Rob Maatman Posted 6 maart 2003 Report Share Posted 6 maart 2003 Hoi Je kent het probleem misschien. Een super AC 3 versterker, maar geen ingang voor SACD multichannel? Een nieuwe kopen of...?? Nu ik heb onlangs via via in Duitsland een (hoogwaardig)setje upgradeonderdelen en gebruiksaanwijzing voor de verbouwing weten aan te schaffen. Maar nu moet er (deskundig) gesoldeerd worden. Wie kan mij, tegen vergoeding natuurlijk, hiermee helpen?? Graaag alleen reageren als je het echt goed kunt want ik heb geen zin in een kapotte Onkyo natuurlijk. Als je me kunt helpen verklap ik het geheim van de aanschaf. Groetjes,Rob Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 maart 2003 Report Share Posted 6 maart 2003 Valt over te praten. Ik weet echter nog niet wanneer. Geef maar aan wat er allemaal gebeuren moet. Dan regel ik wel 't bijbehorende gereedschap. Ps ik woon ook in nijmegen om de boel wat te vergemakkelijken. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts