Phelsuma Posted 1 april 2002 Report Share Posted 1 april 2002 Ik zoek een adres, bij voorkeur omgeving Amsterdam, waar ik mijn SME Series III kan laten re-wiren met zilverkabel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 1 april 2002 Report Share Posted 1 april 2002 Probeer eens bij RUAD, oftewel infomeer bij Jitze de Jong op dit forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 april 2002 Report Share Posted 1 april 2002 Je kan het eens proberen bij Ruad. Misschien dat Jitze je kan helpen. Als hij het niet kan zal hij je wel naar Audio Selectief in Sneek sturen (niet echt naast de deur). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 april 2002 Report Share Posted 1 april 2002 Zo Ruud, zit je er weer tussen . Ik was gelijk ff bij Hobo hifi aan het kijken of daar iets mogelijk was alvorens de mijne te posten. Wel raar twee dezelfde antwoorden. Dan moet er toch iets van waar zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 9 april 2002 Report Share Posted 9 april 2002 Geeft het re-wiren van je luidsprekers grote positieve verbetering en kan je nog meer verbeteringen aan je speakers uitvoeren. Ik heb B&W DM602s2's en ze bevallen me goed, al wil ik meer ruimte en meer detail. Nou weet ik dat een speaker van € 272 geen wereld wonder is en dat er op een bepaald moment niet meer uit te halen valt, maar als ik voor enkele tientjes een kleine verbetering kan krijgen waar ik weer een maandje of 10 zoet mee ben heeft het zijn geld al terug verdiend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 april 2002 Report Share Posted 9 april 2002 Hoi Jeroen, Een SME series III is geen speaker maar een tonearm voor op een platenspeler. Als antwoord op jouw vraag, een speaker rewiren kan soms een verbetering geven. Ik denk dat het bij de DM600 serie weldegelijk zijn voordeel kan hebben. Ik heb mijn ouwe CDM1 ook voorzien van nieuwe bedrading. Ik heb toen Translator White Link gebruikt. Detailering en diepte werden een heel stuk beter en het laag werd strakker. Aan de N804 heb ik me nog niet gewaagt, want ik kan nergens een opening van de kast vinden behalve aan de onderzijde en die is dichtgekit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 19 april 2002 Report Share Posted 19 april 2002 Waarom doe je het niet zelf? Ik weet nog wel een adresje voor monokristallijn zilver. De arm ruk je zo uit de base (okee, ik moet het ook nog doen, maar alles ligt klaar...). Remco, die zijn oude liefde voor vinyl weer heeft hervonden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 19 april 2002 Report Share Posted 19 april 2002 Inderdaad is het mogelijk dat we een arm re-wiren, losse - zilverkabel - hiervoor leveren we ook. Gelukkig zit een SME arm dermate logisch in elkaar geschroefd, dat met enige aandacht deze operatie ook zelf uit te voeren is, economisch gezien is dit ook een betere optie, bij eventuele problemen zijn ze in Engeland - bij SME - ook nog zo vriendelijk dat ze antwoord geven op vragen. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 19 april 2002 Report Share Posted 19 april 2002 Dank, Sodejuu voor het maaien van alle gras voor mijn voeten. Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts