Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Dat kan bijna niet. Blond is sowieso al minder mooi, zeker als het uit een flesje komt...

g27052rbljf.jpg

Ohja? Dan verschillen we duidelijk van mening.

Enne, als je dat haar niet mooi vindt, dan schuif je dat toch gewoon aan de kant? ;):D

Zo'n leuk smoeltje heeft ze toch ook weer niet? :rolleyes:;)

:o

Maar ze heeft w

Dat kan bijna niet. Blond is sowieso al minder mooi, zeker als het uit een flesje komt...

g27052rbljf.jpg

Enne, als je dat haar niet mooi vindt, dan schuif je dat toch gewoon aan de kant? ;):D

Maar ze heeft w

g27052rbljf.jpg

Maar ze heeft w

g27052rbljf.jpg

Maar ze heeft w

Qua stem idd zeker niet interessant, die Shakira.... <_<

Op die huidige single doet ze me qua stem af en toe zelfs denken aan Fozzie Bear! :lol:

Fozi.jpg

Qua uiterlijk val ik meer op donker (niet al te lang) haar, bruine ogen, kortom,....

651335_356x237.jpg:wub:B)

Mwaa, dan hebben we wel zo'n beetje dezelfde smaak, Henrie.

Dit vind ik ook nog steeds 'n snoepie :rolleyes:B)

Helen Baxendale :wub:

(uit de geweldige serie Cold Feet, waar ik tevens alle DVD's van heb)

Dat plaatje kan ik niet zien. Mag kennelijk niet naar gelinkt worden (dus ook niet door de URL in de adresbalk in te vullen)...

Dat plaatje kan ik niet zien. Mag kennelijk niet naar gelinkt worden (dus ook niet door de URL in de adresbalk in te vullen)...

Klopt, ik kon 'm ook niet zien...maar had geen tijd meer om er nog 'n andere foto te plaatsen.

Ik had daarvoor (via andere sites) ook al foto's van haar gelinkd, maar die verschenen ook niet in dit topic....weird! :blink::wacko:

goed, ...nog 1 poging:

adrian1.jpg

Ah,...nu werkt 't wel...

Nog eentje dan: :D

55121863-365c-018D0200-.jpg:wub:

Klopt, ik kon 'm ook niet zien...maar had geen tijd meer om er nog 'n andere foto te plaatsen.

Ik had daarvoor (via andere sites) ook al foto's van haar gelinkd, maar die verschenen ook niet in dit topic....weird! :blink::wacko:

goed, ...nog 1 poging:

adrian1.jpg

Ah,...nu werkt 't wel...

Die ken ik eigenlijk alleen als Emily in de serie Friends...

Die ken ik eigenlijk alleen als Emily in de serie Friends

Dat kan kloppen.... daar heeft ze ook even in gespeeld.

Ik keek nooit naar Friends.

Ken haar alleen van Cold Feet, een meesterlijke serie.

Een mix tussen humor en drama.

Ze speelt in die serie samen met de Ierse acteur James Nesbitt.

(ook bekent vand film 'bloody sunday' ...idd, over bloody sunday)

B00006RHUQ.03._SCLZZZZZZZ_.jpg

Aanrader:

00000194.jpg

goed, ...nog 1 poging:

adrian1.jpg

Ah,...nu werkt 't wel...

<_<

Mmmh...

Beetje truttig. :rolleyes:

Coupling

girlsseries36408om.jpg

ttz, de eerste 3 series zijn erg goed, in de 4de zijn er wat persoonsverwisselingen en vind ik niet meer goed...

Dat is inderdaad ook een erg goeie serie. In feite wel een Friends Rip-Off, maar wel heel goed (op z'n Engels) gedaan. Geen suffe kopie of zo...

Ben het met je eens dat de eerste seizoenen het beste zijn. Daarna is (o.a.?) Jeff uit de serie. En das toch wel een onmisbaar (vreemd) figuur...

Coupling

girlsseries36408om.jpg

ttz, de eerste 3 series zijn erg goed, in de 4de zijn er wat persoonsverwisselingen en vind ik niet meer goed...

Dat is inderdaad ook een erg goeie serie. In feite wel een Friends Rip-Off, maar wel heel goed (op z'n Engels) gedaan. Geen suffe kopie of zo...

Ben het met je eens dat de eerste seizoenen het beste zijn. Daarna is (o.a.?) Jeff uit de serie. En das toch wel een onmisbaar (vreemd) figuur...

Yep, Jeff is eruit en zonder hem is het niet meer hetzelfde, de nieuwe die in zijn plaats gekomen is past er totaal niet bij...

Dit is een plaatje met Jeff waar ze staan te gapen naar een stripper :P

boysseries36406sa.jpg

Niet zo chagrijnig Geerdie... rolleyes.gif

We kunnen niet allemaal op Shakira geilen. Die mag jij hebben. Doe mij Rebecca Liljeberg maar dan... wink.gif biggrin.gif

:D

Sjaggerijnig? :o

Welnee, alleen een beetje kieskeurig.

En wat die Colombiaanse betreft; ze ziet er zeker niet onaardig uit, maar het Latin-temperament spreekt me nog het meeste aan. Net zoals dat van Santana, Estefan, Lopez etc...

Ieder het zijne. :P

Niet zo chagrijnig Geerdie... rolleyes.gif

We kunnen niet allemaal op Shakira geilen. Die mag jij hebben. Doe mij Rebecca Liljeberg maar dan... wink.gif biggrin.gif

:D

Sjaggerijnig? :o

Welnee, alleen een beetje kieskeurig.

En wat die Colombiaanse betreft; ze ziet er zeker niet onaardig uit, maar het Latin-temperament spreekt me nog het meeste aan. Net zoals dat van Santana, Estefan, Lopez etc...

Ieder het zijne. :P

Tja, das niet zo mijn smaak. Heb ook al een hekel aan warm weer, dus doe mij maar een Zweedse (maar dan geen blonde ;):P )...

Nou ja, een Nederlandse is ook goed hoor... ;)

Heb net deze CD aangeklikt. :rolleyes:

FRAGILE-NO WET-MIKE STERN-MIZUNO-YABORI

7e_1_b.JPG

Vandaag gewonnen op eBay:

8a_1.JPG

Op MFSL: Supertramp - Crime of the Century

Gefeliciteerd (voor een leuke prijs!). Ik hoop voor je dat de staat beter is dan de foto's :rolleyes:

Vandaag ontvangen. De staat is gewoonweg super.

Ik ben er erg blij mee.

43foto1.jpg

Heb zojuist deze besteld in Amerika.

Morgen gaat ie op de post.

Zal begin volgende week wel hier op de mat glijden.

Frank. :D

Ik had hem dus ook besteld in de VS. Krijg ik vandaag een mailtje met de vraag hoe hij opgestuurd moet worden. De goedkoopste optie (4-6 weken) is 25 dollar. Daarnaast zag ik hem nu gewoon bij hifidisc.nl staan. Ik heb de bestelling maar gecancelled en bestel hem nu via hifidisc.nl