piet van soest Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Mooie plaat !! Is dit de uitvoering met die leren hoes ? Een echte klassieker... Nee. Ik heb deze lp van mijn zwager geleend(zeer slecht onderhouden vinyl)maar de muziek is hartstikke lekker.Dus deze moest ik ook hebben en ik zag hem staan in dat winkeltje en gelijk gearresteerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Donald Fagen - The Nightfly (2e hands aangeschaft op vinyl). Ik kende het album nog niet, maar heb het vorige week gehoord bij ReneN en vond het een mooie opname en goede muziek. Recorded and mixed entirely on 3M digital 32 track and 4 track machines at Soundworks Digital Audio/Video Recording Studios, N.Y., Village Recorders, L.A. and Automated Sound, N.Y. Echt iets om via vinyl te beluisteren... In wat voor vorm denk je dat de meeste muziek van de mastertape naar de platenfabriek wordt overgebracht? Juist ja, digitaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 In wat voor vorm denk je dat de meeste muziek van de mastertape naar de platenfabriek wordt overgebracht? Juist ja, digitaal Dus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 dit album op180 grams vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 The Transfiguration Of Blind Joe Death - John Fahey Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Dit album vanmiddag tijdens de schaft gekocht in een klein maar,fijn winkeltje in utrecht.De grammafoon winkel. crosby stills nash and young. deja vu. Op vinyl gr piet. Ha, Piet! Die heb ik vorige week ook gescoord bij de Nootzaak in A'foort!! Vandaag heb ik mezelf verrast met de volgende titels: * Pink Floyd The Wall ( had ik al 2x, maar dit was de Duitse versie met de sticker en de dikke hoezen, eens kijken of ik verschil hoor... )2LP Een Emmilou Harris ( oid, hij ligt beneden )LP Een Doors Verzamelplaat LP En Nieuwgekocht: Fiona Apple's extraordinary Machine ( Thanx MJ!!! )2LP Afgelopen weekend in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 @ berend: Hoe klinkt die Van Morisson? Ik hoorde dat het nogal een country-plaat moet zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 En Nieuwgekocht: Fiona Apple's extraordinary Machine ( Thanx MJ!!! )2LP Inderdaad een hele mooie. Ik heb inmiddels al haar albums (helaas maar 1 op LP). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 En Nieuwgekocht: Fiona Apple's extraordinary Machine ( Thanx MJ!!! )2LP Inderdaad een hele mooie. Ik heb inmiddels al haar albums (helaas maar 1 op LP). De eerste keer dat ik hem hoorde op de show in S. ( ik gan vanaf nu maar afkorten, anders zou ik weleens reclamen kunnen maken.... ) Wist ik niet wat ik ervan moest vinden. Heb toen ook niet echt geluisterd. Het was ook de eerste testplaat om de eerdergenoemde set op de H.E.-show te A. af te stellen, MJ draaide stelselmatig het eerste nummer, en vanaf toen werkte het verslingerend! Heerlijke plaat! Da's trouwens ook toevallig, ik heb ook al haar albums! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 En Nieuwgekocht: Fiona Apple's extraordinary Machine ( Thanx MJ!!! )2LP Inderdaad een hele mooie. Ik heb inmiddels al haar albums (helaas maar 1 op LP). De eerste keer dat ik hem hoorde op de show in S. ( ik gan vanaf nu maar afkorten, anders zou ik weleens reclamen kunnen maken.... ) Wist ik niet wat ik ervan moest vinden. Heb toen ook niet echt geluisterd. Het was ook de eerste testplaat om de eerdergenoemde set op de H.E.-show te A. af te stellen, MJ draaide stelselmatig het eerste nummer, en vanaf toen werkte het verslingerend! Heerlijke plaat! Da's trouwens ook toevallig, ik heb ook al haar albums! Ik had hem ook voor het eerst gehoord in S. ReneN heeft de plaat vervolgens ook mee genomen toen hij bij mij op bezoek was. Zowel de muziek als de opname is erg goed. Later heb ik de andere albums die op CD zijn uitgekomen er bij gekocht. Iedereen die ik het laat horen vraagt zich af "wat voor muziek is dat?" en vindt het mooi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Zojuist opgehaald van het postkantoor: Turin Brakes - Jack In A Box Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 En Nieuwgekocht: Fiona Apple's extraordinary Machine ( Thanx MJ!!! )2LP Inderdaad een hele mooie. Ik heb inmiddels al haar albums (helaas maar 1 op LP). De eerste keer dat ik hem hoorde op de show in S. ( ik gan vanaf nu maar afkorten, anders zou ik weleens reclamen kunnen maken.... ) Wist ik niet wat ik ervan moest vinden. Heb toen ook niet echt geluisterd. Het was ook de eerste testplaat om de eerdergenoemde set op de H.E.-show te A. af te stellen, MJ draaide stelselmatig het eerste nummer, en vanaf toen werkte het verslingerend! Heerlijke plaat! Da's trouwens ook toevallig, ik heb ook al haar albums! Ik had hem ook voor het eerst gehoord in S. ReneN heeft de plaat vervolgens ook mee genomen toen hij bij mij op bezoek was. Zowel de muziek als de opname is erg goed. Later heb ik de andere albums die op CD zijn uitgekomen er bij gekocht. Iedereen die ik het laat horen vraagt zich af "wat voor muziek is dat?" en vindt het mooi. Klopt. In Sneek had ik hem zelfs 2 keer laten draaien, eerst in het begin op de Bluenote en later (gewassen en wel ) op de Magnepans. Eigenlijk vinden heel veel mensen het wel mooi. Hoewel Extraordinary Machine voor mij het beste album is, heb ik vandaag bij de Nootzaak te Amersfoort Fiona Apple - When the Pawn (helaas op CD) aangeschaft. En Chris Whitley - Rocket House op ik denk 180 grams vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Ik heb op de heen- en terugweg goed rondgekeken op zoek naar de Harense Smid (daar werk jij toch?), maar ik heb die niet gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Hi, Bruckner, 3de symfonie (Harmonia Mundi, Kent Nagano), sacd: Mooi! De tweede moet ik nog beluustere (ook sacd): Voor de afwisseling de nieuwe van Live (songs from a Black Mountain) op DualDisc: And last-but-not-least op sacd helaas geen cd laag: Wauw, wat ben ik blij met deze Brubeck! Jammer van het vele ruis, maar ja we schrijven 1959... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 gister ontvangen uit handen van de band.... c+b 40 jaar de blues officieel nog niet uit ;-) 2dvd's 1 cd en een boek... uiteraard laten personaliseren ..... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Ik las net dat C&B dit jaar ook weer op ribs&blues festival in Raalte speelt, Bees Heb Cuby daar een keer zien optreden, voor The Paladins (kan toeval zijn geweest, maar viel nogal tegen....zacht uitgedrukt) Zie >hier< voor 't complete programma overzicht. Ook Cuban Heels en Walter Trout treden er op. (now we're talking ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Ik las net dat C&B dit jaar ook weer op ribs&blues festival in Raalte speelt, Bees Heb Cuby daar een keer zien optreden, voor The Paladins (kan toeval zijn geweest, maar was dramatisch slecht) Zie >hier< voor 't complete programma overzicht. Ook Cuban Heels en Walter Trout treden er op. (now we're talking ) dat klopt:) en ook in raalte zal ik weer van de partij zijn, lekker sleuren en pleuren met kabeltjes en cases en instrumenten... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 10 april 2006 Report Share Posted 10 april 2006 @ berend: Hoe klinkt die Van Morisson? Ik hoorde dat het nogal een country-plaat moet zijn? het is inderdaad een country achtige plaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 10 april 2006 Report Share Posted 10 april 2006 Heb net de nieuwste van Claire Martin aangeschaft. Totelloos maar wel weer een beauty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 10 april 2006 Report Share Posted 10 april 2006 Gisteren bij de raf show gekocht. Een dubbelaar op 180 gr vinyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 11 april 2006 Members Report Share Posted 11 april 2006 He Piet, mooie plaat, daar jij hem op dubbel-lp hebt, hoeveel nummers staan er bij jou op ? Op die van mij staan er maar 8. Heb 'm ook op golddisk, ook 8 nummers, maar op de originele cd staan er 13... Toch wel raar. Als er bij jou ook 13 opstaan, is het voor mij wel een reden om hem nogmaals te bestellen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 11 april 2006 Members Report Share Posted 11 april 2006 He Piet, mooie plaat, daar jij hem op dubbel-lp hebt, hoeveel nummers staan er bij jou op ?Op die van mij staan er maar 8. Heb 'm ook op golddisk, ook 8 nummers, maar op de originele cd staan er 13... Toch wel raar. Als er bij jou ook 13 opstaan, is het voor mij wel een reden om hem nogmaals te bestellen... Het originele album bevat 8 nummers. Ja, dat dacht ik ook, maar nu zie je hem overal met 13 nummers, ik dacht eigenlijk dat dat de originele was. Zeker weer een ''remaster'' dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Heb dit oudje uit de States binnengekregen, had de LP al, nu dan ook de CD. HIRAM BULLOCK ,from all sides , 1986 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 ....op LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts