Rogier Posted 10 april 2002 Report Share Posted 10 april 2002 Hallo allemaal, Ik heb een vraagje, ik wil meer info over seriefilters, hoe je ze kunt berekenen, waar je eventuele website's kan vinden waar je dit kunt berekenen, en waar ik achtergrondinfo kan vinden hoe zoiets werkt. Een seriefilter schijnt in principe beter te zijn als een 'standaard' first of second order filter, maar wel moeilijker. Wie kan mij helpen?????? gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 10 april 2002 Report Share Posted 10 april 2002 Geplaatst door Rogier:Hallo allemaal, Ik heb een vraagje, ik wil meer info over seriefilters, hoe je ze kunt berekenen, waar je eventuele website's kan vinden waar je dit kunt berekenen, en waar ik achtergrondinfo kan vinden hoe zoiets werkt. Een seriefilter schijnt in principe beter te zijn als een 'standaard' first of second order filter, maar wel moeilijker. Wie kan mij helpen?????? gr. Rogier Bedoel je specifiek voor speakers: Speaker zelfbouw winkel Speaker en co verkoopt software pakketten. Wil je filters uitrekenen zou je ook een SPICE pakket kunnen overwegen. Kijk maar op m'n site onder DIY, laatste pagina van Tweety voor links naar dit soort pakketten. Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 10 april 2002 Author Report Share Posted 10 april 2002 Hoi Maarten, bedankt voor je tips, maar de meeste programma's kunnen geen serie filters uitrekenen, ik zal dit navragen bij speakerland. Maar er moet toch ergens wel info te verkrijgen zijn over serie filters op het net? Ik heb tot nu toe slechts 1 pdf file kunnen vinden! gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 11 april 2002 Author Report Share Posted 11 april 2002 Hartelijk bedankt!!!! Ik kan hier echt wat mee, nu dan binnenkort gaan experimenteren ermee. Ook leuk om ook een vergelijk te maken met een paralelfilter. Ik ben benieuwd. Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts