Binsar Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Ik heb een stel Lyrics staan.Ze klinken goed. Alleen "spraak" zou iets minder op de voorgrond mogen. Weet iemand hiervoor een oplossing ? Filter wijzigen of ander midspeaker. gr Binsar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 29 mei 2003 Report Share Posted 29 mei 2003 Domme vraag: wat is een "Lyric"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 zijn het zelfbouwers? dan zou ik zeggen experimenteer tot je beter resultaat hebt, zijn het gewone speakers(geen zelfbouw) koop dan andere, of ga idd experimenteren als ze jen niks waard zijn. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
fenton Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 Andere kabels???? of mss de interne bekabeling vervangen (veel risico's hieraan verbonden) of zoals game al zei, blijven experimenteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 De middentoners iets dempen met een spanningdeler, dit zijn een weerstand parallel aan de middentoner en een in serie met de middentoner. Gebruik weerstanden van bijvoorbeeld 10 Watt. De onderlinge verhouding bepaald de mate van verzwakking maar het geheel moet dezelfde impedantie hebben als de huidige situatie anders zal het kantelpunt van het filter veranderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Spraak van mannelijke en vrouwelijke stemmen lopen door tot in de tweetersectie. Rommelen met een middentoner zou ik nooit doen. Dit is nl de "basis" van je luidspreker. Probeer als alternatief het laag of het hoog wat te accentueren. Het kan trouwens nooit kwaad naar een andere bron (lp/cd) en amp te luisteren op je Lyrics.(lenen van een goede vriend?) Je zult versteld staan. Geert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts