1ennalloor Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Als je het complete verhaal, waar dit plaatje onderdeel van is, eens zou willen zien moet je dit stripalbum eens inkijken: Het is het tweede verhaal in deze bundel, getiteld Het Uitstapje. (Luc en Fran Link to comment Share on other sites More sharing options...
ohguttegut Posted 10 april 2005 Report Share Posted 10 april 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 10 april 2005 Report Share Posted 10 april 2005 Die Metro's zijn toch helemaal niets bijzonders? Muziekaal gezien bedoel ik.Heb ze weer de deur uit gedaan, want ik vind het maar gladjes. Op zich zijn dat geen echte toppers, maarja sommige hier (ze weten wel wie ik bedoel) krijgen er toch echt natte dromen van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ohguttegut Posted 10 april 2005 Report Share Posted 10 april 2005 Die Metro's zijn toch helemaal niets bijzonders? Muziekaal gezien bedoel ik.Heb ze weer de deur uit gedaan, want ik vind het maar gladjes. Die Metro's staan garant voor lekker luistergenot en ja, wellicht wordt het vanaf hun debuut gladder en gladder, maar daarom hoeft dat het luistergenot niet te drukken Als je van Marco Borsato houd, dan is dit een topper. Metro is net Borsato, maar dan zonder zang Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 11 april 2005 Report Share Posted 11 april 2005 Zeven cd's: Ben Webster - Live At Stampen Stockholm 1969-73 op Storyville: Mengelberg conducts Beethoven, op Tahra: Rachmaninov en Chopin: Piano Sonates etc. door H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 11 april 2005 Report Share Posted 11 april 2005 Cannonball Adderley-Somethin Else Hank Mobley- Soul Station Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 april 2005 Report Share Posted 11 april 2005 En deze mooie ouwe jazz-rock en fusion meuk heb ik weer gescoord, o.a. bij m'n adresje in Arnhem....alles op vinyl. Jeff Berlin - Pump it (Passport 1986) Brand X - Unorthodox behaviour (Charisma 1976) Stanley Clarke - Rocks, pebbles and sand (1980) Billy Cobham - Power Play (1986) Billy Cobham - Alivemutherforya (1977) Steve Khan - Arrows (1979) Mahavishnu Orchestra - Apocalypse (1974) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 april 2005 Report Share Posted 11 april 2005 ... en deel 2: John Mc Laughlin - Passion, grace & fire (1982) John Mc Laughlin - Extrapolation (1969) Jeremy Steig - Firefly (1977) Steps Ahead - Steps Ahead (1983) Lenny White - Big City (1977) Lenny White - Steamline (1978) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 En deze mooie ouwe jazz-rock en fusion meuk heb ik weer gescoord, o.a. bij m'n adresje in Arnhem....alles op vinyl. En ik op CD (op die Jeff Berlin na dan) Die Jeff Berlin bevat meer pop/rock dan fusion, staan maar enkele instrumentale nummers op, ondanks dat Frank Gambale erop meespeeld, is het geen topper. Alivemotherforya is een live plaat met nummers die ook terug te vinden zijn op platen van de muzikanten die erop meespelen. Met oa Steve Khan, Alphonse Johnson, Tom Scott. en Billy Cobham. Is in 2002 ook op CD verschenen. Apocalypse is een zwaar georkestreerde plaat die in tegenstelling tot zijn eerdere platen nogal langdradig klink, lange uitgesponnen thema's. Passion , Grace en Fire is een (akoestische) plaat met Al Dimeola, John Mclaughlin en Paco Da Lucia, beslist niet te vergelijken met de stevige jazzrock uit de jaren 1971/73. Rocks, pebbles and sand is een vrij teleurstellende plaat die meer pop/rock dan fusion bevat, twee nummers zijn op zich goed te pruimen. Oei, zie dat er een verkeerde CD van lenny White op de foto staat, had Big City moeten zijn ipv Venusius Summer Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 Dezen heb ik ook besteld: Kijk eens daar. Zie je nu wel dat jij een fusiondief bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 En ik op CD (op die Jeff Berlin na dan) Oh ja, waar zijn de andere 6 dan, die je verder ook niet bespreekt? Morgenavond haal ik ze op en dan kan de Okki Nokki ook meteen weer aan de slag. Oh ja, deze is ook onderweg: Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 En ik op CD (op die Oh ja, waar zijn de andere 6 dan, die je verder ook niet bespreekt? Morgenavond haal ik ze op en dan kan de Okki Nokki ook meteen weer aan de slag. Die hoef ik niet te bespreken, is gewoon ... Kat in het bakkie. Intussen plofte dit op de mat, vanuit de States. DAVID HINES ,nebula, 2005 (Space Rack) The Band: David Hines on Bass Steve Hunt on Keys Steve Kirby on Guitar Steve Michaud on Drums Allan Holdsworth on guitar En Holdsworth speeld wederom subliem. Oh ja, deze is ook onderweg: Ook voor jou geldt, je mag niet stelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 12 april 2005 Members Report Share Posted 12 april 2005 Ik heb vanmiddag deze toch maar gekocht. Was in de aan bieding En ook deze Als ook Plus deze van toen het nog een blues band was En dan nu in de achtertuin genieten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 Komt binnenkort deze kant op (wel met een andere cover): Beter zou zijn als jij die CD kunt vinden met de orginele cover op Pivate music. Over plaggiaat gesproken. Die Uzeb heb ik twee keer, maar de eerste is de US uitvoering op Nova records en heeft een iets andere track indeling bij het laatste nummer. Die andere CD is de Europese persing op Cream records. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 Die Uzeb heb ik twee keer, maar de eerste is de US uitvoering op Nova records en heeft een iets andere track indeling bij het laatste nummer. Die andere CD is de Europese persing op Cream records. 'T wordt die eerste de tweede is nauwelijks vindbaar en als je 'm vindt is ie duur Geeft niks, Henk. Ik heb de US-versie ook en die klinkt prima hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 Intussen plofte dit op de mat, vanuit de States. DAVID HINES ,nebula, 2005 (Space Rack) The Band: David Hines on Bass Steve Hunt on Keys Steve Kirby on Guitar Steve Michaud on Drums Allan Holdsworth on guitar En Holdsworth speeld wederom subliem. Oh ja, deze is ook onderweg: Ook voor jou geldt, je mag niet stelen. Klinkt goed, die cd. Helaas wacht ik al ruim 4 maanden op een bestelling van die knakkers en een orderstatus kan er, ondanks diverse mails, ook niet vanaf. Ik ga daar dus voorlopig Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 Klinkt goed, die cd. Helaas wacht ik al ruim 4 maanden op een bestelling van die knakkers en een orderstatus kan er, ondanks diverse mails, ook niet vanaf. Ik ga daar dus voorlopig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 Bedoel jij soms audiophileimports? heb ook diverse CD,s daar besteld, en NIET ontvangen, die Hines heb ik dan ook gewoon besteld bij hem zelf. Die Tom Coster die jij daar besteld heb, kun je ook op vele andere sites bestellen. Die Tom Coster en een cd van Five after Four heb ik allang binnen, maar niet van hun. Mocht ik die bestelling ooit nog krijgen dan heb ik er al een andere liefhebber voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 13 april 2005 Report Share Posted 13 april 2005 Met de post: The Number Of The Beast (7" limited edition coloured vinyl) - Iron Maiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 17 april 2005 Report Share Posted 17 april 2005 Een album wat ik al lang op m'n lijstje had staan, maar 't kwam er tot op heden maar niet van Tot vandaag dus (eindelijk) wel (en dat lag meer aan mij dan aan de verkrijgbaarheid van dit album) En Henk?...... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 17 april 2005 Report Share Posted 17 april 2005 Een album wat ik al lang op m'n lijstje had staan, maar 't kwam er tot op heden maar niet van Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 18 april 2005 Report Share Posted 18 april 2005 Like a dream of neverending beauty...love never dies - Whispering Gallery Doom.metal.pl - various artists Metal ostentation vol. 5 - various artists Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 18 april 2005 Report Share Posted 18 april 2005 Afgelopen zaterdag in Aken gekocht voor net geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 18 april 2005 Report Share Posted 18 april 2005 Afgelopen zaterdag in Aken gekocht voor net geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 18 april 2005 Report Share Posted 18 april 2005 Voor 3 euro op LP: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts