WanFie Posted 13 november 2003 Author Report Share Posted 13 november 2003 Bedankt Guido, ik wacht dus nog even met modificeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 november 2003 Author Report Share Posted 29 november 2003 Bedankt Guido, ik wacht dus nog even met modificeren. Puur, hoe is 't met jouw HK Clock....??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Dat staat in het oorspronkelijke topic Hans. Met clock is de speler beter geworden. Een zeer nauwkeurige speler. Klankecht en met veel detail. Maar dat was het natuurlijk ook al. Het is allemaal wat puntiger geworden Ik vind wel dat de speler te weinig "leeft". Het is allemaal ver weg, achter en tussen de speakers. Dat wil ik verbeterd zien te krijgen. Ik heb in het andere topic geschreven dat ik de verbetering in het licht van andere verbeteringen marginaal vind. Wellicht was de oude clock zo slecht nog niet...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 30 november 2003 Author Report Share Posted 30 november 2003 Dat staat in het oorspronkelijke topic Hans. Met clock is de speler beter geworden. Een zeer nauwkeurige speler. Klankecht en met veel detail. Maar dat was het natuurlijk ook al. Het is allemaal wat puntiger geworden Ik vind wel dat de speler te weinig "leeft". Het is allemaal ver weg, achter en tussen de speakers. Dat wil ik verbeterd zien te krijgen. Ik heb in het andere topic geschreven dat ik de verbetering in het licht van andere verbeteringen marginaal vind. Wellicht was de oude clock zo slecht nog niet...? We hebben afgelopen wek de HK met nieuwe clock eens vergeleken met de Jadis van Jitze, hier bleek dat de Jadis inderdaad een krachtiger geluid weergaf. Dit was vooral te merken in de lage en midden registers. De Philips DVD 963 SA (zonder mod) kwam er echter veel slechter van af. Deze klonk echt ronduit dun t.o.v. de twee andere spelers. Nou was de speler op dat moment nog maar drie dagen uit de doos, maar toch. Ik kan bijna niet wachten om de Philips ook eens onder handen te nemen. Ik heb begrepen dat Guido met een clock upgrade voor deze speler bezig is. Ik wil eventueel wel een prototype uitproberen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Vraag is nu natuurlijk, hoe krijgen we de HK op het niveau van de Jadis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 december 2003 Author Report Share Posted 1 december 2003 Vraag is nu natuurlijk, hoe krijgen we de HK op het niveau van de Jadis. Ook in vergelijk met een cd 17 KI (Marantz) bleek de HK minder kracht in huis te hebben. Het verschil was welliswaar kleiner dan met de Jadis, maar toch.... Als eerste "schuldige" hebben we nu de opamps aangewezen. Het is blijkbaar we een probleem om die van de print te krijgen, en er dan nieuwe op te zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 december 2003 Author Report Share Posted 9 december 2003 Guido.... hoe staat het met de DVD 963SA clocken...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts