Jump to content

set verbetieringen aanbrengen

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

Brommen?? Jakkes dat deed ie bij mij nooit. Wel piepen (fluiten) maar daar is ie terug voor bij zijn baasje geweest.

Hij was daarna echt stil (behalve lichte ruis met mijn oor op de 92 dB/w Focal tweeter). Overigens liet ik de eind nooit continu aanstaan (behalve in het weekend)

Hopelijk weet iemand een oplossing.

Ps als je het leuk vindt mag je mijn Kimber 4TC wel eens proberen. Ik heb dat verleden week gekocht, maar ga het pas gebruiken als mijn versterker, active crossover en nieuwe speakers af zijn (over een maand of 2 zei de gek).

Ook heb ik nog wel een los dacje om eens te proberen (kun je op ebay voor 300 a 400 euro wel kopen als je ff geduld hebt). Die DAC moet nog wel wat mods ondergaan (voeding, opamps, elcos, diodes).

De leeftijd van de pre is wel rond 15 jaar (hoewel ik hem er nog steed top vind uitzien, ik kan dat niet nabouwen), de eind iets jonger (12 a 13 schat ik).

Overigens is een iets steviger tafeltje ook geen overbodige luxe (ipv dat plastic ding). Misschien eens Vibrapods onder de CD speler proberen.

Dit is wellicht ook wel een aardige twiek:

http://www.audio-ideas.com/tweaks.html

Geplaatst door Audiopaul:

.....en, wat vond je van de nieuwe Senseo-smaken en waarom nodig je mij dan niet even uit om mee te proeven?

nog niet geproefd, de winkel in de buurt had ze nog niet, vandaag dan maar even halen :D

ow, je bent van harte uitgenodigd hoor ;) maar ik zal niet teveel inslaan, want mocht je je "prijs" claimen die je zelf hebt bedacht :P , dan ben ik senseo armer :D

hehe,

@duck-twacy,

Ja, een hele lichte brom.. je zal em niet horen als je muziek luistert. Die lichte ruis heb ik hier ook, maar stoor me daar niet aan... hoor je niet van een paar meter afstand.

4TC?, gaaf, ja, tuurlijk vind ik dat wel leuk. (ik had et op een van je plaatjes gezien)

nog 2 maanden voordat alles af is? :P dat is sneller als mij mijn kabels :rolleyes:

ik zou in ieder geval een deze weken bij andr