dick jansen Posted 4 november 2003 Report Share Posted 4 november 2003 Geplaatst door spido: Leuk! En het is nog w Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 november 2003 Report Share Posted 4 november 2003 Geplaatst door dick jansen: Zowel in woord, in geschrift en in klank..... Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
le T Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 jezus. Dacht dat ik hier op een site van kenners kwam, maar dat valt bar tegen. Buiten het feit dat jullie niet gewoon on-topic kunnen blijven, roept iedereen ook steeds hetzelfde. Zijn jullie ook een beetje met muziek bezig of blijft het dit gezwets? Zijn er buiten de vooroordelen hier gedeponeerd ook nog mensen die verstand hebben van speakerbehuizingen? Leuk als je het over dode kasten hebt, als je Trijntje Oosterhuis nog eens opzet? le T, muziekliefhebber Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 6 november 2003 Author Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door le T:jezus. Dacht dat ik hier op een site van kenners kwam, maar dat valt bar tegen. Buiten het feit dat jullie niet gewoon on-topic kunnen blijven, roept iedereen ook steeds hetzelfde. Zijn jullie ook een beetje met muziek bezig of blijft het dit gezwets? Zijn er buiten de vooroordelen hier gedeponeerd ook nog mensen die verstand hebben van speakerbehuizingen? Leuk als je het over dode kasten hebt, als je Trijntje Oosterhuis nog eens opzet? le T, muziekliefhebber Je hebt helemaal gelijk. Dus, pas je aan of zoek een forum dat beter bij je niveau past.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door le T:jezus. Dacht dat ik hier op een site van kenners kwam, maar dat valt bar tegen... le T, muziekliefhebber Goed gezien. Dit is site van zwaar verslaafden en iedereen brabbelt hier vrolijk door elkaar heen, maar dat went wel hoor Welkom Le T Link to comment Share on other sites More sharing options...
lurky Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door le T:jezus. Dacht dat ik hier op een site van kenners kwam, maar dat valt bar tegen. Buiten het feit dat jullie niet gewoon on-topic kunnen blijven, roept iedereen ook steeds hetzelfde. Zijn jullie ook een beetje met muziek bezig of blijft het dit gezwets? Zijn er buiten de vooroordelen hier gedeponeerd ook nog mensen die verstand hebben van speakerbehuizingen? Leuk als je het over dode kasten hebt, als je Trijntje Oosterhuis nog eens opzet? le T, muziekliefhebber klaasbobsiegfriedspiekerboerspidofigarole T Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door Pjotr:Goed gezien. Dit is site van zwaar verslaafden en iedereen brabbelt hier vrolijk door elkaar heen, maar dat went wel hoor Welkom Le T High Fidelity is too important a thing ever to talk seriously about it... (vrij naar Oscar Wilde) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan van dongen Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door spido: High Fidelity is too important a thing ever to talk seriously about it... (vrij naar Oscar Wilde) Nog nieuws ? m.b.t het speksteen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Pjotr: ".....Welkom Le T....." Moet daar geen O achter Enuuuh,hoevaak blijven we welkom zeggen tegen dezelfde persoon Lekker anoniem komen zeiken tegen forum-leden,hoe serieus nemen we dat nog? Dacht even hard-op, --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 10 november 2003 Author Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Moet daar geen O achter Enuuuh,hoevaak blijven we welkom zeggen tegen dezelfde persoon Lekker anoniem komen zeiken tegen forum-leden,hoe serieus nemen we dat nog? Dacht even hard-op, --Hans. Ja, ik blijf zeggen NEGEREN. Laat iemand zich inderdaad maar bekend maken, zodat we op gelijke voet staan. Ik lul ook niet met iemand die een masker draagt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Tja,wij kunnen dat wel willen, maar Hear moet ons wel terzijde staan in deze door met de IP's te gaan werken. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 10 november 2003 Author Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Tja,wij kunnen dat wel willen, maar Hear moet ons wel terzijde staan in deze door met de IP's te gaan werken. --Hans. Ik bedoel niet dat Hear dit moet opknappen, maar als iemand met mij wil communiceren moet dat met open vizier, anders is het inderdaad wel erg makkelijk, lekker anoniem gallen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Voor een deel heb je gelijk. Maar er zijn voor hear wel degelijk zaken te regelen hier. Verder moeten wij natuurlijk zelf de zaak in de gaten blijven houden, en dit soort anonieme figuren inderdaad negeren. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Voor een deel heb je gelijk. Maar er zijn voor hear wel degelijk zaken te regelen hier. Verder moeten wij natuurlijk zelf de zaak in de gaten blijven houden, en dit soort anonieme figuren inderdaad negeren. --Hans. wie zegt dat jij echt bent ? om het te controleren moet ik bijna 5 uur vliegen . ps , binnen nu en 3 jaar hoop ik dat luilekkerland waar jij woont te bezoeken . misschien sta ik ineens voor je deur dan ?? je weet het niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Daar ben je dan lekker mee Hans Zo, voorlopig mijn plicht weer even gedaan, namelijk laten horen dat ik nog leef .... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Daar ben je dan lekker mee Hans Zo, voorlopig mijn plicht weer even gedaan, namelijk laten horen dat ik nog leef .... Paul. nog dichterlijke inspiratie opgedaan paul ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Neu, voornamelijk veel zitten schelden .... Dat ga ik hier maar niet uit de doeken doen PAul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ".....misschien sta ik ineens voor je deur dan ??....." Je bent welkom, als je je orgel maar thuis laat, want daar hebben we er hier ruim voldoende van --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts