Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

vandaag twee LP's mee kunnen nemen, hij had ze al voor mij opgezocht en gereserveerd.

The Korgis - Dumb Waiters

Tenor1041.jpg

The Korgis - Sticky George

B0000365H7.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Voor degene die het niet kennen, die kennen waarschijnlijk hun enigste hit wel, begin jaren 80, "Everybody got to learn sometime", die staat op Dumb Waiters.

Die word nog wel eens gedraait op de radio, en is ook gebruikt bij de film "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" met Jim Carrey

h20nn.jpg

Hiromi - Another Mind ( SACD )

h0ch.jpg

Hiromi - Brain ( SACD )

hm1bz.jpg

Herbie Mann - Caminho De Casa ( SACD )

wh9sb.jpg

Wayne Horvitz - Sweeter Than The Day ( SACD )

ph0uv.jpg

Perfect Houseplants - New Folk Songs ( SACD )

gp7kb.jpg

Gerard Presencer - Platypus ( SACD )

s6yi.jpg

Sting - Brand New Day ( SACD )

Voor degene die het niet kennen, die kennen waarschijnlijk hun enigste hit wel, begin jaren 80, "Everybody got to learn sometime", die staat op Dumb Waiters.

Die word nog wel eens gedraait op de radio, en is ook gebruikt bij de film "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" met Jim Carrey

Waarin het nummer wordt uitgevoerd door Beck.

• Members

B0007XTOKC.01.LZZZZZZZ.jpg

Op 180 grams vinyl, ongelooflijk goede opname. Fever is niet alleen muzikaal van een ongekende klasse...

B000024E9M.03.LZZZZZZZ.jpg

Naar aanleiding van het symfo-draadje nog een keer gekocht, vond namelijk een 200 grams audiofiele persing...

B00022LJMY.03.LZZZZZZZ.jpg

Deze kwam ik nog tegen voor een appel en een ei, ook op 180 gram...

dan zou ik dus Introducing van Talk Talk zowiezo nog een keer moeten scoren om TALK TALK op de zijkanten compleet te krijgen....

Ik heb Introducing niet, maar ik heb wel TALK TALK compleet op de zijkanten staan. Ik heb de eerste 4 cd's...

dan zou ik dus Introducing van Talk Talk zowiezo nog een keer moeten scoren om TALK TALK op de zijkanten compleet te krijgen....

Ik heb Introducing niet, maar ik heb wel TALK TALK compleet op de zijkanten staan. Ik heb de eerste 4 cd's...

kastbeschouwelijk gezien vind ik 't 'n beetje jammer dat ze op de 2 sacd's die letters dan weer niet op de zijkant hebben gezet...

Maar ach, The Laughing Stock, A Sides Besides, Missing Pieces en London 1986 hebben ook de letters niet. Ze staan alleen op de doosjes van de geremasterde emi cd's.

http://www.souljazzrecords.co.uk/releases/?id=4950

sorry, ik durf hear nooit iets posten want meestal lukt het plakken van "beelekes" me niet al te best, om van het opzoekwerk om het kaftje te vinden nog te zwijgen.

mvg RastaPhil

http://www.souljazzrecords.co.uk/releases/?id=4950

sorry, ik durf hear nooit iets posten want meestal lukt het plakken van "beelekes" me niet al te best, om van het opzoekwerk om het kaftje te vinden nog te zwijgen.

mvg RastaPhil

Gewoon zo:

jamaicasoulshake-l.jpg

Plaatje opzoeken met Google (afbeeldingen) (gewoon band en titel achter elkaar intypen), plaatje openen: met rechter muistoets erop klikken, rijtje afgaan tot beneden: "eigenschappen" aanklikken, adres/URL selekteren/kopi

:(

:mad2: dat is allemaal veel te veel werk voor wat het is hoor, ik had al lang op mijn werk moeten zijn! :mad2:

ik zal als ik drngend mijn ei kwijt moet hier wel een URL plakken, dan kunnen de ge

http://www.roots-archives.com/4631.jpg

zo misschien???

:lol: RastaPhil

eigenlijk een CD van verleden maand, hele goeie proto-reggae, subliem gewoon!

Bij die laatste moet een / tussen de [ en de I.

(De / staat voor het afsluiten van de image verwijzing.)

Page not found :huh:

`t Urladres moet dan wel kloppen.

Zo zullen weinig forum/mers/sters te weten komen welke proto-cd gewoon subliem is.

studioonesoul2-l.jpg

Studio One Soul 2

gelukt!

Alleen blijkt dit dan de verkeerde te zijn, deze heb ik (nog) niet :(:lol::lol:

Rasta "morgen zal het beter gaan" Phil :rolleyes:

Lambchop was nog niet voorradig, maar die schijnt deze week nog binnen te komen.

De albums van Fiona Apple en Ozark Henry zijn geweldig.

Van Ozark Henry heb ik na het beluisteren van de LP overigens ook nog een paar CD's besteld (kon ik voor 7,99 niet laten liggen).