Pjotr Posted 19 oktober 2003 Report Share Posted 19 oktober 2003 Ach dan werk je hem toch zelf af met epoxy 2K lak Henrie. Overigens verder wel een leuke site John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 oktober 2003 Report Share Posted 19 oktober 2003 Geplaatst door Pjotr:Ach dan werk je hem toch zelf af met epoxy 2K lak Henrie. Overigens verder wel een leuke site John Wat voor spul? Ach, ik ga 'm toch niet kopen. Ik ben van het digitale tijdperk... Wel een leuke site idd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Geplaatst door FrankD:Waar ik dat vandaan heb ben ik allang weer vergeten. Maar zelfs bij onderling geisoleerde aders treed skin effect op. (Echter wel sterk verminderd omdat dan een van de oorzaken van skineffect geen rol meer kan spelen) Link Frank Heb deze site ff doorgelezen. Wat me bij deze site opvalt is dat het er allemaal erg academisch uit ziet met alle berekeningen en grafiekjes. Schijn bedriegt alleen; de uitkomsten/uitspraken worden geenszins gestaafd met echte metingen of luistersessies (datgene waar elke wetenschap op gebaseerd is), er wordt bijvoorbeeld alleen "aangenomen" dat een tijdloopverschil van X wel niet te horen zal zijn (oh oh oh, wat zit die kerel naast de waarheid) Veel van de basistheorie op deze site klopt wel, er worden alleen aannames gedaan die niet juist zijn, dit breekt de waarheid/waarde van het hele verhaal af. Trap hier niet in mensen! Elke malloot kan wel zulke verhalen op internet publiceren, maar dat maakt hem nog geen autoriteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 1 november 2003 Report Share Posted 1 november 2003 Aangezien hier verder niets zinnigs over zelfbouw meer geschreven wordt heb ik maar een setje(Geode) van z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 3 november 2003 Report Share Posted 3 november 2003 Geplaatst door Ruud:Aangezien hier verder niets zinnigs over zelfbouw meer geschreven wordt heb ik maar een setje(Geode) van z Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 3 november 2003 Report Share Posted 3 november 2003 Geplaatst door Stefan: Heb deze site ff doorgelezen. Wat me bij deze site opvalt is dat het er allemaal erg academisch uit ziet met alle berekeningen en grafiekjes. Schijn bedriegt alleen; de uitkomsten/uitspraken worden geenszins gestaafd met echte metingen of luistersessies (datgene waar elke wetenschap op gebaseerd is), er wordt bijvoorbeeld alleen "aangenomen" dat een tijdloopverschil van X wel niet te horen zal zijn (oh oh oh, wat zit die kerel naast de waarheid) Veel van de basistheorie op deze site klopt wel, er worden alleen aannames gedaan die niet juist zijn, dit breekt de waarheid/waarde van het hele verhaal af. Trap hier niet in mensen! Elke malloot kan wel zulke verhalen op internet publiceren, maar dat maakt hem nog geen autoriteit. Het is mischien wel handig om eerst na te denken. Een 60 nano seconden looptijd verschil in ene kabel uit zich in een looptijdverschil van circa 16 micrometer in de lucht. Er is niemand die dat verschil in looptijd kan waarnemen op het gehoor. Overigens word deze 'onaangename' theorie al enige tijd ondersteund door de praktijk. Geen zinnig mens met een beetje verstand van kabel theorie die daaraan nog twijfeld. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 november 2003 Report Share Posted 3 november 2003 Geplaatst door Stefan: Heb jij wel eens iets zelf gebouwd dan??? Stefan toch......ik doe niet anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Geplaatst door Ruud: Stafan toch......ik doe niet anders Dat is waar ook...........FF niet an gedacht, je hebt gelijk! Ben je nog aan het Bi-ampen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 8 november 2003 Report Share Posted 8 november 2003 Geplaatst door FrankD: Het is mischien wel handig om eerst na te denken. Een 60 nano seconden looptijd verschil in ene kabel uit zich in een looptijdverschil van circa 16 micrometer in de lucht. Er is niemand die dat verschil in looptijd kan waarnemen op het gehoor. Overigens word deze 'onaangename' theorie al enige tijd ondersteund door de praktijk. Geen zinnig mens met een beetje verstand van kabel theorie die daaraan nog twijfeld. Frank Hallo Frank, S'avonds na mijn werk gaan mijn hersenen op halflast; spaart energie Ik zal je de 14e laten horen wat het verschil is tussen een interlink van 0,5mm en 0,35mm dik................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts