John Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 Geplaatst door Hubertinus:John, en die B&O potloden dan. Dat vindt je vrouw ook wel iets, als ik die Wehkampset zie. En ze schijnen ook nog redelijk te klinken. Of Piega C2. Moet ze zelf wel even de beurs trekken. Dus Roger is de lachende derde. Hubertinus Yep Roger is degene die met het bot de klote op is , maar ach, ik gun hem die speeltjes wel maar heb bij de notaris laten vast leggen dat ze ten alle tijden kunnen worden teruggevorderd Na het weekend hoor je wel wat er komt te staan. Zitten morgenmiddag in Heerlen voor de luisterproef Electra 906 of de Cobalt 806 ?? De 806 is analitisch en niet zo'n beetje . Je kunt nog horen wat ze in de pauze hebben gedaan (muzikanten) Software-gevoelig kun je hem ook wel noemen. Verder is het geheel nog helemaal niet hoe het zou kunnen zijn, inspelen is volgens de Duitse importeur (inakustic) vrij lang ( 200 - 300 uur)en het totaalbeeld veranderd nogal.Dus waar je nu de lijn moet trekken is niet gemakkelijk, de 906 staat ook koud uit de doos te spelen en is schijnbaar wel in alle gebieden beter echter inspelen is ook niet even een zondagmiddagje. Verder is hij ook erg gevoelig voor plaatsing en indraaien. De interlink tekort koming is ook nog aan de orde gekomen. Met de baas van Inakustic bij onze oosterburen heb ik contact mee gehad hoe je deze twee types nu het beste kan vertroetelen. De tips tot nu toe kwam het beeld wel ten goede . Maar als je 22 jaar Focal hebt geluisterd kun je er wel mee leven denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 19 september 2003 Report Share Posted 19 september 2003 Zo , we zijn eruit gekomen Het is toch de kleinste op de foto geworden (Electra 906) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 20 september 2003 Report Share Posted 20 september 2003 In mijn ogen de beste keus. Gewoon de iets duurdere pakken anders blijf je bezig. Wat m Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 20 september 2003 Report Share Posted 20 september 2003 Geplaatst door Hubertinus:In mijn ogen de beste keus. Gewoon de iets duurdere pakken anders blijf je bezig. Wat m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 20 september 2003 Report Share Posted 20 september 2003 Dat duurder niet altijd beter is weet ik John. Je moet zoeken wat bij je past. Soms kom je het gewoon tegen. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 september 2003 Report Share Posted 20 september 2003 Geplaatst door Hubertinus:Dat duurder niet altijd beter is weet ik John. Je moet zoeken wat bij je past. Soms kom je het gewoon tegen. Hubertinus Hij was het tegengekomen. Het was alleen jammer dat de vrouw er niet mee kon leven . Maar wat hij nu heeft is ook prachtig (en het wordt nog beter ) (BTW John, het zilver is "gebakken" en in de loop van de volgende week zijn je interlinks klaar ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 20 september 2003 Report Share Posted 20 september 2003 Geplaatst door Sodejuu: Hij was het tegengekomen. Het was alleen jammer dat de vrouw er niet mee kon leven . Maar wat hij nu heeft is ook prachtig (en het wordt nog beter (BTW John, het zilver is "gebakken" en in de loop van de volgende week zijn je interlinks klaar ) Mag je zeker stellen dat ik het tegen ben gekomen en je weet als je een meisje was dan .............. BTW fijn dat je gebakken hebt al, ik denk dat The First er echt tussen uit moet , afhankelijk van de opname sssssssssttttt je weet wel. De Elektra kietelt volgens mij elk bitje eruit echter moeizaam luisteren kan ik wel niet zeggen. Je moet volgens mij alleen zorgen dat alles kloppend is voor de speakers Stereo geeft (test nog even gelezen gisteren van de 906 ) dat de inspeeltijd lang mag worden genoemd, dit geldt ook voor de hoge tonen. Gevoelsmatig hoor ik ook nu al meer in het beeld na + - 30 uurtje spelen (heeft ook de nacht doorgespeeld )er komen meer dingen in de stage voor al (zelfde nummer ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts