tortor Posted 1 juli 2003 Report Share Posted 1 juli 2003 Ik wil graag een gainclone bouwen maar kan de LM3875TF nergens kopen. Wie kan er mij 2 leveren, of wie bestelt regelmatig componenten in Amerika en wil ze voor mij mee bestellen? Farnell kan ze in Amerika bestellen maar dan moet ik er gelijk 30 stuks afnemen!!! Als er genoeg liefhebbers zijn wil ik ze wel bestellen. Laat me dat dan even weten per E-mail of via dit forum. Alvast bedankt. Wim Souer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 juli 2003 Report Share Posted 1 juli 2003 Je kan 5 stuks krijgen rechtstreeks bij National. Je moet dan gewoon samples aanvragen en je inschrijven met een fake bedrijf. Als je ze krijgt kijk er dan niet vreemd van op als je regelmatig mailtjes krijgt van National, over de voortgang van het "project". BTW: je kan beter niet de TF versie nemen maar beter de gewone T. De TF heeft een volledig geisoleerde behuizing. Dat is in eerste instantie wel makkelijk, maar de opamp kan zijn warmte moeilijker kwijt en levert daarom minder vermogen. P.S. Het is goed moegelijk dat Stuut en Bruin ze wel nog op voorraad heeft en je ze wel tegen woekerprijs wil verkopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 1 juli 2003 Report Share Posted 1 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu:Je kan 5 stuks krijgen rechtstreeks bij National. Je moet dan gewoon samples aanvragen en je inschrijven met een fake bedrijf. Als je ze krijgt kijk er dan niet vreemd van op als je regelmatig mailtjes krijgt van National, over de voortgang van het "project". BTW: je kan beter niet de TF versie nemen maar beter de gewone T. De TF heeft een volledig geisoleerde behuizing. Dat is in eerste instantie wel makkelijk, maar de opamp kan zijn warmte moeilijker kwijt en levert daarom minder vermogen. P.S. Het is goed moegelijk dat Stuut en Bruin ze wel nog op voorraad heeft en je ze wel tegen woekerprijs wil verkopen Als je niet vastzit aan de LM3875 maar iets meer power ook leuk vindt dan is de LM3886 een goed alternatief. Voor ca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tortor Posted 1 juli 2003 Author Report Share Posted 1 juli 2003 Gouden tip Sodeju, ik heb 4 samples aangevraagd bij national. Maarten ook bedankt voor je inspanning, maar ik heb geen schema waarin het door jou genoemde IC voorkomt, dus wat moet ik ermee. Nogmaals bedankt voor het meedenken beide. Wim Souer Link to comment Share on other sites More sharing options...
tortor Posted 1 juli 2003 Author Report Share Posted 1 juli 2003 PS, Sodeju: Stuut en bruin heeft ze niet, en ik hoef qwa vermogen niet het onderste uit de kan, dus dan is de geisoleerde versie wel handig. Ik ben van plan de voedingsspanning op ca. 30 V te zetten, vandaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu:Je kan 5 stuks krijgen rechtstreeks bij National. Je moet dan gewoon samples aanvragen en je inschrijven met een fake bedrijf. Als je ze krijgt kijk er dan niet vreemd van op als je regelmatig mailtjes krijgt van National, over de voortgang van het "project". BTW: je kan beter niet de TF versie nemen maar beter de gewone T. De TF heeft een volledig geisoleerde behuizing. Dat is in eerste instantie wel makkelijk, maar de opamp kan zijn warmte moeilijker kwijt en levert daarom minder vermogen. P.S. Het is goed moegelijk dat Stuut en Bruin ze wel nog op voorraad heeft en je ze wel tegen woekerprijs wil verkopen Als student lukt het nog wel zonder een bedrijf op te geven of als bedrijf de universiteit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Geplaatst door tortor:...maar ik heb geen schema waarin het door jou genoemde IC voorkomt, dus wat moet ik ermee. Wim Souer Een must voor Gijnkloners: http://www.diyaudio.com/forums/forumdispla...p?s=&forumid=40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 Beste, Ik kan alle LM poweramps van national leveren. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts