Z Posted 1 januari 2003 Report Share Posted 1 januari 2003 Hio, Ik had dit bericht al op de Hifi.nl forum geplaatst maar ik merk dat er veel leden naar hier zijn verhuist Ik was daarjuist van plan een bestelling te plaatsen bij Intertechnik maar ik weet niet zeker of zij wel verkopen aan het buitenland ? Bij het invoeren van je adres staat er namelijk geen plaats voor het land (in mijn geval Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 januari 2003 Report Share Posted 1 januari 2003 Ik ken 't bedrijf niet, maar normaliter sturen Duitse bedrijven wel naar het buitenland. Er is echter een grote MAAR aan. De post in Duitsland is bezopen duur als het gaat om verzending naar het buitenland. Dit komt omdat je artikelen niet hoeft bij te verzekeren. Alles is nl al verzekerd. Om dit ook in het buitenland te garanderen kost het geld. Voorbeeld. Ik heb vorige maand een CD-speler gekocht in Dtl. Die heb ik op een adres in Dtl aan laten komen, verzendkosten zijn dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Dynaco Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Als je niet al te gekke dingen zoekt van IT kun je altijd terecht bij Klare in Hoorn,die leveren een hoop dingen van IT,ze zijn ook redelijk geprijst,als je Klaas of Rene belt kunnen ze je wellicht verder helpen. Zie homepage(Klare.nl) Mvgr Mr.Dynaco Tube lovers like it hot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z Posted 4 januari 2003 Author Report Share Posted 4 januari 2003 Dank voor de reacties Het is me ondertussen gelukt Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Alles van InterTechnik is in Nederland ook leverbaar door Speakerland en Speaker&Co. Veel is op voorraad en als het besteld moet worden gaat dat vrij snel is mijn ervaring. Van Remo weet ik het op het moment niet, vroeger in ieder geval beslist niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts