Jump to content

Uitgefikte IC

hans.h
 Share

Recommended Posts

Beste mensen ik ben in bezit van een audioanalyse en bij aansluiten van de tuner

kwam er opeens rook uit de voorversterker en bleek bij demontage dat een ic wat dik en branderig uitzag, kortom uitgefikt. Wie kan mij helpen aan een schema voor de C600

met tiptoetsen helpen, zodat ik de waarde van het ic kan bepalen, de letters en cijfers op ic zijn niet meer allemaal leesbaar.

• 3 weeks later...

Geplaatst door hans.h:

Beste mensen ik ben in bezit van een audioanalyse en bij aansluiten van de tuner

kwam er opeens rook uit de voorversterker en bleek bij demontage dat een ic wat dik en branderig uitzag, kortom uitgefikt. Wie kan mij helpen aan een schema voor de C600

met tiptoetsen helpen, zodat ik de waarde van het ic kan bepalen, de letters en cijfers op ic zijn niet meer allemaal leesbaar.

:) Bedankt voor jullie reactie,s heb het inmiddels al opgelost, daar is dit forem toch voor of is het enkel maar voor de uitwisseling van hoe mooi alles is en daar oeverloos over ouwe nelen. Als iemand met een vraag zit probeer dan deze te beantwoorden er zijn als ik zo lees zat techneuten onder U. :(

Geplaatst door hans.h:

Als iemand met een vraag zit probeer dan deze te beantwoorden er zijn als ik zo lees zat techneuten onder U.       :(

Graag gedaan confused.gif ; net als ieder ander op dit forum heb ik ook een schema van een AudioAnalyse C600 in de la liggen.

Denk toch beter na voordat je een dergelijk commentaar op je medeforummers geeft.

Geplaatst door richard 1:

Graag gedaan    confused.gif ; net als ieder ander op dit forum heb ik ook een schema van een AudioAnalyse C600 in de la liggen.

Denk toch beter na voordat je een dergelijk commentaar op je medeforummers geeft.

Ik heb ook nagedagt voor dat ik commentaar gaf, als zoals U zegd schema,s voorhanden zijn waarom dan geen reactie om mijn vraag van 5 januari. Al is het maar om te zeggen sorry maar de la is leeg.

Geplaatst door Henrie:

Wel eens van sarcasme gehoord?

Zeker wel eens van sarcasme gehoord maar niet altijd op bedacht, ben gewoon een beetje teleurgesteld omdat er totaal geen reactie geweest is, dat bedoel ik met lege la. vr. groet hans

Niet om het een of ander, op dit forum zitten nog 1030 andere leden. Dit zou een druk topic worden als ze jou stuk voor stuk kwamen melden dat ze je niet verder kunnen helpen omdat ze toevallig geen handleiding in de la hebben.

Maar mogelijk had er iemand op het idee kunnen komen je te verwijzen naar Doknet. Daar kun je documentatie bestellen (tegen betaling).

Richard

Geplaatst door richard 1:

Maar mogelijk had er iemand op het idee kunnen komen je te verwijzen naar Doknet. Daar kun je documentatie bestellen (tegen betaling).

Richard

Ik verwijs met regelmaat naar Doknet. Helaas heeft Doknet niet alle servicemanuals die er zijn, maar alleen die van gangbare (lees Japanse en Philips) apparatuur. Audio Analyse was nou niet bepaald een commercieel merk, dus geef ik je weinig kans bij Doknet.

Geplaatst door Sodejuu:

Ik verwijs met regelmaat naar Doknet. Helaas heeft Doknet niet alle servicemanuals die er zijn, maar alleen die van gangbare (lees Japanse en Philips) apparatuur. Audio Analyse was nou niet bepaald een commercieel merk, dus geef ik je weinig kans bij Doknet.

:) dat bedoelde ik nu !!! twee reacties waar ik eventueel iets aan heb heel fijn doet mijn teleurstelling vergeten. Ben zelf nog niet zo ingevoerd in de techniek maar ik ben komende. bedankt. :)