qwert Posted 19 maart 2003 Report Share Posted 19 maart 2003 er zitten geen batteryen in een tv , wat er wel inzit is een soort accu of condensator voor de ,back up, maar na verloop van tyd is die op en moet die vervangen worden. ik heb dit ooit meegemaakt met een aristona tv , maar tegenwordig is dat niet meer dat ze accu,s of back up condensatoren gebruiken ik kan my voor stellen dat je nu of bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 maart 2003 Report Share Posted 20 maart 2003 Huh Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 maart 2003 Report Share Posted 20 maart 2003 leuk die humor hear Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 20 maart 2003 Report Share Posted 20 maart 2003 Ik heb even gekeken, maar ik kan geen accu oid vinden. Stoffige rotzooi daar binnen. Wanneer het een condensator is kan het nog wel even zoeken worden, die zitten er wel meer in. Het is toevallig een Aristona TV, van ongeveer 15-20 jaar oud. Waar heb je die accu (of iets anders) toen gevonden?? MvrGR MJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 maart 2003 Report Share Posted 20 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ach, 't zal wel met dit te maken hebben Ja, dat dacht ik al, maar ik was te lui om te zoeken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 maart 2003 Report Share Posted 20 maart 2003 Geplaatst door MJ_OK:Ik heb even gekeken, maar ik kan geen accu oid vinden. Stoffige rotzooi daar binnen. Wanneer het een condensator is kan het nog wel even zoeken worden, die zitten er wel meer in. Het is toevallig een Aristona TV, van ongeveer 15-20 jaar oud. Waar heb je die accu (of iets anders) toen gevonden?? MvrGR MJ Heb je een digicam oid? Maak dan ff een foto en stuur die dan even, dan vertel ik wel waar die zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 22 maart 2003 Report Share Posted 22 maart 2003 goed idee, heb alleen geen digicam. het kan dus nog wel even duren Marten Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ik kan wel ff langs komen Allee, pak de fiets en kachel naar MJ. Ik vind het zonde als een TV om dergelijke reden maf doet Ik was gisteren bijna naar Snits gereden. John wil een draaitafel. Op het allerlaatste moment belde hij af. Jammer, want ik had de vlaai al klaar staan en Haudio al verwittigd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts