIONEER RECORDS-Japan) Deze jongens doen mee op deze dikke deur: Jon Herington-guitars,keyboards Jim Beard-keyboards Victor Bailey-bass Peter Erskine-drums Arto Tuncboyaciyan-percussions Leno Gomez-bass clarinet,flute Ralph Bowen-saxophones Michael Mossman-trumpet,trombone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Jongens ik kan er ook niks aan doen, het lijkt erop of ik het expres doe maar dat is echt niet zo, deze cd is ook alweer zo moeilijk verkrijgbaar, maar wel een stukje fantastische jazz-fusion waar je U tegen zegt.Kwam vanmiddag met de post mee: JON HERINGTON-The complete rhyming dictionary (PIONEER RECORDS-Japan) Deze jongens doen mee op deze dikke deur: Jon Herington-guitars,keyboards Jim Beard-keyboards Victor Bailey-bass Peter Erskine-drums Arto Tuncboyaciyan-percussions Leno Gomez-bass clarinet,flute Ralph Bowen-saxophones Michael Mossman-trumpet,trombone Kijk, dat is nou een leuke tip! De bezetting is interessant en de cd is (gelukkig) niet zo ontzettend lastig verkrijgbaar, is dus nu ook naar mij onderweg! In blijde verwachting (beide vallen morgen in de bus) ben ik van: Mitsuru Sutoh - Trix Index (Electric Bird Japan 2004) en... Chad Wackerman - Scream (Favored Nations 2004) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 He, dat heb jij mooi effe snel geregeld, hoe flik je me dat dan? Dat Trix Index gebeuren heb ik ook op mijn verlanglijstje staan, maar ik heb al zo'n enorme bak geld uitgegeven deze maand. Die Wackerman heb ik ook: een juweeltje.Die man is ook zo goed. (maar Qwert zegt wel eens: niet voor tere oortjes, nou dat is deze ook:beslist niet voor tere oortjes!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 He, dat heb jij mooi effe snel geregeld, hoe flik je me dat dan?Dat Trix Index gebeuren heb ik ook op mijn verlanglijstje staan, maar ik heb al zo'n enorme bak geld uitgegeven deze maand. Die Wackerman heb ik ook: een juweeltje.Die man is ook zo goed. (maar Qwert zegt wel eens: niet voor tere oortjes, nou dat is deze ook:beslist niet voor tere oortjes!) Die nieuwe Mitsuru Sutoh heb ik ook wel oren naar staan, maar wacht eerst effe de bevindingen van audiopaul af. Want ik heb er al twee van staan. Wel verwacht ik volgende week uit de fonotheek deze CD (volgens mij heb ik deze al eens jaren eerder geleend ,cover komt mij bekend voor). Maar ook hiervan heb ik al twee Cd,s. Nu deze derde nog beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 He, dat heb jij mooi effe snel geregeld, hoe flik je me dat dan? Gewoon een beetje mazzel! Ik heb meteen al een mailtje gehad, cd wordt waarschijnlijk morgen al verstuurd! Ben heel benieuwd, hoewel ik nu effe sjagerijnig ben van het oefenen m.b.v. van een bastablatuur van Victor Bailey's Low Blow ...... ik krijg er namelijk kramp van in m'n vingers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Die nieuwe Mitsuru Sutoh heb ik ook wel oren naar staan, maar wacht eerst effe de bevindingen van audiopaul af. Want ik heb er al twee van staan. Laat ik je weten! "Favor of my friends" bevalt me in ieder geval ook erg goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Die nieuwe Mitsuru Sutoh heb ik ook wel oren naar staan, maar wacht eerst effe de bevindingen van audiopaul af. Want ik heb er al twee van staan. Laat ik je weten! "Favor of my friends" bevalt me in ieder geval ook erg goed! Welke heb jij dan nu, de onderste of de bovenste CD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Die nieuwe Mitsuru Sutoh heb ik ook wel oren naar staan, maar wacht eerst effe de bevindingen van audiopaul af. Want ik heb er al twee van staan. Laat ik je weten! "Favor of my friends" bevalt me in ieder geval ook erg goed! Welke heb jij dan nu, de onderste of de bovenste CD? Goh, hij heeft er weer 2 uitvoeringen van .......patser! Ik heb trouwens de onderste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 hoewel ik nu effe sjagerijnig ben van het oefenen m.b.v. van een bastablatuur van Victor Bailey's Low Blow ...... ik krijg er namelijk kramp van in m'n vingers! Vaker aan voorhuid jogging doen, worden jou vingers soepel van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 hoewel ik nu effe sjagerijnig ben van het oefenen m.b.v. van een bastablatuur van Victor Bailey's Low Blow ...... ik krijg er namelijk kramp van in m'n vingers! Vaker aan voorhuid jogging doen, worden jou vingers soepel van. Paul laat dat nou doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 hoewel ik nu effe sjagerijnig ben van het oefenen m.b.v. van een bastablatuur van Victor Bailey's Low Blow ...... ik krijg er namelijk kramp van in m'n vingers! Vaker aan voorhuid jogging doen, worden jou vingers soepel van. Zeg hoor es, ik ben gelukkig getrouwd hoor! Ik doe trouwens inderdaad wel wat "stretch"-oefeningen, maar dan op de bas zelf! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Goh, hij heeft er weer 2 uitvoeringen van .......patser! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 juli 2004 Report Share Posted 16 juli 2004 Ik moet ook weer wat nieuwe albums gaan kopen. Ik heb van een goeie kennis eenwaardebon van NL Store gekregen voor wat werkzaamheden aan zijn PC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts