Xenophon Posted 4 oktober 2001 Report Share Posted 4 oktober 2001 " Ave " IK ben net bij audio Universe in Boxmeer geweest, en ik heb de opties voor mn luidsprekers overwogen. Ik heb oa naar de Mordaunt Short 902 en 906 geluisterd, De 902 : Erg muzikaal maar mist een beetje laag, ik kan niet zeggen dat ik m erg schraal vind klinken doordat hij een kleinere klankkast heeft. De 906 : Ook erg muzikaal, beter nog dan de 902, maar met ook mooi laag. What to do, ik denk dat ik heel snel zal gaan sparen voor die 902 en dan kunnen die ROTTE BEUZES weg!!!! (tegen Januari ) " Ave " Overtuigde Xenophon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medus@ Posted 9 oktober 2001 Report Share Posted 9 oktober 2001 Beste Xenophon, Ik heb beide MS een keer gehoort, en wat jij zegt klopt aardig. De 906 heeft meer laag dan de 902, maar dat komt natuurlijk door de grotere kast. Als ik jou was zou ik de 906 kopen als je genoeg geld hebt... Ik weet verder niet wat voor versterker en cd-speler je gebruikt? Maar de luidsprekers klinken vrij neutraal. Groeten Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts