SpeedyAndr Posted 10 april 2003 Report Share Posted 10 april 2003 Hehe, ik heb hem (doosje Mahler symphoni Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 april 2003 Report Share Posted 10 april 2003 Geplaatst door Ome Henk:BBBBBbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrr Iets duidelijker dan, Berkel & Rodenrijs nabij Rotterdam, ik werk daar en moest toevallig voor een storing naar een winkelcentrum in dat "dorp" Er staat daar trouwens een leuk vrijstaand pand te koop, slechts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 april 2003 Report Share Posted 10 april 2003 Geplaatst door Ome Henk:BBBBBbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrr Henk z'n gezicht sprak boekdelen toen FrankD tijdens de luistersessie bij hem thuis een DVD-A van Mahler opzette! (jammer dat ik d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 10 april 2003 Report Share Posted 10 april 2003 Die Speedy zou niet even er aan denken om voor zijn vriend ook een exemplaar mee te nemen ... PAul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 april 2003 Report Share Posted 10 april 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Die Speedy zou niet even er aan denken om voor zijn vriend ook een exemplaar mee te nemen ... PAul. Tja..... ik heb zov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 10 april 2003 Author Report Share Posted 10 april 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Die Speedy zou niet even er aan denken om voor zijn vriend ook een exemplaar mee te nemen ... PAul. Hier in Hellevoetsluis zijn ze ook al lang uitverkocht... Je bent er trouwens wel erg laat achtergekomen dat je Mahlersymfonieen mooi vindt. Reageer dan eerder.... Overigens kun je ze waarschijnlijk nog gewoon bestellen. Ze hebben een website met mogelijkheid tot bestellen. Staat ergens in een eerdere posting... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 april 2003 Report Share Posted 11 april 2003 Ik was er al een jaar of tien achter dat ik Mahler Symfonien mooi vond hoor ... Alleen die Kruidvat aanbieding, dat wist ik niet ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Geplaatst door Peter B:Aangezien ik al een hele tijd aan het aarzelen was welke versie van de 2e en 7e ik zou gaan kopen liep het kwijl mij bijna uit de mond bij deze superaanbieding. De 2e vind ik super, evenals de 3e, 5e en 6e. De 7e viel mij tegen. Is dit zo een matige uitvoering (ik meende mij te herinneren dat ik de 7e een keer heb gehoord dat ik 'm toch heel goed vond ...). Overigens vind ik de 4e verreweg de minste (zelfs de 8e vind ik mooier, terwijl ik geen liefhebber van zang ben ... was???) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Ik heb afgelopen zondag gelukkig de box ook kunnen aanschaffen, ondanks dat ter plaatse een aantal Gereformeerden heeft getracht mij te weerhouden van dergelijke zondige handelingen op de dag des heren. Ik heb nog geenszins de gelegenheid gehad om de hele box door te luisteren, laat staan om een voorkeur voor een bepaalde symphony te ontwikkelen. Wel kan ik totnutoe zeggen dat ook andere stukken dan de vijfde mij kunnen bekoren en dat ik de geluidskwaliteit heel goed vind. Ook de uitvoeringen lijken mij erg goed, hoewel ik geen Mahler deskundige ben. Soms vind ik ze wat aan de langzame kant. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Geplaatst door Peter B: De 2e vind ik super, evenals de 3e, 5e en 6e. De 7e viel mij tegen. Is dit zo een matige uitvoering (ik meende mij te herinneren dat ik de 7e een keer heb gehoord dat ik 'm toch heel goed vond ...). Overigens vind ik de 4e verreweg de minste (zelfs de 8e vind ik mooier, terwijl ik geen liefhebber van zang ben ... was???) Grappig: de 4e vind ik naast de 5e juist de beste. Hoe smaken kunnen verschillen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 16 april 2003 Report Share Posted 16 april 2003 Geplaatst door Zee: Grappig: de 4e vind ik naast de 5e juist de beste. Hoe smaken kunnen verschillen! Tsja. Op scalapublishing (om precies te zijn hier) vindt iemand dat ook al ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandy Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Ach zo'n drogistendoos smaakt me best wel goed. Het is geen Abbado, of voor mijn part Haitink, maar voor een aalmoes zo'n verzameling laat mijn oren toch wel tintelen.Een beetje dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Overigens zag ik in Goes nog een stuk of 8 doosjes liggen ... 't Is voor de meesten alleen een klein stukje om ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Ik heb de vierde (vluchtig) beluisterd en mijn smaak was het ook niet zozeer. Natuurlijk kan dat nog veranderen bij meervoudige beluistering. Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandy Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 3 is wel mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Tjeezus mensen, het zijn 15 discen. Ik ken ze echt nog niet allemaal hoor ! Ik moet ze per stuk toch meerdere keren beluisteren voordat het kwartje valt. Of niet valt. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts