Jump to content

Jouw imitatie van het origineel

Maarten
 Share

Recommended Posts

Ik had ooit een leraar Grieks en Latijn (jees, das lang geleden :)) die je juist bonuspunten gaf, als je op een originele manier afkeek. Dus niet gewoon wat op een blaadje pennen of op de binnenkant van je hand, maar bijvoorbeeld op een schoolboek van de leraar die voor je op een kast lag of zo... :)

Hai Gerrit,

Die opmerking dat van mij alles mag zolang je het niet ziet kan ik niet helemaal plaatsen. Wel vind ik dat je vaak negatief bent bijvoorbeeld tegen mensen die een leuk produkt in elkaar hebt gezet. Waarom je dat doet weet ik niet. Wel jammer omdat je ook goede en relativerende (hard nodig) bijdragen hebt.

Niet te negatief over juristen je hebt ze in soorten en maten (het zijn net mensen).

PS ik heb wel eens een test gelezen waarbij bleek dat alleen juristen consistent een onderscheid konden maken tussen CD en LP en zich niet lieten bedriegen door de testomstandigheden. Het waren overigens Duitse juristen.

Carl,het spijt me dat ik blijkbaar af en toe wat hard en ongenuanceerd overkom,de reden daarvan is dat door deductie en logisch redeneren tot een mening kom,wat niet wil zeggen dat ik gelijk heb maar wel dat ik DENK dat ik gelijk heb.

Verders zou ik het zeer waarderen als je over mij geen psychoanalythisch oordeel zou willen vellen,woorden als:idioot,######,debiel,gek,zakkenwassen, en randgroepsukkel zijn wel toegestaan. :D

Geplaatst door carl:

PS ik heb wel eens een test gelezen waarbij bleek dat alleen juristen consistent een onderscheid konden maken tussen CD en LP en zich niet lieten bedriegen door de testomstandigheden. Het waren overigens Duitse juristen.

Zelf kan ik ook het verschil niet horen tussen de Centrum Democraten en Lijst Pim,maar de duitsers hakken al wat langer met dat bijltje.

:)