Gitaarwerk Posted 3 september 2003 Author Report Share Posted 3 september 2003 Hey Paul, nope.. het is tapijt wat over lenoleum licht. Dat cd rek geeft ook wat galm. .die zou ikz owieso meoten opvullen met donker spuitisolatie. Dat postertje is verzwaard, en van kunststof en niet van papier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Geplaatst door Gitaarwerk:Ik ga eerst even wat nieuwe senseo smaken halen die vandaag uit zijn gekomen .....en, wat vond je van de nieuwe Senseo-smaken en waarom nodig je mij dan niet even uit om mee te proeven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Geplaatst door Audiopaul: .....en, waarom nodig je mij dan niet even uit om mee te proeven? Wellicht omdat jij je dochter thuislaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Dochters? waar Audiopaultje, ik heb jou ook al 10x uitgenodigd, maar je komt niet opdagen. Laat die dochters ook maar thuis ook heb alleen geen senseo voor je, maar die neem je zelf dan maar mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 4 september 2003 Report Share Posted 4 september 2003 Brommen?? Jakkes dat deed ie bij mij nooit. Wel piepen (fluiten) maar daar is ie terug voor bij zijn baasje geweest. Hij was daarna echt stil (behalve lichte ruis met mijn oor op de 92 dB/w Focal tweeter). Overigens liet ik de eind nooit continu aanstaan (behalve in het weekend) Hopelijk weet iemand een oplossing. Ps als je het leuk vindt mag je mijn Kimber 4TC wel eens proberen. Ik heb dat verleden week gekocht, maar ga het pas gebruiken als mijn versterker, active crossover en nieuwe speakers af zijn (over een maand of 2 zei de gek). Ook heb ik nog wel een los dacje om eens te proberen (kun je op ebay voor 300 a 400 euro wel kopen als je ff geduld hebt). Die DAC moet nog wel wat mods ondergaan (voeding, opamps, elcos, diodes). De leeftijd van de pre is wel rond 15 jaar (hoewel ik hem er nog steed top vind uitzien, ik kan dat niet nabouwen), de eind iets jonger (12 a 13 schat ik). Overigens is een iets steviger tafeltje ook geen overbodige luxe (ipv dat plastic ding). Misschien eens Vibrapods onder de CD speler proberen. Dit is wellicht ook wel een aardige twiek: http://www.audio-ideas.com/tweaks.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 5 september 2003 Author Report Share Posted 5 september 2003 Geplaatst door Audiopaul: .....en, wat vond je van de nieuwe Senseo-smaken en waarom nodig je mij dan niet even uit om mee te proeven? nog niet geproefd, de winkel in de buurt had ze nog niet, vandaag dan maar even halen ow, je bent van harte uitgenodigd hoor maar ik zal niet teveel inslaan, want mocht je je "prijs" claimen die je zelf hebt bedacht , dan ben ik senseo armer hehe, @duck-twacy, Ja, een hele lichte brom.. je zal em niet horen als je muziek luistert. Die lichte ruis heb ik hier ook, maar stoor me daar niet aan... hoor je niet van een paar meter afstand. 4TC?, gaaf, ja, tuurlijk vind ik dat wel leuk. (ik had et op een van je plaatjes gezien) nog 2 maanden voordat alles af is? dat is sneller als mij mijn kabels ik zou in ieder geval een deze weken bij andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 september 2003 Report Share Posted 6 september 2003 Ja die ovaaltjes. We zouden 3 sets kunnen bestellen a $20. Gewoon proberen.. Neem aan dat het niks weegt en gewoon in een enveloppe past Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts