Paul Jenner Posted 16 mei 2003 Report Share Posted 16 mei 2003 wiede wiede wagen ... Weet iemand een persoon in/om Den Haag die zeer nauwkeurig MDF kan zagen (en het liefst ook kan leveren uit voorraad) ? Je raad het al, het is bedoeld om luidsprekerboxen van te gaan maken ... Ik hoor het graag, Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 17 mei 2003 Report Share Posted 17 mei 2003 Probeer gewoon eens ewen houthandel (en nee, geen praxis oid). Te vinden in de gouden gids. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Interresante tip Vroeger ging naar een Hubo in de weimarstraat, maar die zal wel weg zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 "meubelmakerij" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 18 mei 2003 Author Report Share Posted 18 mei 2003 De houthandel heb ik weinig vertrouwen in, die zien me al aankomen met mijn eis van "nauwkeuriger dan 1/10 mm".... Meubelmakerij idem dito. Ideaal zou zijn een goede timmerman o.i.d. die de benodigde zaagtafels in zijn schuurtje heeft staan. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Geplaatst door Paul Jenner:De houthandel heb ik weinig vertrouwen in, die zien me al aankomen met mijn eis van "nauwkeuriger dan 1/10 mm".... Meubelmakerij idem dito. Ideaal zou zijn een goede timmerman o.i.d. die de benodigde zaagtafels in zijn schuurtje heeft staan. Paul. Ochman, ik heb alles laten zagen door een ambachtelijke meubelmaker en het is werkelijk kunst wat die man kan met hout. Het is immers ook z'n beroep. Een vage timmerman met een (scheef) zaagtafeltje in z'n schuur heb ik veel minder vertrouwen in. Of je moet een houthandel zien te vinden met een computergestuurde zaagtafel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 18 mei 2003 Author Report Share Posted 18 mei 2003 Hmmm, misschien is het toch nuttig om eens een meubelmaker te proberen ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Hmmm, misschien is het toch nuttig om eens een meubelmaker te proberen ... Paul. Moet je wel een goede treffen. Dat zijn ze n.l. ook niet allemaal. Je kan kan ook naar S&C in Rotterdam gaan. Zij zagen ook kasten voor je op jouw specificaties en frezen de speakers in. Dat is wel relatief duur t.o.v. de timmerman. Dus vraag eerst prijsopgaaf. Je kan ook een kant en klaar standaard houtpakket bij ze kopen wat in de buurt van jouw wensen komt. Grtz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 Misschien is dat wel een idee. Ik zal eens een tekening maken en dan vragen wat dat gaat kosten. Als er voor het zagen eenzelfde bedrag bijkomt van wat het hout kost, dan vind ik het redelijk ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts