Henrie Posted 29 maart 2005 Report Share Posted 29 maart 2005 Dit weekend gekocht: Portishead - Dummy The Smashing Pumpkins - Mellon Collie And The Infinity Sadness Die heb ik allebij Portishead op CD en Vinyl Ik heb ze (uiteraard) alleen op cd. Leuke albums, en in de aanbieding bij nota bene de Free Record Shop... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 Deze weken "gescoord" * LP: Genesis- Three sides Live Genesis- Invisible Touch Phil Collins- Face Value Dire Straits- Money for nothing ( een betere dan ik al had ) Toto- IV Van Halen- " Spandau Ballet- Through the Barricades Bruce Springsteen- Born in the USA Nieuw op LP: Moby- Hotel Pink Floyd: Eclipsed I & II ( een bootleg opgenomen vanaf de radio in 1972, die linea recta teruggaat wegens een erbarmelijke kwaliteit Jammer!!!) CD: BlueNote Trip JazzaNova In bestelling: Caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 Pink Floyd dark side of the moon 30th aniversry edition 180/200?? gr Die heb ik ook, hij is 180Gr. Ik zit vast nog wel een week of wat langer te wachten op: Rimsky-Korsakov: Scheherazade 180Gr. vinyl The Vienna State Opera Orchestra conducted by Hermann Scherchen Recording: May 1957 at Mozartsaal, Vienna, by Karl Wolleitner Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 Het is nu 15:12 uur en de TPG koerier kwam dit brengen. HAWKWIND ,warrior on the edge of time, 1975 (UA). Deze CD bevat een fraai vormgegeven boekwerk met uitgebreide discografie in biografie van deze band. RITCHI & ANTTI ,generator, 1995 (Legato) Dit is een echte must voor de gitaarfusion freaks onder jullie! Ome Henk en Audiopaul dit is jullie absoluut op het (grote) lijf geschreven! En Scott Henderson speeld subliem op het tweede nummer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 Iets h Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 RITCHI & ANTTI ,generator, 1995 (Legato) Dit is een echte must voor de gitaarfusion freaks onder jullie! Die heb ik tot nu toe nog niet (tegen een normale prijs) kunnen vinden Ik ook niet, heb er ruim 100$ voor betaald. Maar die hoge prijs ben ik allaaaaaang weer vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 M'n meest recente aanschaf: The Code This is a great album by a superb fusion quartet from Canada. (Simular to "Five After Four"!!!) The band is playing like TRIBAL TECH and/or SCOTT HENDERSON, but they play their own compositions. If you are a guitar-progressive Fusion Fan: this cd is a must have!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 Gekregen, een naar alle waarschijnlijkheid originele Japanse LP inclusief (Japans) tekstblad. Ik heb hem nog niet afgespeeld, maar de plaat ziet eruit als nieuw. Kan niet wachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 Hubertinus En, hoe is ie? De moeite waard? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 31 maart 2005 Report Share Posted 31 maart 2005 Henrie, het is dus een 3 dubbel cd. Ik heb toch nog toe bijna 2 hele schijfjes gedraaid. Schijfje 2 vind ik tot nog toe het beste. Maar ik moet ze nog eens wat vaker gedraaid hebben. De prijs kan per zaak verschillen. Op de ene plaats 29,95 op een andere 24,95 en bij Bol.com 23,99. Ik heb 24.95 betaald bij een platenzaak in de buurt van mijn werk. Verdeling is als volgt: schijfje 1 ouder werk, schijfje 2 middenperiode, schijfje 3 laatste periode. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 maart 2005 Report Share Posted 31 maart 2005 Henrie, het is dus een 3 dubbel cd. Ik heb toch nog toe bijna 2 hele schijfjes gedraaid. Schijfje 2 vind ik tot nog toe het beste. Maar ik moet ze nog eens wat vaker gedraaid hebben. De prijs kan per zaak verschillen. Op de ene plaats 29,95 op een andere 24,95 en bij Bol.com 23,99. Ik heb 24.95 betaald bij een platenzaak in de buurt van mijn werk. Verdeling is als volgt: schijfje 1 ouder werk, schijfje 2 middenperiode, schijfje 3 laatste periode. Hubertinus Hoi, Ik zal 'm zelf ook nog wel een keer gaan beluisteren. Tot nu toe ben ik niet zo'n fan van z'n vroege werk (voor zover ik dat ken), maar misschien verandert dat hiermee... De prijzen die jij noemt, vallen zeker mee, voor een 3cd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 31 maart 2005 Report Share Posted 31 maart 2005 Hubertinus h Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 31 maart 2005 Report Share Posted 31 maart 2005 had al gekog tijdje geleden dvd the birhtday party Pleasure heads Must Burn nummers uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 schijfje 2 vind ik het beste. Schijfje 3 is dus het latere werk en dan vind ik toch alles meer van hetzelfde. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 2 april 2005 Report Share Posted 2 april 2005 Gisteren is deze binnegekomen: Zal zeer binnenkort de andere cd die ze gemaakt heeft ook maar aanschaffen Dat is dan deze: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 2 april 2005 Report Share Posted 2 april 2005 Ah, die heb ik ook. Btw, check this out, als je enkele video fragmenten van haar wilt zien (clip, interview, en akoestisch-live) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 2 april 2005 Report Share Posted 2 april 2005 Ah, die heb ik ook. Btw, check this out, als je enkele video fragmenten van haar wilt zien (clip, interview, en akoestisch-live) Groeten, Alco Hoi Alco, Op je site zag ik ook nog lucinda williams (en nog meer americana) staan, het zit bij mij in de planning om in juni naar 1 van haar 2 concerten te gaan in paradiso. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2005 Report Share Posted 2 april 2005 Volgens sommigen h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 april 2005 Report Share Posted 2 april 2005 16 Horsepower - Secret South A Perfect Circle - Mer De Noms A Perfect Circle - Thirteenth Step Nirvana - MTV Unplugged In New York Tori Amos - Scarlet's Walk (Limited Edition) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 2 april 2005 Report Share Posted 2 april 2005 Hoi Alco, Op je site zag ik ook nog lucinda williams (en nog meer americana) staan, het zit bij mij in de planning om in juni naar 1 van haar 2 concerten te gaan in paradiso. Ha die Jaapie, Vrienden van mij gaan ook, en ze vroegen al of ik ook mee wou, maar Amsterdam is me net wat te ver voor Lucinda Williams. (vind enkele nummers van haar wel erg mooi, maar lang niet alles) Nog 3 weekies, en dan.... 't summum voor de Americana liefhebber. Blue Highways festival in Utrecht. Heb er wel weer zin in. (wat mij betreft mochten de lijst met namen halveren, daardoor de prijs halveren, en de dag halveren tot een mooi avond vullen programma) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 2 april 2005 Members Report Share Posted 2 april 2005 Gekocht op vinyl. Klinkt lekker vet trouwens... Groet , Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 2 april 2005 Report Share Posted 2 april 2005 ik heb vandaag deze binnen gekregen Tchaikovsky - 1812 Overture en Symphony No.6 "Pathetique" Smetana - The Moldau cd van chesky records besteld voor me moeder. Heb hem er ook stiekum bij mij aan het draaien had ik em nu maar 2 keer besteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 2 april 2005 Report Share Posted 2 april 2005 3CD van Nick Cave nu vr 20 euro in de bilbo (voor de mensen in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Deze komt zeer binnenkort, eerst een vorige bestelling van storenl afwachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts