Keessie Posted 4 april 2002 Report Share Posted 4 april 2002 Hallo lui, ik kom op marktplaats.nl de volgende advertentie tegen: LET OP!!! ALLEEN VOOR DE KENNER: Sony CDP-x77ES cd speler. Deze schitterende, maar liefst 17,5kg zware speler is (was) het top-model van Sony. Nu nog steeds het neusje van de zalm. Hij is n.m.l gemodificeerd door Service-Point te Eindhoven door niemand minder dan Bart vn Hout persoonlijk. Als extra is de speler vrijwel volledig silver-wired,intern voorzien van RF-blokkers en uitgerust met schitterende kwaliteits connectoren. Een speciale net-kabel zet de puntjes op de i. Nog recentelijk na gezien door Bart. De speler verkeerdt in absolute nieuwstaat,zonder de geringste beschadigen. Een DROOM speler voor een DROOM prijs. Deze zware jongen moet je gezien, gevoeld, maar vooral gehoord hebben. ABSOLUUT TOP-KLASSE!!! Maak een afspraak om het zelf te beoordelen! Wie is Bart van Hout? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 april 2002 Report Share Posted 4 april 2002 Kennelijk een medewerker van Service-Point in Eindhoven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 4 april 2002 Report Share Posted 4 april 2002 Kent iemand Service-Point in Eindhoven? Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 9 april 2002 Report Share Posted 9 april 2002 Vervangen van opampjes kan elke sukkel die 3 van 8 IC-pootjes kan onderscheiden. Daar hoef je echt geen Bart voor te heten Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 april 2002 Report Share Posted 9 april 2002 Daar heb je gelijk in Stefan, maar heeft iedere sukkel het lef om met de upgrade in de Home Studio te gaan staan en ongetwijfeld een fikse rekening te presenteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 14 april 2002 Report Share Posted 14 april 2002 Geplaatst door Sander:Zeg heren en dan m.n.stefan, Dit is wel erg kort door de bocht.. Ik zei: modificatie bestaat met name uit vervangen opamps, dus men doet meer dan dat. Bovendien heeft dit artikel denk ik zo'n 10 jaar geleden in een hifi-blad gestaan. Waren er 10 jaar geleden sukkels met de naam Stefan die dit zelf al bedacht hadden om de geluidskwaliteit van hun cd-speler te verbeteren of draaide je toen ook met zo'n standaard schreeuwbak van flips of zonie? Groet, Sander Hoi Sander, Ondergetekende sukkel was 8 jaar geleden ook al met opampjes bezig en dat in een standaard flipsen laserbak........... naar aanleiding van een artikel in de HVT Dat betere opamps beter klinken is een ding, maar het maakt van een Golfje geen Ferrari..... het wordt hooguit een GTI'tje Staar je dus niet blind op dit soort upgrades. Groeten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 14 april 2002 Report Share Posted 14 april 2002 Geplaatst door Stefan:Dat betere opamps beter klinken is een ding, maar het maakt van een Golfje geen Ferrari..... het wordt hooguit een GTI'tje Staar je dus niet blind op dit soort upgrades. Groeten, Maar met buizen wordt het een stoommobiel, misschien een wat verouderde techniek maar in principe veel soepeler en stiller dan zo'n ronkende verbrandingsmotor Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 14 april 2002 Report Share Posted 14 april 2002 Geplaatst door richard:Maar met buizen wordt het een stoommobiel, misschien een wat verouderde techniek maar in principe veel soepeler en stiller dan zo'n ronkende verbrandingsmotor Richard Zet maar eens zo'n stoommobiel voor je Mangers...... dan wil je geen "Ferrari" meer. Ik zou buizen eerder vergelijken met een Rolls Royce, ook al een heel oud merk dat beproefde (=oude?) techniek gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 14 april 2002 Report Share Posted 14 april 2002 Stefan, het is niet denigrerend bedoeld hoor, misschien is het vergelijk met de Rolls wel beter. Maar toen ik dit schreef gingen mijn gedachten eigenlijk uit naar oude stoommachines in schepen die stil en rustig hun kracht overbrachten op een schroefas, dit in tegenstelling tot de dreunende dieselmotoren die tegenwoordig de dienst uitmaken. Wat de buizen voor de Mangers betreft, die optie staat nog steeds open. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Ruud: Wijsneus!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door richard:Stefan, het is niet denigrerend bedoeld hoor, misschien is het vergelijk met de Rolls wel beter. Maar toen ik dit schreef gingen mijn gedachten eigenlijk uit naar oude stoommachines in schepen die stil en rustig hun kracht overbrachten op een schroefas, dit in tegenstelling tot de dreunende dieselmotoren die tegenwoordig de dienst uitmaken. Wat de buizen voor de Mangers betreft, die optie staat nog steeds open. Richard Zo zie je maar weer; ieder heeft zijn eigen beeld bij een beschrijving Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Ruud, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Ome Henk, Heb je wel opgelet waar hij zijn quotes vandaan heeft gehaald? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts