Michel Posted 29 december 2002 Report Share Posted 29 december 2002 Beste medeforummers, Speciaal voor de zelfbouwers en buizenfanatici: Een heleboel Push-Pull schema's, en een heleboel Single-Ended schema's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 29 december 2002 Report Share Posted 29 december 2002 hoi michel. jammer dat ze geen voorversterkerschema's hebben althans ik kan ze niet vinden daar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 29 december 2002 Author Report Share Posted 29 december 2002 allo Rob, Mogelijk dat ze er toch staan, ik kwam nl. op de SE-site door in de URL te rommelen. Er lijkt geen homepage te zijn met een menu oid, maar misschien heb ik nog niet genoeg geprobeerd... Heb ze inmiddels gevonden, er staat gewoon een link-button op de site. Met mijn neus gekeken dus. Nou ja, dat krijg je op dit tijdstip. Hier komen ze: een heleboel voorversterker schema's Overigens; in wat voor een vv ben je geinteresseerd? Op de site van TriodeDick staat een mooi schema. Ikzelf heb net een passieve gebouwd met Elma (DACT) stappenschakelaars tbv mijn buizen ev. Draait inmiddels naar volle tevredenheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 29 december 2002 Report Share Posted 29 december 2002 op de site van triode dick heb ik alle schema's al van gezien. ik zoek eigenlijk nog een leuk schematje voor de hobby kamer. met maar 1 buis per kanaal triode dick heeft ook 1 schema de 6072 line ik zoek eigenlijk een schema voor een 5692 redbase buis dit vind ik een mooi klinkende buis. maar smaaken verschillen. die stappenschakelaars heb ik ook die zijn werelds voor het geld. maar wat voor buis zit er dan in die voorbak van jouw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 29 december 2002 Author Report Share Posted 29 december 2002 Geen. Vandaar de naam passief. Ik heb simpelweg een kastje in elkaar geschroefd met een hoop inputs, een output en een keuzeschakelaar en volume (stappen) schakelaar. Dit omdat ik zo min mogelijk componenten in de signaalweg wilde hebben. Het werkt prima, als je de extra versterking niet nodig hebt tenminste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
donderju Posted 29 december 2002 Report Share Posted 29 december 2002 Geplaatst door telefunken:op de site van triode dick heb ik alle schema's al van gezien. ik zoek eigenlijk nog een leuk schematje voor de hobby kamer. met maar 1 buis per kanaal triode dick heeft ook 1 schema de 6072 line ik zoek eigenlijk een schema voor een 5692 redbase buis dit vind ik een mooi klinkende buis. maar smaaken verschillen. die stappenschakelaars heb ik ook die zijn werelds voor het geld. maar wat voor buis zit er dan in die voorbak van jouw. een pisbuis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts