TannoJ Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Is er misschien iemand in de buurt van Hengelo (o) die een aantal platen voor mij door de platenwasser kan gooien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Dezelfde vraag voor iemand in de buurt van Roermond. Ik ben dat gedraai met de DA langzaam moe Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu:Dezelfde vraag voor iemand in de buurt van Roermond. Ik ben dat gedraai met de DA langzaam moe Iemand in de buurt van Sittard met zo'n ding ?? dat gedraai hangt mij ook de kont uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 En jullie mij maar willen wijsmaken dat draaitafelen zo leuk is!!! Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Geplaatst door Hubertinus:En jullie mij maar willen wijsmaken dat draaitafelen zo leuk is!!! Hubertinus Het is ook leuk, maar je moet er dus wel wat voor over hebben. Op zich gaat dat gedraai in de afwasbak wel, maar als het makkelijker kan, waarom niet . Het nadeel is echter dat als je weer een lading LP's van iemand krijgt, en dat gebeurt regelmatig, je 2 dagen of zo aan het wassen bent alvorens je van de muziek kan genieten. Wat dat betreft is een CD wel handiger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Als het erg vuile platen zijn zou ik ze eerst door de DA halen en dan pas in een platenwasmachine.Dat draaien kom je dan niet echt omheen. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 PS Tannoy heb jij een paar jaar geleden een keer een cursus Europees recht in Maastricht gedaan. Ik heb toen nog eens druk gepraat met iemand die ook een fiel was. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Geplaatst door Hubertinus:En jullie mij maar willen wijsmaken dat draaitafelen zo leuk is!!! Hubertinus huupie ....het draaitafelen is zeker harstikke leuk het draaien met de LP in de wasbak ook nog, alleen zoals R. al zei .. een hele doos wassen is iets anders natuurlijk met de hand ... vrouwlief krijgt toch ook een vaatwasser voor de grotere wasjes BTW .... hoe ver ben je met de draaitafel inmiddels ?? en wijsmaken Huub doen we echt niet ... je laat je iets wijs maken als het zo zou zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 15 juli 2003 Author Report Share Posted 15 juli 2003 Geplaatst door carl:PS Tannoy heb jij een paar jaar geleden een keer een cursus Europees recht in Maastricht gedaan. Ik heb toen nog eens druk gepraat met iemand die ook een fiel was. Groet, Hallo Carl, Ik heb geen cursus Europees recht gedaan...... (wel als vak in Nijmegen gevolgd maar dat terzijde)..... Gr. John Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 15 juli 2003 Author Report Share Posted 15 juli 2003 Geplaatst door Hubertinus:En jullie mij maar willen wijsmaken dat draaitafelen zo leuk is!!! Hubertinus Draaitafelen is zeker leuk.... Zeker op dagen dat je een aantal RCA 'black labels' uit begin 60'iger jaren op de kop kan tikken voor een schappelijke prijs..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 John, ik blijf worstelen met die draaitafels. De kandidaten in mijn hoofd blijven ook wisselen (als het doorgaat). Kandidaten nu: Clearaudio Emotion (nog niet verkrijgbaar), Pro-ject RPM6, Nottingham Analogue Horizon, Thorens TD 800. Weet jij, of Roger misschien, nog een fatsoenlijke audiozaak in Duitsland vlak over de grens? Dan kan ik nog wat duiten in de knip houden. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Hoi Huub, Zoveel zaken in Dtl ken ik ook niet. Ahlefelder heeft wel wat, maar die is niet echt goedkoop. Verder kom ik niet dan de prijsstunters na. Elektro Jansen in Heinsberg doet niks of niet veel aan analoog, maar misschien zijn ze daar wel bereid je een tafel te regelen. Herr Pieper is wel kundig op dat gebied. BTW: Ik zou de optie Project RPM6 ruilen voor de optie Michell Tecnodeck. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Hubertinus:John, ik blijf worstelen met die draaitafels. De kandidaten in mijn hoofd blijven ook wisselen (als het doorgaat). Kandidaten nu: Clearaudio Emotion (nog niet verkrijgbaar), Pro-ject RPM6, Nottingham Analogue Horizon, Thorens TD 800. Weet jij, of Roger misschien, nog een fatsoenlijke audiozaak in Duitsland vlak over de grens? Dan kan ik nog wat duiten in de knip houden. Hubertinus Hifi schluderbacher (www.hifi-schluderbacher.de) wel eens geweest in Monchengladbach voor een cd-speler te kopen die hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 John, Nederlandse markt=Sneek? Of bedoel je jullie goede vriend Poulissen? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Hoi Huub, Sneek is zeker een optie en ook prettig om naar toe te gaan (vraag maar aan John ). Poulissen heeft Transrotor in het pakket, maar kan ook andere tafels leveren. Michell zit bij de Hifiwinkel in Eindhoven. P.S.: voor meer info mail me ff Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Hubertinus:John, Nederlandse markt=Sneek? Of bedoel je jullie goede vriend Poulissen? Hubertinus Nederland is maar klein Huub Poulissen ken ik wel als een positieve zaak ....... Sneek zit er ook eentje met een gezellig winkeltje en heb ik ook zeer zeker als klantvriendelijk ervaren en informatief. Zoals je weet komt mijn Thorens daar ook vandaan. Gezien mijn kleine investering die ik deed ben ik toch heel goed en geduldig door Haudio geholpen ..... Wat vind je zelf het belangrijkste ?? groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Veel kwaliteit voor weinig geld vind ik belangrijk. Ik kan een 2e hands P3 kopen. Ik ga daar maar eens een bod op doen. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Hubertinus:Veel kwaliteit voor weinig geld vind ik belangrijk. Ik kan een 2e hands P3 kopen. Ik ga daar maar eens een bod op doen. Hubertinus b.v. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Dezelfde vraag voor iemand in de buurt van Roermond. Ik ben dat gedraai met de DA langzaam moe Met een record cleaning machine is het resultaat (veel) beter, maar vraagt ook nog steeds tijd en geduld. Daarbij komt nog een flinke financi Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Geplaatst door Henk&audio:Welke rituelen hebben jullie eigenlijk Hoogstens een keertje asemen op de cd en hem met de rand van mijn T-shirt afvegen. Ik heb de tick dat ik de boekjes altijd omgekeerd in het doosje doe, het is mijn ervaring dat ze dan minder beschadigen bij het er in doen en er uit halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Hoogstens een keertje asemen op de cd en hem met de rand van mijn T-shirt afvegen Barbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 20 juli 2003 Report Share Posted 20 juli 2003 Ach, kwestie van opvoeding. Hij weet niet beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts