Alco Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Op allmusic.com kun je mooi zien dat er (later) nummers toegevoegd zijn. Klopt! Hetzelfde geld voor z'n (imho z'n mooiste) debuut album 'Texas flood'. 1 van die extra tracks is de mooiste (live!) versie van 'Tin pan alley' die ik ken. Tevens erg fraai opgenomen, hoewel ie echter wel vrij abrubt wordt afgekapt na een minuut of 7 (terwijl ie origineel helemaal 'af' klinkt, zonder wegfadend einde) Mijn nieuwste album heb ik niet gekocht, maar notabene gewonnen.... via een radio-programma: (krijg 'm opgestuurd via de platenmaatschappij. Er zouden slechts 50 exemplaren van leverbaar zijn in Nederland! ) Btw,.......op vinyl ook nog! (verdorie,....mot ik alsnog weer aan de draaitafel ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 He Piet, mooie plaat, daar jij hem op dubbel-lp hebt, hoeveel nummers staan er bij jou op ?Op die van mij staan er maar 8. Heb 'm ook op golddisk, ook 8 nummers, maar op de originele cd staan er 13... Toch wel raar. Als er bij jou ook 13 opstaan, is het voor mij wel een reden om hem nogmaals te bestellen... Het originele album bevat 8 nummers. Das lekker heb ik weer een neppert gekocht Er staan idd 13 nummers op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 vandaag binnen gekregen dit werkje op vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 vandaag binnen gekregen dit werkje op vinyl Ik heb 'm ook wel voor je op ceedee Berend Maar op vinyl is ie beter, want dan is de foto groter. Dat vind ik wel een goed argument in dit geval... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Gisteren wachttijd doorgebracht door in achterkamertjes heerlijk in de rekken te grasduinen: 'Psychocandy'van The Jesus and Mary Chain -bizar heftig plaatje 'Starfish' van The Church -owatisiemooi 'Dominion', een maxi van Sisters of Mercy, met een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Maar op vinyl is ie beter, want dan is de foto groter. Dat vind ik wel een goed argument in dit geval... Mee eens, want voor dat oorpijnigende tegen 't janken aanzittende stemmetje zou ik 't in ieder geval nooit doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Lacuna Coil - Karmacode Ik dacht dat ie al een tijdje uit wat, maar toen ik gisteren bij Plato er naar vroeg, bleek ie vandaag pas uit te komen. Dus vandaag maar ff gehaald... En toevallig lag de nieuwe van The Gathering er ook al (zou pas morgen uitkomen...). The Gathering - Home En toen zag ik deze ook nog liggen... The Gathering - Mandylion & Bonus Ik weet niet of die Bonus-cd iets toevoegt, maar hij was net zo duur als enkel Mandylion, dus heb ik deze maar gekocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Net besteld Editors - The Back Room (2xLP) The Strokes - First Impressions of Earth (LP) Kaiser Chiefs - Employment (LP) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 april 2006 Report Share Posted 14 april 2006 Zojuist bij me afgegeven door de buurman, die zo vriendelijk was om 'm voor mij te bewaren toen TPG-post vanmorgen aanbelde. (nadeel van LP's...ze passen niet door de brievenbus ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 april 2006 Members Report Share Posted 15 april 2006 Vanochtend deze LP besteld... Queen - A Night At The Opera ... ik had de originele al, onlangs bij Sodejuu de 30th anniversary uitgave gehoord, en die dus ook gekocht. Liep nu tegen deze aan en kon het niet laten. Ben benieuwd of hij nog mooier is als die anniversary uitgave... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 15 april 2006 Report Share Posted 15 april 2006 In zware persing: Nina Simone - Nina Simone sings the blues Nina Simone - Nina Simone and piano Sarah Vaughan - Sassy In gewone persing: Astrud Gilberto - Best of Astrud Gilberto Vol 2 Hifi Test van Jan Kool En er is een heel mooie driedubbelaar met cello sonates van Bach in aantocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 15 april 2006 Report Share Posted 15 april 2006 Op vinyl en vandaag bezorgd: Bj Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 3 sacd's aan de verzameling toegevoegd: Epica. The Score. Grappig en cool maar het laatste nummer kon beter... Barber: Symphony No. 1 Op. 9, Schumann: Symphony No. 4 in D minor Op. 120 Tchaikovsky: Piano Concerto No. 1 in B flat minor Op. 23, The Seasons Op. 37B (excerpts) Weer zo'n leuke uit de serie... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Vanmiddag dit mooie album gekocht bij Plato: Jeffrey Foucault - 'Ghost repeater'. (voor 14,99 incl. extra CD met 4 bonustracks ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Vandaag gehaald op de beurs in Utrecht (Mariaplaats) Faithless- Live at Alexandra Palace DVD Iron Maiden- Live after death (2LP) Eindelijk dit fantastische concert op LP, met drie Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Ben Lee - Awake is the New Sleep Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Kleuterrock Beste, Vanwaar die negativiteit??? Het is gemakkelijk om iets af te kraken, maar vertel dan wel waarom! Heel veel bands van nu zijn ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Net besteld Editors - The Back Room (2xLP) The Strokes - First Impressions of Earth (LP) Mooi! Fijn! Strokes heb ik al, echt een goed album, en ik vond The Strokes froeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Heb je soms maatje 48 Nee, beste Ome Henk! Maar sommigen hear vinden het de laatste tijd erg leuk om anderen af te kraken, en ik weet nou van maar weinig medeforummers wat ik aan ze heb. Dus niet maatje 48, maar wel een voorzichtige 44! Met stalen neus! Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 Klopt dat sabbath een wat langere geschiedenis heeft, en dus ook onder de "oudere" rockfanaten waarschijnlijk wat meer fans zal hebben. Het genre toen was ook veel minder glammy of pompeus, maar meer to the roots. Vergeet alleen niet dat de mensen die tijdens Maiden al jong fan waren hetzelfde kunnen vinden van de rock van nu, waar de hedendaagse jeugd weer idolaat van is! Zo zijn er toch wat generatiekloofjes qua smaak. Gelukkig gaat dit niet altijd op, want er zijn ook genoeg lieden die naar veel soorten muziek luisteren, uit welke tijd dan ook.... greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 deze twee albums vandaag bezorgd Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 25 april 2006 Report Share Posted 25 april 2006 Net opgehaald van het postkantoor: Massive Attack - Collected (op 3-LP) Eindelijk alle goede nummers bij elkaar op vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 25 april 2006 Report Share Posted 25 april 2006 Net opgehaald van het postkantoor: Massive Attack - Collected (op 3-LP) Eindelijk alle goede nummers bij elkaar op vinyl Oei, dan moet ik zeker een keertje bij je komen luisteren!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 25 april 2006 Report Share Posted 25 april 2006 Hij klinkt ook heel goed kan ik wel zeggen. Ik had bijna alle albums wel op CD, maar op vinyl klinkt het net weer wat mooier. Bij het nummer "Angel" bijvoorbeeld voel je gewoon de spanning opbouwen. Ik PB je van de week nog even voor een bezoek aan jou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 april 2006 Report Share Posted 27 april 2006 Bij mij lag deze in de brievenbus: Passengers In Time - The Musical History Tour Ik heb geen flauw idee hoe of wat het is, maar het is gemaakt door 3 mensen van The Gathering (Anneke van Giersbergen, Frank Boeijen en Hans Rutten), dus hoe slecht kan het zijn, he...? Gemaakt in opdracht van ene Wim Kratsborn. Volgens mij is dat een leraar geschiedenis aan de Pabo (in Groningen), die de 'hele wereld geschiedenis op muziek wilde zetten'. Dat heeft ie dus eerdergenoemde mensen van The Gathering laten doen, samen met nog ene Anja Sinnige, maar die heeft maar 1 nummer gemaakt... Ik ben benieuwd... Oh ja, hij zat verpakt in een T-shirt: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts